@ heej Jollie, nee het is zeker geen lollie (ben dol op rijmen ) als je een baby moet uitpersen vlak bij je hollie. Ow het begint weer! Jeez ik zit ook mee te persen als ik er naar kijk, heel m'n gezicht doet mee.
@joma, tja, hoe gaan we dat omschrijven. Tis eigenlijk een paar flinke steken, links of rechts. maar wel hevig genoeg dat ik er even bij moet gaan zitten. alles bij elkaar een kwartiertje "pijn" en ong. 14 of 15 dagen later werd ik ongesteld. Ga er dus eigenlijk vanuit dat dat het is.
@Jollie, jeetje wat mooi! Ik zit hier gewoon met tranen in m'n ogen. Voel me echt een aanstelster, maar het is echt zo mooi. Heb nog nooit een bevalling gezien.
@debs heb je je banner nu op de langste cyclus ingesteld?blijft toch altijd weer spannend,hoop snel dat het een wondertje wordt voor je
@debs; welkom hier! en veel succes met zwanger worden ! En pas op, dit forum is verslavend @berna; nou veel plezier hè ! Was wel een supermooi babytje net bij de verloskundige praktijk.. Maar die pijn........aaahh. Nou ja, daar denk ik voorlopig nog maar niet aan. Hahaha..
o nee dat is nou iets waar ik niet bang voor ben ja het zal pijn doen maar dan heb je wel een onwijs mooi kindje in je armen na de hand en daar pers je dan voor. ik ben nooit bang voor pijn ik kan daar denk gewoon heel goed mee omgaan.
@allemaal nog meer mensen de verloskundige praktijk gezien? Oeehh wat wil ik graag z`n mooie buik hebben Vermaakt iedereen zich nog?
@jen25, dank je! die verslaving ben ik ook een beetje bang voor @joma, tja ik moest iets met die banner. eigenlijk ben ik er nog niet zo handig in, al die banners afkortingen en codetaal haha. maar ik leer snel ik hoop ook snel op dat wondertje, maar ik doe mijn best om nuchter te blijven... Erg lastig, want mijn vriend is ervan overtuigd dat hij superzaad heeft..... hahaha pppffff 'mannen'
En ach dat bevallen... het is niet echt pijn... je perst gewoon je weeen weg en ik heb vernomen dat dat juist heel fijn moet zijn als je je weeen wegperst... dus ach ja dat bevallen is toch maar ongeveer een dagje of niet dan... Hier iemand die nog ff een hamburgertje naar binnen gaat werken... haha normaal eet ik nooit zo laat. Liefs jollie
Goeiemorgen meiden! Welkom voor alle nieuwelingen, gezellig dat jullie erbij zijn. Zoals al gemeld is, het is wel verslavend hier Nog spannende ontwikkelingen vandaag? Hier niet, alleen super last van bloedend tandvlees. Meer meiden dit gehad bij ontpillen? X
Goedemorgen allemaal! Ja Chrissie, ik heb er nog steeds last van en ben nu toch al gestopt van september. Raar wat je zoal allemaal kan krijgen van het afkicken van die smerige pil. Volgens mij ga ik hem nooit nog nemen. Mijn mannetje is er ook geen voorstander meer van nu dat hij gezien heeft hoe ik al afgezien heb