Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heerlijk hè als je allerlei klusjes hebt gedaan die al even liggen...
    Krijg je zo'n voldaan gevoel van!

Heb er ook last van moet ik zeggen, vorige week m'n administratie eens helemaal op orde gebracht! En ben aan de trap begonnen, die zag er niet uit. Ben hem helemaal kaal aan het maken en dan gaat ie opnieuw in de lak..

Ach ja, nog genoeg te doen hier in huis. Zijn hier 3 jaar geleden gaan wonen, maar hebben toen alleen het broodnodige gedaan. We hebben tijdelijk bij mijn schoonouders gewoond en daar wilde we toch wel snel weg! :)
    Dus nu zijn we door de jaren heen langzaam aan alles aan het aanpakken..

2. beurtflight

31 jan 2007
    15
    0
    0
    Adm bediende
    Aarschot
    Jolie ken dat gevoel. Wij zijn aan het verbouwen en heb ook tegen mijn ventje gezegd dat de slaapkamers af moeten zijn tegen dat er een kleintje bijkomt

3. Niet meer actief

Heerlijk hè als je allerlei klusjes hebt gedaan die al even liggen...
    Krijg je zo'n voldaan gevoel van!

Heb er ook last van moet ik zeggen, vorige week m'n administratie eens helemaal op orde gebracht! En ben aan de trap begonnen, die zag er niet uit. Ben hem helemaal kaal aan het maken en dan gaat ie opnieuw in de lak..

Ach ja, nog genoeg te doen hier in huis. Zijn hier 3 jaar geleden gaan wonen, maar hebben toen alleen het broodnodige gedaan. We hebben tijdelijk bij mijn schoonouders gewoond en daar wilde we toch wel snel weg! :)
    Dus nu zijn we door de jaren heen langzaam aan alles aan het aanpakken..

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij zitten al ruim een jaar in nieuwbouw ook wel lekker kan je gelijk helemaal naar je zin maken en dan heb je de eerste jaren geen ouderdomsgebreken,hoewel ik klussen toch echt heel leuk vindt

5. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    We hebben wel al heel veel gedaan, maar er zijn gewoon nog wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden, maar eigenlijk blijven liggen...

En verder wordt hier dit jaar de gevel gedaan en nieuwe kozijnen.. dus dat schiet dan toch alweer wat aardig op... dan de kelder nog en dan zijn we wel ver klaar.

@ fientje.. balen meid dat je je mannetje zo af en toe mist, ik mis me mannetje ook al snel hoor... khou veeeeel te veeeel van hem hahaha

liefs jollie

6. Niet meer actief

Sorry, 3 keer gepost...computer doet een beetje moeilijk.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jen geeft niet hoor.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wil voor de rest nog iemand wat kwijt qwa klachten,twijfels enz?

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    denk dat het voor ons een avondje bank hangen word chips erbij warme chocomelk of ijsthee :D heerlijk...moet morgen weer om half 9 beginnen op school dus....:(

mijn vriend blijft bezig over die opgezette buik :S

2 jen kan gebeuren :D
    @ jollie gelukkig is je eten binnen gebleven
    @ beurtflight welkom en geniet ervan....en ja dit is zeer verslavend

ik ben benieuwd of ik als ik door ga naar de volgende ronde er makkelijk af kan blijven (heb me voorgenomen dan minde rop het forum te komen dus...ben benieuwd)

xxxx

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @joma haha ik blijf ff op stand by staan ;)

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hahah dani... heb ik me ook voorgenomen... ben ook benieuwd of het mij gaat lukken!

Zelfs me vriend roept... je kunt geen kindjes krijgen van de computer... als grapje bedoeld.

12. Wij wonen nu anderhalf jaar hier en hebben het huis een heel eind klaar, was ook nog niet zo oud (15 jaar) dus wat ouderdom betreft valt het wel mee. De tuin is nu helemaal opgeknapt dus nu vond ik dat de zolder aan de beurt was.

Het wordt hier wel internationaal zeg! Nederland, Belgie en de Verenigde Staten zijn al vertegenwoordigd.... Welkom usMommy. Waar in de VS zit je ergens?

Hier ben ik het ook wel gewend alleen te zijn. Ik werk zelf in wisselende diensten en mijn vriend is net een eigen BV begonnen, dus die heeft het 's avonds ook vaak druk als ie geen etentjes heeft...

Eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om te klussen ;) .....

Groetjes Jelske

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske voor het samen klussen toch wel ? :D

14. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik woon aan de oostkust van amerika vlak bij Washington DC (Zeg maar buren van Bush)

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    USmommy... welkom hier... ook de eerste ronde!?

16. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Ik ben 1 januarie gestopt met de pil en mijn gyn heeft aangeraden eerst natuurlijk ongesteld te worden dus de banner is meer om te kijken wanneer ik mijn ongesteld hij kan verwachten. Ik heb wel alle klachten maar het zet nog niet door. Dan beginnen we aan de echte eerste ronde.

17. hey meiden!

hier ook vanavond flink de keuken opgeruimd en schoongemaakt
    moet je toch bijhouden he!
    nu ff snel gtst kijken..
    zie dat ik alweer te laat ben daarvoor!

tot straks!
    kus

18. Niet meer actief

@xenas; oh ja **** dat wil ik ook zien...

19. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hallo allemaal,
    sjonge jonge wat moet ik toch weer veel lezen.hihi erg hoor hihi.
    ik ben nog steeds aan het aftellen wanneer ik kan stoppen met de pil maar eerst nog aan het aftellen want volgende week komt er een nieuw katje in huis
    weet niet of het lukt met de foto maar het is een schatje en kan niet wachten.
    verder zit ik in de nachtdienst en ben onwijs met jullie aan het mee leven.
    ben wel al op ijn eigen lichaam aan het letten wat geeft het aan enz enz.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @usMommy welkom hier!succes ermee.hoop voor je dat je snel ongi wordt,ondanks dat het soms wel ff kan duren na de pil,mijn eerste cyclus duurde 35 dagen.heb je lang de pil geslikt?

Deel Deze Pagina