@ Dani, tja, als je nu een cyclus hebt van 30 dagen kunnen die puisjes natuurlijk betekenen dat je ongi eraan komt.... helaas zit er toch echt niks anders op dan wachten....
He meiden, wel gezellig hoor dat geklets! Ik ga er ook vandoor, vanavond denk ik lekker met mn mannetje tv kijken Even geen computer aan doen. Fijne avond, succes voor iedereen en voor diegenen die aan het werk moeten, veel klusplezier Wel ff goed te weten dat je NOD dus 1 dag overtijd is, kan ik t ook bijhouden.
idd de banners van deze pagina wel... maar heb hem van een andere site geplukt en die geeft hem helaas niet aan... dacht dat hij dat wel zou doen. En jelske wanneer verwacht je dat je eitje komt?
Haj meiden jeetje wat hebben jullie gekletst.. weer 8 pagina`s lezen Hoe is ht mt julie? met mij goed hooor zit weer op de wachtbank hihi.
Hallo allemaal Ben op 16 januari gestopt met de pil. Ik voel me opgezwollen, moe, prikkelbaar en moet superveel boeren. Weet iemand dat dit normaal is?
dat hoort bij ontpillen beurtflight!@ en ja ik zal gewoon moeten wachtten... ik heb een cyclus van 31 dagen dus....het si moeilijk te zgegen of die puistjes daarvan zijn. net lasagna gegeten maar heb nog honger :S net mandarijn en nu appel aan het eten is toch niet normaal lijk wel een varken xxxxxxx
@ beurtflight... welcome... wanneer is je cyclus begonnen? Bah ik heb juist honger, maar na 1 broodje hamburger voel ik me toch weer misselijk waardoor ik niet durf te eten.. bang dat alles eruitkomt.
mijn vriend maakt net de opmerking dat ik een harde buik heb gekregen :S:S zal wel van het eten komen
nou spannend zeg dani... zijn wel heel veel symptoomje die je hebt die bij een eventuele zwangerschaps kunnen horen... khoop voor jou volgende week een positieve test... Raak je niet al een beetje ongeduldig!?
jawel dat wel maar ik zie het wel!kan ook bij ongi worden horen toch?heb ik normaal niet zo een last van maar oke....al enig idee wat jullie vanavond gaan doen? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tveetje kijken en lekker vroeg onder de woll... en ik denk ook vervelen... doe ik trouwens al de hele dag... ben ik blij dat er zo'n leuk verslavend forum op het internet te vinden is...
@linda Ik ga lekker nixen beetje tv kijken en hier op het forum kletsen is wel leuk zit toch alleen thuis,en jij?
@beurtflight Welkom hier !zit in je eerste ronde na de pil begreep ik spannend hoor en altijd weer ff afwachten hoelang je cyclus is.heb je lang de pil geslikt?