Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Lief mannetje heb je dan Fientje!
    Hier valt het gelukkig mee, wel wat kleine kwaaltjes, maar is mee te leven. Enige wat ik supervervelend vind, is dat ik niet weet wanneer ik ongi wordt. Vond wel makkelijk dat precies te weten. Zal wel gemakzucht zijn ;)

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goedemorgen dames
    nou ben benieuwd of het gisteren mijn eisprong was.. temperatuur is namelijk nog niet gestegen.. we zien het wel

fijne dag!

3. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja, soms is hij een beetje te lief :D . Nee hoor, mag zeker niet klagen!

Is wel lastig als je niet weet wanneer je NOD is, de eerste twee maanden was hij mooi gelijk maar vorige maand heb ik mijn :evil: :evil: 2 maal gehad en deze maand was ik 6 dagen te vroeg! Ben nu bij de natuurwinkel Ovulavit gaan bestellen. Daar zit oa Monnikenpeper en Teunisbloemolie in. Dat zou je cyclus toch regelmatiger maken en je menstruele klachten verminderen.
    Op hoop van zegen!

Fientje

4. Chrissie

Fientej, ik duim voor je dat je het gauw op de rit hebt. Das helemaal vervelend, zo onregelmatig!
    Kun je je ei wel voelen?

5. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    De eerste twee maanden had ik er enorm veel last van. Ik had echt dagen aan een stuk verschrikkelijke steken en kon bijna niet fatsoenlijk gaan zitten. Nu heb ik soms wel eens een steek en denk (hoop) ik dat dat mijn eisprong is, maar weet het niet zeker meer. Nu heb ik op mijn banner mijn eisprong extra vroeg ingesteld zodat ik toch zeker op tijd begin met het klussen :D . Vorige maand was ik dus dik te laat!

6. Goedemorgen dames!

Hier ook de verloskundigenpraktijk gezien. Tegen een bevalling zie ik nu nog niet zo op, het lijkt me niet makkelijk hoor, denk dat dat meer gaat kriebelen als ik echt zwanger ben. Maar ja, er zijn zoveel bevallingen, dan moet ik dat toch ook kunnen! Moet er alleen niet aan denken zo'n vk aan mn bed te hebben als ik lig te bevallen :s

@ Debs, gezellig, ook welkom hier! Zo te zien lopen we een beetje gelijk. Ik ben ook gestopt in oktober. Ik hoop dat je cyclus zo regelmatig blijft. Dat is prettig! Succes met zwanger worden.

Groetjes Jelske

7. Chrissie

Dat is mijn idee ook, al die mensen die staan te kijken.... Ze horen er wel bij, maar het idee zo te kijk te liggen lijkt me erger dan het bevallen zelf

8. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Jelske, op welke zender is die verloskundige praktijk? Kan ik dat in België ook zien? Hier in B hebben we "de bevalling" op TV, was toevallig gisteren ook op de buis. Eigenlijk heb ik er niet echt bang van, je moet er toch door, kunt maar moeilijk halfweg stoppen hé? :D Best nog niet te druk over maken, we zullen eerst maar zien of zwanger kunnen worden ;) .

9. Chrissie

Berna, ik hoop het voor je meid. Blijft toch wel beetje gokken. Als zo was, was je in elk geval op tijd met klussen! En gewoon ff vol blijven houden. Ik bedoel, met al dat superzaad zijn we toch allemaal zo zwanger :rolleyes:

10. goedemorgen meiden!
    alles goed?
    Gisteren niet meer kunnen klussen!
    Mijn schat, heeft al 3 weken kies pijn.. 4 wortelkanaalbehandelingen achter de rug en een ingreep bij de kaakchirurg...
    En gisteren deed he tweer zeer...
    dus had hij ff geen zin.. beeeeetje jammer...
    Nu maar wel hopen dat het klussen om de 2 dagen na mijn ongi zin heeft gehad...!

11. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Een vraagje, klusten jullie voor dat jullie zwanger wilden worden ook zoveel? Mss een beetje een intieme vraag, maar soms vind ik het toch wel heel erg veel worden :oops: :oops:

12. Chrissie

@ fientje. Ik wel :)

13. @ Fientje, in Nederland komt het op Net 5, dus ik weet niet of jullie dat in Belgie ook kunnen ontvangen.

Ik denk dat ik alleen mn vriend en een verloskundige erbij wil hebben, verder helemaal niemand! Mijn zusje is inmiddels arts en wil gynaecoloog worden. Op zich wel handig maar die roept dus ook al dat als ik ooit zwanger wordt zij er bij wil zijn.... Ik dacht het niet!

@ Fientje, wij klussen wel extra rondom mijn eisprong, maar de rest van de maand halen wij volgens mij het gemiddelde aardig omlaag ;)

Groetjes Jelske

14. Chrissie

@ xenas. Vervelend voor je meis. Hopen dat ie zich vanavond beter voelt. Gelukkig overleeft het van een man wel langer dan dat eitje van ons!

@ jelske en fientje. Rond de eisprong toch het gevoel dat het wel prettig is om meer te doen ;) Maar of dat nou alleen de psychische gedachtengang van ons vrouwen is of een hormoonkwestie, daar ben ik nog niet achter...

15. Chrissie

Zijn jullie allemaal samenwonend, of ook getrouwden onder ons?
    Voor de geinteresseerden, ik ben vorig jaar getrouwd. En dat terwijl ik altijd geroepen heb: Ik trouw nooooooit. Mn mannetje dacht er net zo over. Raar kan het lopen.

16. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    @Jelske en Chrissie: Het is idd wel zo dat de zin toegenomen is sinds ik gestopt met de pil. En het is mss idd een hormonenkwestie dat je rond je ei meer zin hebt. Verder Jelske ben ik blij dat het gemiddelde bij jullie even hoog ligt als bij ons. Wat een opluchting :p

Ik ben samenwonend. Heb ook altijd gezegd dat ik noooooit zou trouwen :D .

Fientje

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen ladies! ik ben samenwonend en vorig jaar verloofd... :)

18. hahaha Fientje... fijn dat ik niet de enige ben die het gemiddelde van 2 a 3 keer per week niet haalt. In een eerder berichtje had ik het er ook al over. We hebben er gewoon geen tijd voor ;) Ik heb wisselende diensten, mijn kereltje sinds kort een eigen bv, dus vaak etentjes enzo en vaak is hij 's avonds bekaf!

Wij zijn ook samenwonend. Ik zou zelf graag eerst trouwen voor we kinderen krijgen, maar mijn kerel ziet daar de meerwaarde absoluut niet van in. Nu hij dus wel klaar is voor kinderen heb ik mijn prioriteiten nog eens bekeken en mijn principes aan de kant gezet. Mijn prioriteit ligt wel bij kinderen. Misschien trouwen we ooit nog met onze eigen bruidsmeisjes/jonkers ?

Groetjes Jelske

19. @ schatje, hoe is het met jou meid, wordt de pijn al iets minder? Hebben jullie ook al een trouwdatum?

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah de pijn is helemaal weg en het plassen is stukken minder :) daar ben ik echt blij om.. nog een paar pilletjes te gaan:) ik heb ook het gevoel dat me ongi er binnenkort aan zit te komen ( word wel een keer tijd) ;)
    we hebben nog geen trouwdatum

Deel Deze Pagina