Zo gauw ik een positieve test in mn handen heb stop ik ook hoor. Het gaat nu goed en heb weer een mooie BMI dus ben alweer tevreden. Als ik zwanger zou zijn wil ik wel voldoende eten binnenkrijgen en gewoon gezond eten. @ Ponnetje Gewoon dadelijk nog eens proberen. Groetjes jelske
Ik zit ook in een gezonde BMI, 23.9 geloof ik, maar wil toch nog ietsje kwijt. Alleen zo frustrerend dat t bij mn mannetje zo snel gaat en bij mij niet
Hier ook hoor, maar mannen vallen altijd sneller af dan vrouwen. Dus daar moet je je niet gek door laten maken. Gewoon lekker zelf in jouw tempo gaan... Groetjes Jelske
@Jelske, ik zit nu op werk...kan niet bellen. Wil niet dat iemand het weet i.v.m. nieuwe baan enzo....heb verhoging en voel me echt klote. Ga morgen weer proberen. Net naar de wc geweest en dacht dat m'n ongie weer doorbrak, maar het bloed kwam bij afvegen uit m'n andere Voel me echt vreemd en slap bah!
Dan denk ik dat het helemaal belangrijk is om je huisarts te bellen Ponnetje, dan is het mogelijk toch iets met je darmen..... Bel nou maar gewoon! Als je ziek blijft heeft je baas er ook niks aan toch? Groetjes en succes!
heey meiden nog geen ongi hier te bekennen maar denk dat het binnenkort wel komt hoor.. @ jelske hoe werkt dat nou wat jij doet want heb er wel vaker van gehoord en moet heel goed werken ...
Ik heb het eerste boekje van Sonja Bakker gekocht en zij schrijft voor 9 weken een menu voor. Verder geen vernieuwende gekke dingen, maar gewoon verantwoorde tussendoortjes, genoeg variatie in groenten, vlees en fruit. Voor mij werkt het erg prettig dat ik niet in de verleiding kom veel lekkers te halen omdat zij heel concreet zegt wat ik mag eten. Groetjes Jelske
Meid loop even naar buiten of naar de wc en bel daar even met je mobiel.... je moet gewoon echt even bellen... en anders bel je toch en zeg je een andere reden..... Blijf er nou niet mee rond lopen... als je wel zwanger bent moet je het nu wel weten ivm allerlei controles en een termijnecho... en als je het niet bent weet je het dan ook meteen zeker.....
Inderdaad! Als je je klote voelt moet je je huisarts bellen! Als je zwanger bent is het al een maand of 3 en wordt het echt tijd! En als het niet zo is, is er misschien iets anders aan de hand, zeker omdat je je absoluut niet goed voelt! Dus BELLEN! Misschien wel iets met je darmen als je bloed aan de achterkant ... Hou ons op de hoogte!
Gewoon door het persen joh...bloed niet hoor! Niet ongerust zijn! Zwangerschap veroorzaakt ook bloed bij persen (aambeien dus) Had een pijnlijke boodschap.
oh okay.. maar jah je voelt je niet lekker waaromga je dan werken meis.. meld je gewoon ziek.. hier zeggen ze ZIEK IS ZIEK .. kun je niks aan doen.. ik zit nu ook ziek thuis hoewel ik elke dag vier keer door me werk gebeld word.. en dat is ook geen pretje
Dit is de laatste dag van m'n proeftijd en als ik zwanger ben dan blijf ik me waarschijnlijk een poosje zo voelen. kan ik niet elke keer wegblijven toch?