ik ook de microgynon 30! de eerste 3 cyclussen waren 26 en de laatste 2 waren 31 dus ben er vanuit gegaan dat deze cyclus ook 31 is! en anders.........weet het niet echt. vind het moeilijk om het te zeggen! heb wel nu veel meer honger dan voorheen en borsten zijn af en toe pijnlijk (vooral savonds) maar of dat wat te zeggen heeft :S:S
hoi meiden ,ik ben klaar met soppen en nu weer een beetje ontspannen, ik heb net ff zitten denken en rekenen,en ik heb denk ik ook dus me ei wel gevoeld 2 weken voordat ik ongi had steken in mijn lies en lagen buikpijn.maar ik zal het deze ronde extra in de gaten houden,zo steek je weer wat op van elkaar.maar wat voor slijm kan je wanneer hebben? ik eet vandaag broodjes hamburger ,en sla
Nu begint het toch weer spannend te worden voor jullie alledrie. @ Jollie, ik zou uitgaan van de eisprong rond die steken. Slijmverlies hoor je wel vaker als de NOD nadert. Op je NOD ben je trouwens 1 dag overtijd, zo wordt er geteld. Succes allemaal! Groetjes Jelske
en bij iedereen is dat slijm ook anders dacht ik....ik zal er eens op gaan letten...na mijn ei heb ik er nooit op gelet :S
Tnx jelske.. heb het meteen ff bij me banner erbij gezet.. is het wat duidelijker voor iedereen... Nou ik ben benieuwd hoor.. vind het ook allemaal spannend worden... ik vind het alleen jammer dat ik me kwaaltjes niet kan onderscheiden. Liefs jollie
ik moet zeggen dat ik wel al 2 dagen last heb van zeer sterk ruikende urine (sorry voor de omschrijving) en ook heb ik de hele week last van puistjes (normaal krijg ik die 2 dagen voor mijn nod) ....................zou het wat kunnen betekenen...........of ben ik nu wta aan het zoeken :S
JEETJE MEIDEN wat kletsen jullie veel zeg! ff wat adressen aanpassen... hier op kantoor.. en alweer 5 pagina;s bij te lezen! zo houd ik het nooit vol! hahahah fijne avond allemaal! en tot vanavond of morgen! ik knijp er zo tussenuit! Vanavond nog even boodschappen doen.. en tv kijken hahah!
Ik hoop dat het hier binnenkort weer eens wat positieve testen gaat opleveren. @ Xenas, t zijn echt een stel kletskonten gewoon (ik niet hoor ) Hier wacht ik eerst maar mn positieve ovulatietest af totdat we weer een babytje kunnen gaan knutselen... Succes en plezier voor de dames die er al weer voor kunnen gaan! Hier vanavond ook filetje, bietjes en aardappelen volgens Sonja.
@ joma... ja is mijn eerste ronde... weet dus geen bal van dit alles af! @ dani... nou heb net als jou ook last van die kwaaltjes... maar of dat wat te betekenen heeft.
k moet zeggen dat ik wel al 2 dagen last heb van zeer sterk ruikende urine (sorry voor de omschrijving) en ook heb ik de hele week last van puistjes (normaal krijg ik die 2 dagen voor mijn nod) ....................zou het wat kunnen betekenen...........of ben ik nu wta aan het zoeken :S
jah bah zeg.. we kletsen gewoon veeeeeel te veeeel... errug he! maar het is ook allemaal zo spannend... ben wel blij dat ik me gedachtes en dergelijke hier kan delen.