Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik zou er dan van uitgaan dat je toen je die steken hebt gehad je eisprong heb tgehad en 2 weken later dus ongi wordt!
    geliger is na je ei maar meestal voor je ongi is het weinig tot niks en is het doorzichtig

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja dani.. en dat had ik dus afgelopen weekend... haha nu weet ik het helemaal niet meer... ik de onervaren muts... :p :oops:

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou als ik dat van jou nou zo lees.. kan het heel goed dat ik toch afgelopen weekend me ei heb gehad...?

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik zou van de steken uitgaan maar kan zijn omdat je ziek bent geweest/bent en misschien stress hebt dat het later komt!

(en onervaren zijn we allemaal geweest! me 2)

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Jolie. Na vorige week niet echt meer. Beetje zwaar gevoel in mn onderbuik en droge mond snachts, en beetje vocht vasthouden, maar verder niet.
    Tijdje beetje gevoel van krampjes gehad, dat had ik toen ik de pil slikte alleen de dag voor mn ongi. Vorige week was dat wel heftig, ook hoofdpijn en ik denk rond mn ei (als ie vroeg was) last van slijm (eiwit-achtig) beetje roze, buikpijn, moe etc. Maar sinds paar dagen niet meer, behalve zware buik. En nog wel gevoelige (.)(.)

Jij al verschil kunnen maken tussen buikgriep of wat anders?

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    je kan niet meer als een test doen!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja haha.. nou de toekomst zal het leren... we wachten maar... kheb nog steeds last van wat krampen.. maar goed ik kan het nergens van onderscheiden aangezien ik aan buikgriep lijd... (is gelukkig nu wel veeeel beterder dan gisteren)

8. Chrissie

Al doende leert men :) Wel fijn dat we ervaringen kunnen uitwisselen ook al is niemand gelijk.. Helpt me zeker over het gevoel heen dat ik de enige ben.
    Welkom bij de beginnende mutsen #-o

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @chrissie kan ook met ontpilling te maken hebben (gevoelige borsten,buikpijn, zware buik, moe enz) ik zou nog even afwachtten beide en als je maandag nog niet bent jollie een test doen!

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ohja.. weet niet of jullie het eerder hebben meegekregen maar ik had vorige week maandag ook wat last van heeel licht bruinverlies.
    Bah ga het nou toch wel spannend vinden hoor.... maar goed ik ben nuchter dus hou alles nu maar ff op ontpillen en de lekkere buikgriep... makkelijk he hahaha :p

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ga hopen bidden smeken dat ijn ongi uitblijft dit keer.......ik kan helaas niks zeggen....alleen dat ik een raar op de achtergropnd aanwezige buikpijn heb!

dus ik ga wachtten wachtten wachtten

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    OOh khoop het voor iedreeen op deze site dat ze snel zwanger mogen raken zeg... en dani als ik niet ongi wordt test ik liever zaterdag... als ik dat maandag moet doen moet ik meteen naar me stage en dan kan ik er zo weinig bij stil staan. En ja zaterdag uuh dan ben ik toch al ... 3 a 4 dagen overtijd dan moet er toch eventueel wel een betrouwbare test uitkomen of niet.

13. Chrissie

@ Dani. Ik weet het. Ik reken ook nergens op, kan t alleen meevallen :) Zal ook wel ontpillen zijn (na 13 jaar slikken..) Zei al tegen mn mannetje dat t toch wel nix zou zijn deze maand, kreeg ik te horen dat ik een pessimist ben... Hihi, goeie moed houden dus

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb 5 jaar de pil geslikt dus.....maar ben wel al 6 maanden gestopt!maar hoop zo dat hetd eze maand raak is.........ik heb de 27e een bloeding gehad
    (meteen na de sex) en savonds was het nog een beetje rozig dus kan innnesteling zijn geweest of een adertje dat is gesprongen! vind het zo spannend!

als je paar dagen overtijd bent moet je inderdaad een positieve test hebben!

15. Chrissie

Ik wacht gewoon af, ga uitvan maandag NOD, als dan zaterdag erop nog nix is, dan testen. Wanneer ga jij testen?

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja en als me ongi er nog niet is en een negatief test dan kan ik er dus dik vanuit gaan dat me gevoel van de afgelopen weekend goed zat... hoef ik ook niet zo in twijfel enzo te zitten dus.. dat is dan wel weer mooi meegenomen.

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    uhm......stel ik zou zondag niet ongi worden dan denk ik dat ik dinsdag test daar ik op de 19e en de 20 e een positieve ovu test had dus dat betekent de 21e mijn eisprong en dan 2 weken erna is komende zondag!

18. kikkie

kikkie Lid

18 dec 2006
    89
    0
    0
    Ik ben inmiddels ook weer op de wachtbank beland.
    Denk niet dat het dit keer wat wordt. Ik weet dat ik maandag en dinsdag mijn ei heb gehad, maar helaas hebben we die dagen niet geklust. Zondag was de laaste keer......
    Ik kon het gewoon niet opbregen om zo geforceerd te gaan klussen. Het moet wel leuk blijven toch?

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dani heb je dan nu wel het gevoel dat deze ronde anders is dan de voorgaande rondes... en hoe was jouw cyclus de allereerste keer.

Ik heb trouwens 8 jaar de microgynon 30 geslikt.

knuf

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij eten zuurkool mannetje is later thuis en ik had nog wat ingevroren lekker makkelijk dus

Deel Deze Pagina