Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie zal vast wel ik gebruikte hem al zo lang,in het begin wordt dat wel verteld maar ja na 13 jaar weet je dat niet meer hahaha

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Jelske. Volgens mij zaten we ons allemaal te irriteren, en das niet goed. Wel helemaal met je eens, en ook netjes verwoord!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    vanmorgenmet de klas gaan klimmen enz was erg leuk!

vandaag was mijn temp weer lager 36,1 dus ik ga er van uit dan ik ongi wordt!
    en als ik dan de volgende ronde in ga dan zal ik minder op het forum komen en ook niet meer tempen dan ben ik er toch mee bezig!
    ik hoop dat me dat helpt!

hoe gaat het hier verder?

ik heb de micogynon 30 2 jaar gehad (de 1e 2 jaar had ik een andere maar kon er niet tegen)

xxxx

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Lieve meiden dames wil me er niet mee bemoeien maar zie me toch genoodzaakt even wat te zeggen hierover. IK ben het met jullie eens laat ik dat voorop stellen Jelske wat je zei over Ponnetje. En Ponnetje je weet wat er de vorige keer is gebeurt in het andere topic. :rolleyes: dat liep helemaal uit de hand. Toen kwam er een slot op. Ponnetje klets gewoon lekker mee. En zorg dat je niet zoveel mensen in de haren strijkt. Daar word je zelf ook niet gelukkiger van. Nogmaals ik veroordeel niemand, maar deze meiden willen je helpen Ponnetje. Ik stop voordat ik de wind van voren krijg en das niet de bedoeling ;)
    jennie72

5. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ja ik gaf er op een gegeven moment geen reatie meer op,bewust niet was maar beter ook wie weet wat ik dan gezegd had haha

6. Chrissie

Nou, laten we dan proberen het leuk te houden en waar nodig elkaar te helpen! Gok dat we dat allemaal wel kunnen gebruiken. ik in elk geval, want alles is nieuw en er zijn zoveel gevoelens en vragen.
    @Jennie. Blijkbaar weet je meer, ik hoop dus dat we het idd leuk kunnen houden, want het zou niet leuk zijn als het slot erop gaat... Daarvoor denk ik is dit een veel te leuk, informatief en behulpzaam topic...
    Heeft iemand nog wat leuks te vertellen dan? Posi-testen?
    Enne, iemand ervaring met vroeg-testen? Heb ik geloof ik ook al gevraagd wat pagina's terug?

7. Inderdaad Jennie, zo was mijn reactie ook bedoeld, het is niet zo dat kan bepalen om haar ergens weg te houden ofzo, van mij mag ze gerust weer mee verder kletsen. Ik hoop alleen voor haarzelf en voor iedereen hier dat ze actie onderneemt!

Groetjes jelske

8. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik ben het ermee eens je ben hier om elkaar te helpen,en ik heb zoiets van,als ik ergens niet mee eens ben geef je of geen reactie ofgewoon schappelijk houden,zo hou je het leuk en gezellig hier,

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    iedereen leeft met haar mee en heeft het ebste met haar voor maar uiteindelijk beslist ze zelf wat ze doet!

maar om het gezellig te houden ander onderwerp!

wat gaan jullie vandaag nog allemaal doen? ik ben me aan het bedenken weet het absoluut niet!
    morgen bellen ze voor de baan dus dan ben ik wel lekker thuis :D:D

10. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Joma, gewoon om de dag geklust en rond mijn eisprong toevallig 2 dagen na mekaar. Maar dat was niet bewust aangezien ik niet wist wanneer mijn eisprong zou zijn in zo een eerste cyclus.

11. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Jelske en Crissie ik heb jullie een POBTJe gestuurd
    jennie72

12. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @sofieke ja das waar dus puur toeval,geniet ervan das super de 1e ronde raak!

13. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Joma, en nee meid 's morgen of 's avonds maakt niet uit. En blijven liggen maakt ook niet uit. Alles wat er weer uit loopt (om het even plastisch te zeggen) is toch verloren en het merendeel van het zaad is al lekker aan de zwem en dat is heus meer dan genoeg om zwanger te geraken! Ik ga gewoon iedere keer binnen de 2min na de wc want anders krijg ik blaasontstekingen en je ziet dat was geen belemmering!

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oke bedankt voor je reactie dan weet ik dat ook weer haha

15. Hier weer een lekker rustig dagje. M'n vaatwasser is kapot en morgen komt er een monteur.

@ Chrissie, natuurlijk kun je altijd een paar dagen voor je NOD testen, maar het is toch aan te raden om gewoon te wachten hoe moeilijk het ook is!
    Voor je NOD is vaak toch nog erg vaag en heb je nog weinig zekerheid. Bovendien kan een evt. bevrucht eitje voor je NOD toch nog geen zwangerschap worden. Dus wachten, wachten, wachten!

@ Dani, spannend voor je. Ik ga morgen voor je duimen dat je de baan krijgt!

Groetjes van Jelske

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ah jammer dat je vaatwasser kapot is (wat een uitvinding love it:D)
    ja zelf ga ik ook hard duimen....is ook weer afleiding van het "zwanger worden"

17. Chrissie

Dan ga ik wachten :)
    Of op de ongi, of de NOD. Ik laat t wel weten :)

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Goedemiddag dames.... (zegt een opgewekte jollie :D )

Jullie hebben me toch wat afgeklets zeg... hier is de buikgriep alweer aan de wandel gegaan... ben benieuwd wie het volgende slachtoffer is...

Ik weet niet wie wat schreef over beschuitje... maar ze hebben me goed gedaan zeg en veel drinken helpt echt... heb nou weer zo'n grote dorst.

Verder nog geen :evil: te bekennen... krijg steeds meer het gevoel dat ik me ei misschien afgelopen weekend heb gehad i.v.m. die rare afscheiding en soort ongikrampen (d8 echt dat ik snel ongi zou worden).

En het vervelende is door die buikgriep kan ik geen kwaaltjes onderscheiden... alles wat ik heb kan bij de buikgriep horen maar ook bij eventuele zwangerschap.... aarhg.. leuk zeg.. goed gooi het maar lekker op buikgriep.

En ik heb eens gelezen (voor diegene die vroeg wanneer ze het beste konden klussen) dat vrijen vlak voor een eisprong een zwangerschap kan verhogen. Dus succes met klussen.

@ schatje.. fijn dat jij je ook alweer wat beterder voelt. Khoop voor jou dat die ontsteking snel weg is en dat je fijn een nieuwe ronde in kunt gaan.

@ iedereen... fijne dag allemaal... ik ga nog wat hangen vandaag... toch nog een beetje uitzieken... kan ik er morgen weer helemaal tegenaan.

Liefs jollie

19. Chrissie

@ Jollie. Mooi dat het geholpen heeft!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey Jollie dank je meis ik hoop het zelf ook en jij nog hangse he ;)

Share This Page