Ach gossie brigitte.. is wel bietje balen zeg... anders gewoon ff met de franse slag en doe je het van het weekend wel grondig... Weet jij trouwens een antwoord op mijn vraag i.v.m overtijd zijn? liefs jollie
@jollie: normaal komt op woensdag onze schoonmaakster anderhalf uur poetsen (ja luxe he)..maar die heeft deze week vrij.... Maar goed dat komt volgende week dan wel weer... maar heb er zo'n hekel aan om dan weer eten te koken... Hoop in ieder geval dat mijn mannetje de aardappelen geschild heeft als ik thuis kom..... Dat zou wel fijn zijn... hihihi moest even klagen....
@ jollie... je zou nu al kunnen testen.. met de meeste testen kan je volgens mij al testen vanaf je nod... Wanneer ben je van plan om te testen...? Spannend !
@jollie: je kan op zich testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden... Maar als je net gestopt bent met de pil kan het natuurlijk altijd een paar dagen later komen dan je denkt... Als je weet wanneer je eisprong geweest is dan kun je ongeveer 14 dagen daarna een testje wagen maar als je dat niet zeker weet is het moeilijker.... Ik zou denk ik wel met ochtendurine testen... daar zit meer hcg in.... dus is de kans dat je sneller +++ test succes in ieder geval
@ brigitte... hoop voor jou ook dat de aardappeltes al in de pan liggen... en anders gewoon een keer lekker makkelijk eten! En klagen mag hoor.. doe ik ook @ Xenas... ja weet dat ik al kan testen maar wil het zaterdag doen als mijn ongi wegblijft, nu ben ik ziek enzo... dus kan ook zijn dat daardoor me ongi wegblijft.. maar ben ik dan nu officeel 1 dag overtijd (haha wat raar) of ben ik dat morgen pas? Liefs jollie
@ jollie ik zou ook nog even wachtten als je nog niet zo lang gestopt bent met de pil....ook omdat je ziek bent kan het lnager duren! @ brigitte beterschap met je mannetje en ik zou het ook met franse slag doen (wc stofzuigen en koken) hier net naar de winkel geweest....eten vandaag simpel:lasgana xxxxx
Maar er gaat ook de hele tijd zo'n gevoel van vermoeden door me heen dat ik afgelopen weekend pas me ei heb gehad (ivm afscheiding en buikpijn) dus als ik zaterdag negatief test weet ik genoeg.. zit ik ook niet in twijfel van heb ik nou te vroeg getest enzo... maar voor afgelopen weeken dacht ik dat ik zo ongeveer 16 januari me ei zou hebben gehad. Bah ben helemaal door de war.. vind het ook zo verwarrend allemaal (komt doordat ik lekker onervaren ben met me eerste ronde). Kga maar tot zaterdag wachten en dan zie ik wel... liefs jollie
Volgens sonja is het tijd voor bietjes.. Alleen de kabeljauw wordt een stukje biefstuk ofzo, en (helaas) wat gekookte aardappels erbij Bijna elke dag en daar ben ik dus geen fan van.....
ooh lekker mexicaans en lasagna.. hmm... maar ik heb toch echt sterke zin in eigengemaakte hamburgers... haha waar die zin vandaan komt... heb ik altijd zin in als ik goed ziek ben geweest. Nou dan ga ik vanaf morgen tellen dat ik dan 1 dag overtijd ben... als me duiveltjes er nog niet geweest zijn. Bedankt voor jullie tips/adviezen en luisterend oortje hihi... schatten dat jullie zijn! liefs jollie
@ Jollie. Vind t wel fijn dat je net iets op me voorloopt in de eerste ronde, kan ik mooi wat dingen bij je afkijken
hahaha afkijker! de 1e keer is altijd raar en afwachtten! ik had toen cyclus van 26 dagen! maar wat voelde je precies zaterdag jollie (daar ik mijn ei altijd voel)
Nou dani voelde niet echt wat... ja wat ongikrampjes daarom dat ik ook zo een sterk vermoeden had dat me ongi er wel aan zat te komen, maar last van wit dik slijm echt getsie... maar ik weet niet wat vruchtbaarslijm is en hoe het eruit ziet.. ja dat het rekbaar is... maar goed ga echt niet met dat slijm tussen me vingers spelen... haha... misschien de volgende ronde toch maar wel doen hahaha...
ik had de 1e keer mijn ei (ben ik naar ziekenhuis geweest en alles ja drama) maar was zo ik had steken in mijn lies/onderbuik kon niet lopen, was moe,misselijk en hoofdpijn. ik naar de dokter en die verwees me door omdat het ook op een blinde darm ontsteking leek uiteindelijk 1 dag daar moeten blijven onderzoek gehad van de gyn en alles maar bleek gewoon mijn ei te zijn. dus als ik nu die steken heb enz dan weet ik dat het mijn eisprong is! hoop dat je er iets aan hebt! xxxxx
Helemaal niet chrissie... kun je wat leren en wij leren weer wat van jou.. heb jij trouwens nog niet ergens last van dan?
@ dani.. ik had juist de 16e allemaal van die steken.. kwas er helemaal niet mee bezig en d8 bah wat heb ik last van me linkerlies... bleek volgens de banner dat dan me eisprong zou kunnen zijn. vandaar dat ik d8 toen me ei te hebben gehad... maar goed die afscheiding van afgelopen weekend en nu nog steeds (is ook wat geliger aan het worden) kan het ook nog naderende ongi zijn...