Hoi meiden wat hebben jullie gebept! ik heb 2 dagen cursus gehad en ben net thuis. een keek naar de pagina's en ben maar even gaan zitten hihi voor de dames die hebben wat balen maar het zou zo.n wonder zijn om de eerste keer raak te zijn . op naar de volgende ronde met gorde moed! ik ben bang dat ik ook niet bij deze gelukkige hoor geeft niets maar toch jammer. Ik eb flink buikbuik gehad maar zet nog niet door ben benieuwd nieuwe meiden welkom gezellig ben benieuwd naar jullie verhalen. voor de dames met een komend nod ik ga voor jullie duimen! want ik gun het jullie natuurlijk wel. ik ben zelf nog niet met een baby kamer bezig puur omdat ik mezelf gek ga maken want heb de neiging om door te draven dus nu gewoon lekker klussen e heerlijkvan gnieten groetjes bianca
Hallo dames, misschien moeten jullie de komende dagen nog even hard voor mij duimen. Nog geen tekens van duivels... vanavond konden mijn mannetje en ik ons niet bedwingen en hebben een test gedaan maar helaas (nog) negatief.... de komende dagen nog maar even afwachten. Om de een of andere reden hebben we wel allebei een positief voorgevoel... nog even hard duimen! Was ook wel erg snel met testen
o brigitte ik heb zo geduimd voor je. maar idd wie weet .... duim toch nog even verder voor je! dikke knuf bianca
hoi triez ik heb zelf ook een korte cyclys gehad 23 dgn waarschijnlijk staat het al wel ergens hier! ik zit nu ook in de tweede ronde dus maar afwachten we hebben gewoon extra veel geklust voor de zekerheid groetjes
ik heb deze ook in huis zaterdag gekregen met de post, je ziet niks aan de envelop en hij kan gewoon in de brievenbus! ik hoop dat ze geluk voor ons zullen brengen en dat ik ze niet alle 9 nodig heb!
@ Jen jammer dat je duivels zijn gekomen maar je moet maar zo denken je kan alweer aan de volgende beginnen! @brigitte het is natuurlijk je eerste ronde je weet niet hoe lang het duurt bij mij kwam het al voor mijn NOD sneller als verwacht! bij mij begint nu echt te kriebelen mijn vriend vind het ook zo spannend! ik was vandaag niet echt topfit misselijk, ik hoop een voorteken. morgen mijn innestelling? en dan maar wachten en hopen. raar hè, we zijn allemaal net begonnen en de mogen liever vandaag als morgen komen. ik hoop dat het allemaal snel gaat voor ons, kunnen we misschien met zijn allen naar het forum ZWANGER gezellig verder kletsen Slaap lekker
@brigitte: jammer meid, maar we blijven duimen, zolang de duivels er nog niet zijn... Nou misschien toch een dipje, mijn temperatuur is vandaag weer omhoog geschoten van 36.3 naar 36.7. Blijft wel spannend zo.. Groetjes!
ieieieie! Spannend Suus! Misschien toch wel een innestelingsdipje geweest! Ik hoop het zo voor je! Spannend hoor!
Spannend hoor suus....ik duim voor je. Hier nog steeds geen . Begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. Helaas zit er niets anders op dan wachten.
nou amidala, ik hoop dat je je in kunt houden, ik had er ook 9 besteld en binnen 2 maanden 8 stuks erdoor gejast + 1 van het kruidvat (ik werd pas op dag 60 voor het eerst ongi, dus ik heb steeds getest). Ik heb nu nog 1 en die bewaar ik nog maar even.. misschien dat ik toch maar weer een setje bestel, want ze zijn goed en lekker goedkoop! mocht ik posi testen, dan haal ik nog een paar ander merken bij de drogist, voor alle zekerheid.
Goedemorgen allemaal, Gisteravond even een mindere avond gehad... had toch wel beetje gehoopt dat ik een + zou zien maar helaas... maar de ongi is er nog niet dus het kan nog allemaal..... Volgens FF zou gisteren mijn NOD zijn dus misschien wel wat aan de vroege kant om te testen.... En kwam er achter dat ik de test veel te kort in mijn plasje had gehouden... ga wel controlestreep maar misschien niet genoeg opgenomen? En s avonds getest dus volgende keer ga ik toch maar in de ochtend testen... Misschien morgenochtend nog een kansje wagen....
eigenlijk heel simpel: Je urine opvangen in een schoon droog bakje en de test 5 tot 10 sec in de urine houden! Daarna verschijnt er een controlestreep (test in gelukt) en hopelijk na 3 tot 5 min een teststreep! Positief! Zo niet -> negatief! Maar wees gerust, alles staat ook in de gebruiksaanwijzing hoor dus kan niet missen!
En Diddl: Inderdaad klussen, maar mijn banner is eigenlijk nog een gokje, aangezien ik een onregelmatige cyclus heb. Ik weet dus niet zeker of mijn ei er binnen deze dagen aankomt!
Tempen: Aanmelden bij www.fertilityfriend.com (is wel in engels) heeft een digitale temperatuurkaart. Elke ochtend je temp bijhouden (op hetzelfde tijdstip) en dit invullen. FF maakt er dan een grafiek van. Zo kun je goed bijhouden en aflezen wanneer je ei is (temp daalt en dag erna stijgt hij). Ovulatietest: Elke dag (enkele dagen voor je geschatte ei) op ongeveer hetzelfde tijdstip (niet met ochtendurine) je urine testen. Verschijnt er een teststreep die even donker/ of donkerder is als je controlestreep, dan heb je 12 ot 24 uur erna je ei!