Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Mooie sprookjes he, die gemiddeldes :) Vraag me af wie dat (blijft) halen..
    Spannend hoor, verloofd! al een mooie datum gekozen? Ik kan je juni aanraden :)

2. Chrissie

@ Jelske. Ik snap je wel. Ik heb wel altijd gezegd, als ik dan toch ga trouwen, dan wel eerst trouwen en dan pas kids. Andersom hoeft voor mij niet. Maar snap wel dat je je principes overboord hebt gegooid, je moet er toch samen met je mannetje uit komen!

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Zo dames, kletskousen! Ik heb vandaag een dagje vrij... heerlijk kunnen uitslapen en deze namiddag eindelijk eens gaan toegeven aan die drang voor een middagdutje. Ohhh, kijk er nu al naar uit want ben nog maar net op en alweer aan het geeuwen!

Wb dat klussen. Dat was voor mijn mannetje wel een teleurstelling. Tijdens de eerste ronde had ik inderdaad ook veel meer zin dan normaal, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben daalt die zin ook meteen. Ineens heb je gewoon andere prioriteiten. ben je doodmoe en ook wel wat bang dat het kwaad zou kunnen hoewel je eigenlijk weet dat het geen kwaad kan. Dus nu is het af en toe echt klussen omdat je je mannetje natuurlijk niet wil teleurstellen... Nu, die van mij begrijpt het allemaal heel goed dat ik zelf nog zoveel te verwerken heb en mijn hoofd nu even naar iets anders staat dus geen druk. Maar hij vond het wat dat betreft wel jammer denk ik dat het gelijk in de eerste ronde raak was! hahaha!

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik wilde ook eerst trouwen en dan kindere.. maar mijn vriend wil dat niet die wil eerst kids.. dus jah hebben we daar voor gekozen

5. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Wij zijn nu een half jaar getrouwd, in juli 2006. Was echt een supermooie dag! Had ik voor geen goud willen missen. Zei vroeger ook altijd dat ik nooit wou trouwen, maar het is er dan toch van gekomen en nog heel jong ook! We kennen elkaar al 4,5 jaar en zijn eerst verloofd. Na anderhalf jaar verloofd te zijn geweest, zijn we getrouwd. En ik heb er nog geen dag spijt van gehad. :)

6. Daarom! Ik ben al lang blij dat ie wel aan kinderen wil beginnen en dan vind ik dat toch belangrijker dan eerst te trouwen. Ik zou het wel heel graag nog een keer doen, ook al zijn er dan wel al kinderen. Het lijkt me heel mooi om zo bewust "ja" tegen elkaar te zeggen in aanwezigheid van vrienden en familie. Het hoeft dan voor mij ook niet met veel toeters en bellen, mag gerust een bescheiden, intiem feest zijn. Ik ben dan ook zo ouderwets dat ik graag zijn achternaam wil aannemen... ik wil niet de rest van mn leven zijn vriendin blijven! Burgerlijk he?

Ik geloof al die gemiddeldes ook nooit hoor... Na 5 jaar samen is het echt niet meer zoals in het begin hoor.

Groetjes Jelske

7. schatje1

maar we hebben daar ook voor gekozen omdat mijn vriend een stukje ouder is en die wil geen ouwe papa worden haha ;)

8. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Nee, ik denk dat er veel vrouwen en ook mannen natuurlijk daar sterk in overdrijven. Moesten ze allemaal de waarheid zeggen, dan zouden die gemiddeldes in werkelijkheid een heel pak lager liggen denk ik.

Ga hier nog een beetje verder doen meiden.

Tot straks!

Fientje

9. Hoeveel ouder is jouw vriend, schatje? Ik ga even mijn vaatwasser inladen (hij is weer gemaakt, jippie!)

10. schatje1

ik ben 19 en me vriend word 28..
    beter dat ie weer gemaakt is! en hoe oud zijn jullie? kussiej

11. Ik ben zelf 28 en mijn vriend is 34.

12. schatje1

mooie leeftijd;)haha ik ga straks weer beginnen met werken.. moest eigenlijk van 9-20.00 uur werken maar dat red ik nog niet dus heb gister opgebeld dat ik best wil werken maar dat het nu eerst een halve dag word.. ik wil eerst kijken hoe mijn buik erop reageert

13. Ja, dat snap ik. Ik ben lekker vrij vandaag. Wat voor werk doen jullie allemaal?

14. schatje1

werk in een winkel altijd staan .. :(

15. hey meiden

ik ben afgelopen juni getrouwd!
    was ook een fantastische dag!

Wij zijn zelf (a.s.) maart 10 jaar samen!
    en geloof voor het trouwen al 4 jaar verlooft!

Ik ben 25 en mijn man (haha blijft raar klinken) 29!
    Mooie leeftijden hoor!

Moet ook zeggen.. wij klussen ook iets meer dan normaal nu we gestopt zijn, maar ik wil eigenlijk nog wat vaker!
    En dan zeggen ze soms wat over mannen, dat zij altijd willen... nou om eerlijk te zijn, tis bij ons net andersom! !

16. ik werk zelf op kantoor.. ben secretaresse..
    werk bij een stichting wat de techniek promoot voor jongeren!
    Werk veelal met basisscholen.. voor technieklessen op basisscholen..
    vmbo scholen
    en roc's!
    Super leuk!

17. schatje1

mijn vriend zegt af en toe ook.. ALWEER :(: :(: :confused:
    haha had ik eigenlijk ook niet van hem verwacht

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goede morgen meiden

ik moet zo mijn eind examen doen,, pff echt geen zin
    maarja dan ben ik wel zowat klaar :)
    werd toch misselijk wakkr vandaag pfff niet normaal
    hang nog net niet boven de pot,,
    bleh,,
    hoe ishet met iedereen ze kwaaltjes?

fijne dag en werkse voor iedereen die nog moet werken of aan het werk is.. en de mensen met een vrije dag geniet er van :)

19. Hier ook zo hoor. Het initiatief komt meestal van mijn kant! Hij wil nu ook graag weten wanneer mn vruchtbare periode is, maar vaak merkt ie dat wel als ik vaker zin heb....

Groetjes Jelske

20. Chrissie

Ik ben afgelopen juni getrouwd. Was echt een geweldige superdag! Ook geen moment spijt. Helemaal in jurk en mannetje in pak, wat geweldig zeg. Wij zijn best snel getrouwd, na goed 1.5 jaar. Hiervoor ook relaties gehad en samengewoond, maar dat was allemaal zo anders.. Dit voelt gewoon ZEER goed! Ikzelf ben 27, mijn mannetje is 30. En ik heb een kantoorbaan :) Binnendienst, erg leuk!

Deel Deze Pagina