Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Joma, ik ben juist bang dat t bij mij andersom zal gaan. nog geen ervaring, maar met de pil was t bij mij een dag of 3, en dan misschien nog 1 of 2 dagjes zeeeeeer minimaal (meer licht gekleurd vloeien) Ik hoop dat ik je volg ;)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    pff ben blij dat iemand iets erover heeft gezegd.. was voor mij een reden even wat minder actief te posten hier .. had mijn bedenkingen al eerder aangegeven...
    zeker na het lezen van dit topic

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15

:rolleyes:

en deze

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#312800

ik weet niet ponnetje vanaf augustus denk je elke keer zwanger te zijn.. ik snap gewoon niet dat als je partner het niet wilt je toch niet voorzichtig genoeg bent.. 1 keer kan 2 keer misschien ook maar goed ik geloof het allemaal niet meer zo en heb het idee dat je enorm kickt van alle aandacht... das mijn mening en misschien zit ik er helemaal naast maar zeg het toch ff...

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    had ik ook maar op dag 7 nog ff bloedverlies erg fijn als je daar niet op voorbereid bent. dus hou iig tot die 7 dagen over zijn iets bij de hand ( tampons ofzo) ;)

4. Chrissie

@ Berna. Ik zou volgens mij aardig mn best doen om goed op te passen.... In zo'n geval wil je t risico niet nemen toch? Het kan altijd perongeluk gebeuren, maar zovaak perongeluk... Maar goed, laten we hopen dat t nu beter gaat!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Chrissie ik hoop het voor je !

Berna vindt wel dat je gelijk heb!en nog bedankt voor de tip ivm met de ongi,je weet het nooit mischien morgen weer wat ,maar hoop het niet

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja en dan ook blijven hangen op dit forum....

7. Chrissie

Mee eens. Maar jij vandaag klussen? Of het voorbereidende werk al afgehandeld :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @berna ,ja ik snap dat ook niet hoor

9. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Chrissie, ja hoor voorlopig vallen de kwaaltjes heel goed mee. De misselijkheid is eigenlijk weg. Het enige wat ik nog heb zijn pijnlijke borsten en heel erg moe 's avonds. En nu net 5 min best wel heftige krampjes maar dat is nu ook over. Denk dat dat die beruchtte bandenpijnen zijn...
    Dus als het hier bij blijft ben ik alleen maar heel erg gelukkig! Oh ja en dorst, ik drink wat water af op een dag... Maar dat kan je nu moeilijk een kwaaltje noemen ! Schijnt te liggen aan het feit dat je lichaam vocht ophoudt en ja je krijgt natuurlijk ook een liter bloed extra dus dat moet natuurlijk ergens van komen![/quote]

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja ik twijfel gisteren geklust.. en nu weet ik niet of we vandaag moeten klussen of morgen.. ik heb nog niks gevoeld ook qua eisprong

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie jij voor de rest al klachten ivm ongi of dergelijke?

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @berna denk dat je voor de zekerheid gewoon door moet klussen ivm latere eisprong

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sofieke gelukkig vallen de kwaaltjes mee, en als je meer kwaaltjes krijgt weet je waarvoor,geniet er maar lekker van

14. Chrissie

Hihi, laten we hopen dat het een goed teken is. Zelf word ik al een paar dagen wakker met een erg droge mond, terwijl ik werkelijk liters drink... Was al op internet aan zoeken wat de reden kan zijn, misschien heb ik dan toch wel geluk :) :)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie ik hoop het voor je!en anders gewoon weer nieuwe ronde,positief blijven he !

16. Chrissie

@ joma. Vorige week echt wel buikpijn, zeurderig gevoel, steekjes, gevoelige tepels etc. Nou een paar dagen nergens last van gehad, maar nu wel beetje druk in de onderbuik (onder mn navel) Gok dus dat de ongi binnenkort wel verschijnt... Als t regelmatig is zou maandag mn NOD zijn, ik wacht dus maar rustig af. Maar heb wel voor de zekerheid paar testjes besteld, want stel je voor...... ;)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Chrissie ja afwachten maar he,en ik had ook 1,5 week die klachtjes waren dus bij mij ontpillen ,ik hoop voor jou dat het anders is

18. Chrissie

@joma. Ja, inderdaad. Ik begin nog maar pas, dus hou alle opties open! Reken ook nergens op hoor, kan t alleen maar meevallen. Valt me alleen wel op, tijdens de pil had ik dag voor ongi beetje buikpijn, das nu wel meer. En als maandag mn NOD is, dan nu ook veel eerder een gevoelige buik... Had jij dat ook?

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik niet zo hele lange cyclus had ja 35 is niet kort maar je hoort wel veel langere na stoppen van de pil,en dat na 13 jaar pilgebruik van mij.

20. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ja het kan wel hoor want ik nu ik erover nadenk ik werd een paar dagen van NOD ook regelmatige 's nachts wakker dat ik zo'n dorst had. Nu staat er iedere nacht een flesje water naast mij dan moet ik er niet meer uit!
    Wel grappig is dat ik voor de hoeveelheid dat ik drink amper moet plassen dus het is echt ophouden van vocht (mmmm, dat beloofd voor mijn gewicht tijdens de rest van de zwangerschap)

Deel Deze Pagina