@ponnetje: krijg een beetje de indruk dat je niet wilt bellen... sorry als ik het mis heb hoor maar iedereen vindt hier dat je gewoon even moet bellen en ik lees alleen maar weerstand van jouw kant... Het is wel je gezondheid en misschien ook wel die van een ukkepuk.... Ik zou zelf wel heel graag weten waarom ik me zo zou voelen.... voor hetzelfde geld is het geen zwangerschap en dan is het wel goed om te weten waarom je je al tijden niet goed voelt.... Dus waag gewoon dat telefoontje.....
Ja, kwam er niet doorheen HA was hele tijd in gesprek. Morgen kan ik naar VK bellen en naar HA weer proberen
ik zou gewoon de huisarts blijven proberen... die zijn niet de hele dag in gesprek... en dan gewoon het verhaal uitleggen.... dat vinden ze vast niet erg... het is pas 11.15 uur en de huisartsen werken normaal gewoon tot 17 uur dus lijkt me geen belemmering om het nu te proberen nog.. maar goed wie ben ik maar wat denk je dat de VK kan doen als je niet weet of je zwanger bent... of wil je vragen of je een echo mag?
Denk dat je meer aan de HA hebt dan de VK. Die kan ws pas wat doen als je meer weet... En of ze zomaar een echo doen...
Die huisarts is echt vandaag ergens nog wel telefonisch bereikbaar hoor En naar huis gaan als je niet lekker bent hoeft echt niet meteen maar als het om je eigen gezondheid gaat zou ik daar toch maar even voorrang aan geven, niet dan? Zeker als het ook over zo'n kleintje gaat. Waar ik vooral last van begin te krijgen is dat jij hier blijf posten over je onzekerheid, wij zelfs bezorgd worden, maar je nauwelijks iets doet met wat wij aan adviezen geven. 't is jouw lichaam, dus daar kan ik niks over zeggen, maar of zorg dat je snel een arts te pakken hebt of neem zelf de verantwoordelijkheid en leg het niet steeds hier neer. Groetjes Jelske
Ponnetje, ik ben het helemaal met jelske eens. Als je niets met onze adviezen wilt doen, dan moet je denk ik ook niet steeds posten dat je je niet lekker voelt etc. Ik begin het langzamerhand een beetje irritant te vinden om steeds je negatieve reacties op alle goedbedoelde adviezen te lezen... Je hoeft er niets mee te doen dat is jouw keuze maar misschien moet je het dan ook meer voor je houden en niet iedereen hier er mee lastig vallen..... Ik hoop voor je dat je in ieder geval vandaag nog een arts bereikt en dat je snel duidelijkheid hebt over je gezondheid en het wel of niet zwanger zijn! Ik wil je verder nergens op aanvallen maar doe wat je goed lijkt. Sterkte ermee!
Oei dames ik val hier in een pittig gesprek binnen. @ Ponnetje, wat ik mij herinner van de vorige pagina's is dat je dacht dat je zwanger was en dat je een test deed en dat die negatief was. Nadien werd je ook ongi... Ik zou me dus niet al teveel zorgen maken dat je zwanger bent alles wijst in de richting dat het niet zo is. Als jij echter van het tegendeel overtuigd blijft en je bovendien niet lekker voelt dat moet je voor je eigen gemoedsrust gewoon even een onderzoek bij de HA vragen. Dat zal je heel wat gerust stellen en kan je gewoon verder en deze periode achter je laten!
@ponnetje; ik kan me alleen maar aansluiten bij Jelske, Brigitte en Sofieke... blijf die HA proberen te bellen, die is niet heel de dag in gesprek..en als je niet naar de HA wil dan moet je toch eens stoppen met posten dat je je niet lekker voelt enzo. Wij zijn geen doktoren en kunnen je ook niet zeggen wat er aan de hand is. We maken ons alleen maar zorgen om je, terwijl je niets wilt doen met onze adviezen...vind ik wel erg jammer!
Zo meiden, das ff heftig... Maar ben het er wel mee eens. Iedereen leeft mee, dan is het jammer dat er niets gedaan wordt met de adviezen. Dit is een beetje het gevoel dat we tegen een muur op lopen. Snap wel als iemand zich niet goed voelt ze dat ergens kwijt wil kunnen. Maar alleen klagen en je van de tips niets aan trekken is wel frustrerend
Hoi schatje, Ja voel me wel ok! Vorig week aardig wat ontpillingsverschijnselen (denk ik) maar paar dagen helemaal nix geen klachten. Nu rommelt het wel, beetje zwaar gevoel in de buik. Zal wel naderende ongi zijn..... Jij al minder klachten?
hey meiden er werd hier net wat afgekletst zag ik,maar ik ben het er wel mee eens @schatje hoe is het met jou voel je je al wat beterder?
Fijn te horen meis! Beloof me wel dat je goed op jezelf past... @Joma. Hoe is t met jou dan, niet al te lastige ?
meiden ik was afgelopen zondag ongi geworden de de eerste normale ongi en best heftig na de pil ,en heb ik er ineens vanmorgen geen last meer van.wie had had het de eerste keer ook minder lang?.ja ik was met de pil gewend dat ik het minimaal 6 dagen had,ik maak me er niet druk om hoor zo kort is ook wel lekker.