Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja zo vaatwasser kan niet meer zonder,wat een luxe he

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    we gaan beide wachtten chrissie jij 1 dag alnger dan mij :( maar duim met je mee :D

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ooh ja jij was dat haha... nou in ieder geval tnx...

en hoe is het met chrissie... spannend he dat wachten... maar je weet toch geduld wordt beloond... Goodluck!

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ dani. Veel succes, ik hoop dat ze wegblijven! Al gevoel of t komt, of kan het nog alle kanten op?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie ik hoop dat je buikgriep snel over is,en dan dat de ongi komt

6. Chrissie

@ Jollie. Idd, ik dacht dat ik dat prima kon, zonder er bij stil te staan. Maar ben er best wel mee bezig... Vind t wel spannend! Maarja, lukt t nu niet, dan de volgende keer weer proberen. Oefenen is ook leuk ;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @chrissie ik was er de eerste ronde ook veel mee bezig ook ondanks die vele buikpijn die ik had maar niet op ongipijn leekt,

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @chrissie ik weet het niet.....heb een raar gevoel in mijn onderbuik maar het is wel erg ver op de achtergrond.....dus kan nog alle kanten op denk ik!en ja oefenen is zeker leuk...

@jollie nog veel beterschap en hang ze!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dan klussen wij vanavond gewoon lekker verder ...

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja ik vind het ook zo spannend.... kan ook slecht wachten.
    En ik heb zoiets je bent toch pas begonnen... en er is zoveel te leren over je eigen lichaam... Net zoals ik nu... als ik pas volgend weekend ongi wordt...weet ik tenminste waaraan ik kan merken dat ik me eisprong krijg. En dat zorgt er dan weer voor dat me kansen verhoogd worden hihi.

Tnx. joma... denk dat ik me morgen toch wel weer goed voel... kvoel me alleen zo schuldig tegenover me stageplek. maar goed ziek is ziek he.

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Berna klusse! he!gewoon doen dus haha

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja psies :) maar nu in huis ff echt klussen pff tot later ;)

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wachten is vervelend en frustrerend.......ik ga dingen zoeken zodat het sneller om is :D

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ja meiden ik ga ook ff weg wilde me badkamer ff soppen en als ik achter de pc blijft zitten komt het er niet van,al is het wel gezellig hier hoor!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier genoeg te doen dus kom maar :D

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hihihih
    wij moeten nog naar d eiwnkel en met d ehond wandelen koken en huiswerk maken dus heb nog wel wat te doen....

17. Chrissie

Hier gewoon aan t werk, dus afleiding genoeg ;)

18. Ik ben nu lekker 5 dagen vrij! Dus ga even lekker bijslapen dacht ik zo... Zou vanmorgen de poets komen dus ik vroeg op, komt ze morgen.... morgen ook de monteur en geen idee hoe laat dus dat wordt weer niet uitslapen.... Nu maar even verder mn ikea-kast afmaken....

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hier wordt de dag gevuld... op de bank met laptopje op de schoot en tveetje aan... zeer saai allemaal ... maar af en toe wel lekker... en dan zo tussendoor bietje slapen... doet het wel goed hoor.

En de rest... dat doet me mannentje maar :p
    Hij zorgt wel heel erg goed voor me... echt een sweety!

knufje.

Vraagje... nu was gister de 30ste me nod (cyclusdag 28 van een cylcus 28 )... ben ik nu dan 1 dag overtijd... of kan ik dat pas vanaf morgen gaan tellen. kan ik het bij me banner zetten aangezien die dat niet aangeeft.

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hier moet ik gewoon hard werken... maar ben ook zo moe...... nog iets meer dan 2 uurtjes en dan nog een half uur naar huis rijden... Dan ben ik ook wel gaar... MAar ja thuis zit mijn mannetje met zijn poot omhoog omdat hij gisteren aan zijn teen geopereerd is dus daar moet ik ook nog alles doen.....

Deel Deze Pagina