Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@usmommy; Welkom hier ! Hoop dat je eerste cyclus snel verloopt en voor daarna; succes met klussen!

@titus; wat een schatje ! Hoe heet hij/zij?

2. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    iets meer dan 10 jaar dus best wel lang. Ik hoop natuurlijk op een hele regelmatige cyclus meteen vanaf het begin. ( ik wil zo graag beginnen)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @titus wat lief zo klein is het een poesje of katertje wie heeft er ook huisdieren en wat voor

Ik heb zelf 3 katers en maandag krijgen we 2 jonge ratjes

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @usMommy ,ik hoop voor dat je snel je ongi doorkomt dan heb je dat maar gehad,ik heb 13 jaar pil geslikt

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Geen huisdieren hier. Geen tijd en ruimte voor en hond en mijn man is allergies voor katten. Ik wil wel een vis maar die wil hij niet.

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    het is een poesje.
    een maine coon
    ik heb al twee katers en een poes thuis en op het balkon een konijn dus echte dierenlief hebbers.
    moet vannacht nog werken, nog twee nachies en dan ben ik weer even vrij en moet ik dinsdag weer werken.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @gezellig he die huisdieren he?ik ben ook echte dierenvriend.

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja echt super hoor ik zou niet zonder kunnen. ik ben echt dol op ze en zij ook op mij. ze liggen nu ook echt om me heen.
    ik ga even e verloskundigepraktijk kijken. als i dat zie denk ik altijd dat ik mijn roeping heb gemist lijkt me super verloskundige te kunnen zijn. maar echt die oproepdiensten niet hoor hihi.
    ooo nou i hoef het niet echt te kijken het is een verloskundige voor varkens. :confused:

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    onee hihi dat is ook een hobby van hem hihiihihihihi

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    us mommy welkom opp het forum waarschuwing verslavingsgehalte is hog :D

vel succes met klussen!

wij hebben een hondje (labrador/beagle) ze is vandaag 11 weken haar naam is nala (erg ondeugend is ze) in mijn album stat ze iecereen een fijne avond xxxxx

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Wat is het rustig hier zit iedereen lekker voor de buis?

12. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    hallo iedereen!

Ik ben al in oktober gestopt met de pil, maar eerst maar eens bekeken of de binnenhuishouding op gang wilde komen (heb 15 jaar de pil geslikt) geen problemen daarmee gelukkig.

Nu net terug van onze wintersport en dat was ook tegelijk het startschot voor, hopelijk, een vruchtbaar jaar. Ik weet dat ik niet te snel van alles mag verwachten, maar ja. Als de kogel eenmaal door de kerk is, wil je het eigenlijk wel direkt ;)

groetjes,

13. Niet meer actief

@dani; oh wat een poepie !
    Wij hebben ook zo'n ondeugd in huis...een Jack russel reutje van 2,5 jaar.
    Hij doet zijn naam eer aan...Bandit..

Heb ook nog een haflingerveulen, maar dat is nou niet echt een huisdier te noemen :)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debs welkom hier!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debs had je gelijk een regelmatige cyclus?

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ debs ook welkom voor jou en dat je maar snel een zwangere buikje mag hebben...

Hier ook een beestebende hoor... sommige vinden dit iets teveel... maar mij kan het niet schelen we hebben toch een lekker groot huisje..

2 poezen en 2 fretten... en die hebben de hele kelder tot hun beschikking.. ja de fretten dan niet maar daar hebben we zo'n groot frettenhok voor gemaakt. en nog 2 honden en 1 hamstertje... als ik foto's heb zal ik ze ns in me album zetten

Hier iemand die het gevoel heeft alsof ze opvliegers heeft.... dat hoort toch alleen bij de overgang :p

Knuf!

17. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    ja eigenlijk wel! 1ste was 28 dagen, 2e 32, 3e 33.
    nu hoop ik niet dat het op blijft lopen, maar ik heb goede hoop.
    ik voel ook mijn eisprong. nooit geweten hoe dat voelde totdat je ermee beizg bent

18. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Hoi titus, ik zit ook te kijken naar de verloskundigenpraktijk en owwww als ik zwanger ben...ik schijt echt in m'n broek. :( Die vrouw heeft een pijn :x Pffffff krijg het er al benauwd van als ik er naar kijk.

Vind niemand dat eng? Bevallen?

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @debs mooie cyclus toch.en wat voel jij precies bij je eisprong?

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    haha ponnetje... mij lijkt het wel eng hoor..

En dan heb ik ook nog zo'n leuke schoonzus die er geen doekjes omwind... dat doet ze omdat ze vindt dat zij is voorgelogen bij haar eerste bevallen... en nu wil ze tegen iedereen zeggen dat ze de waarheid wil vertellen wat bevallen betreft...

Nou soms roep ik echt.. hou maar op hoor ik hoef al geen kindje meer.. haha maar niets is minder waar... kwil een beebje... hahaha

Deel Deze Pagina