meid ik hoop voor je dat je ongi snel komt dan heb je in ieder geval een kortere cyclus dan de vorige
me buikje is inmiddels wel aan het rommelen.. of het komt door de medicijnen of me ongi komt er aan :-k
@ Jelske. Ja, op zich lukt het wel. We zijn in wk 4 bezig. Mn mannetje is al aardig wat kilo's kwijt, ikzelf zo'n 3.5. Tot vorige week ging super, maar nu het gevoel dat het deze week stil staat (echt helemaal nix eraf....) en dat mn buik zelfs meer aanwezig is. Gok dat ik beetje vocht vasthou.. De ongi zal dus binnen nu en een week wel komen Voor ongi hou ik dat meestal wat meer vast, dus gok dat dat het is. Jij en je mannetje ook samen bezig? @ Schatje. Hoe voel je je nu meis? Al ongi? @ Jolie. Al wat minder last van de griep?
Wat leuk zeg, allemaal aan het eten wat Sonja zegt.... vind het altijd wel een leuk excuus als ik iets lekkers laat staan: "dat mag niet van Sonja... " @ Chrissie Dan lopen we gelijk, wij zitten nu ook in week 4. Wij zijn inderdaad samen bezig, werkt ook goed om het samen te doen, is een extra stimulans. @ Schatje Fijn dat de klachten al een stuk minder worden, dat zal wel een prettig gevoel zijn. Ik hoop voor je dat je ongi ook snel komt Groetjes Jelske
@dani: ik denk dat je deze maand weinig met je temperaturen kan omdat je in het begin echt te laat getempt hebt. En rectaal is betrouwbaarder dan onder je tong... Ik zou gewoon het er nu even bij laten en mocht je ongi worden dan gewoon meteen goed gaan meten.... En een hoge temperatuur zegt wat na je NOD... maar sommige meiden worden ook eerst ongi en dan pas daalt de temperatuur... Dus pin je er maar niet teveel op vast.... Geeft dan ook minder teleurstellingen... @schatje: fijn om te horen dat het wat beter met je gaat @ponnetje: ik zou echt even langs de huisarts..... moet wel zeggen dat je een aardig buikje hebt maar t zit wel hoog.... misschien je darmen? @alle zieken: beterschap
Haha, we kunnen haast een nieuw topic beginnen. Gestopt met de pil met Sonja Hihi, grappig! Maar samen doen is idd een extra stimulans, is toch prettiger dan dat de een nix mag en de ander met een zak chips op de bank zit... Ik heb wel gezegd dat als ergens in het Bakker-traject blijkt dat ik zwanger ben, ik wel stop. Tenminste, zal dan niet met zakken chips gaan zitten, maar zal niet zo streng doen.
Hoi meiden, HA is niet te bereiken ( in gesprek) en de VK ook al niet. Zit nu op werk maar voel me echt niet lekker...
Ah, ok. Ik heb nu t eerste boek, maar moet zeggen dat ik er niet op gelet heb. Ga er eigenlijk vanuit dat ik toch niet zwanger ben... Maar wel handig om te weten!