Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben zelf verpleegkundige in de ouderenpsychiatrie, werk op een groep mensen met een persoonlijkheidsstoornis. Errug leuk!

Hoe lang hebben jullie er over gedaan om samen tot de beslissing te komen om te stoppen met anticonceptie?

Groetjes Jelske

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Heej meiden, ben na gisteren gewerkt te hebben nu weer thuisgebleven. My head is killing me :( M'n hoofd gloeit nog steeds en m'n benen zijn zwaar. Ik zou ff laten weten hoe het er nu voor staat, hier komt ie dan (na goed advies van jullie natuurlijk ;) ).

Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest (vervangende HA) waar ik alleen m'n bloeddruk kon laten opmeten door de drukte. M'n normale vervanger is ook aan het verhuizen naar een gezamenlijke praktijk net als m'n eigen HA. Bloeddruk was goed gelukkig. Net de VK gebeld, waar ik eerder ben geweest i.v.m. m'n mk en alles uitgelegd. Vandaag was er helaas geen plek meer en vrijdag zijn ze niet open. Ik heb een afspraak voor maandag om 18.00 uur.
    Dan gaan ze een echo maken. Pffff ik hoop dat er wat op te zien is anders zal het griep zijn ofzo? Maar ja...denk wel dat er wat te zien zal zijn, anders in het ziekenhuis wel, waar ze betere apparatuur hebben. Owww, ik vind het echt zo spannend! Net m'n moeder gebeld om het te vertellen en toen m'n vriend gebeld en toen barste ik ineens in huilen uit :cry:

Baal zo omdat ik net ben begonnen met m'n nieuwe baan en ik nu ziek ben. Was vanmorgen naar werk gegaan, maar voelde me nog steeds niet lekker dus ik belde m'n baas (die zit boven) dat ik naar huis ging, maar ja die vind het niet leuk natuurlijk en nu voel ik me echt schuldig dat ik me zo voel tegenover m'n werk. Er is zoveel werk te doen en ze hebben me pas aangenomen en nu ben ik ziek thuis :( Heb tig banen gehad waar ik het niet naar m'n zin had en nu heb ik eindelijk een leuke baan, en ben ik als de dood dat ik straks wegmoet.

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt. Bedankt voor het lezen. :rolleyes:

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@ jelske neej niet echt lang maar raar genoeg heb ik het er wel eerst met mijn ouders over gehad.. omdat ik nog best jong ben en wil gewoon dat ze achter mijn besluit staan :)

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ow ik zal nog ff wat vertellen over mezelf....n.a.v. van jullie berichtjes. ;) Ik ben 24 en m'n vriend is 26. Hij is op zoek naar werk en ik ben juridisch secretaresse. Enne ik haal het gemiddelde ook niet want ik zie m'n vriend alleen in het weekend :p

5. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Hmm ja kan me voorstellen dat je je schuldig voelt tegen je baas, maar het kan iedereen overkomen. of het nu in de eerste maand gebeurt of in de 6e maand bij wijze van spreken.

Niet egt leuk wat jou nu allemaal overkomt, Maar weet zeker dat alles goed komt!

Houd hoop. en heel veel sterkte de komende dagen.

6. Op naar de 300e pagina! Meiden wat gaat dat snel zeg!

@ Ponnetje, goed dat je eindelijk naar de huisarts bent gegaan. Als je nog langer had gewacht had ik je erheen geschopt! Ben benieuwd hoe het afloopt bij de vk.
    En luister, dat je ziek bent daar kun je zelf ook niks aan doen, het is vervelend voor je werkgever, maar aan een zieke die daar zit hebben ze ook niks!

Groetjes Jelske

7. schatje1

ik ken het gevoel hoor ponnetje.. ik voel me daar ook snel schuldig over.. en net zoals dat ik van de week ontdekte dat ik een ontsteking had dacht ik en nu blijf ik thuis.. kon amper staan of zitten.. en toch voel ik me dan nog schuldig maar dat komt ook omdat me werk me wel 4 keer per dag belde hoe ik me voelde en of ik die volgende dag kwam werken..

8. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    ey ponnetje,

Wat tof dat je een baan heb als Juridisch medwerker. Ik doe zelf de opleiding secretaresse en heb er lange tijd over nagedacht om ook die opleiding te gaan doen.

Uiteindelijk heb ik tog gekozen voor Medisch secretaresse. :)

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Heej couple, dank je meid. Ik dacht eerst ik ga niet stressen zoals met m'n eerste zwangerschap wat een mk werd, maar op den duur als je langer de symptomen hebt en je weet nog niks door die testen die niks aangeven en je blijft ongesteld, dan vreet het aan je.

Ik heb ze echt zo hartelijk bedankt bij de VK dat ik langs mag komen. Heb gezegd dat het enige wat ik me kan bedenken is dat het van november moet zijn...is echt zo...daarna lijkt het me erg onlogisch....Ik weet nog dat ik me tijdens de kerst ook niet lekker voelde. Dus vandaar dat ik een echo krijg omdat ik dan nu al iets van 11/12 weken zou zijn. Ik ben maar een bijzonder geval. Het enige wat ik me afvraag is waarom kan ik nou ook gewoon niet via zo'n urinetest testen net als de rest :( Dan heb je tenminste gelijk zekerheid. Het enige wat ik krijg is soms niks en soms een heeeeeeee licht streepje. Om gek van te worden! :oops:

Misschien moet ik ook maar een tempkaartje bijhouden. Schrijf het wel gewoon op, weet niet hoe dat werkt hier op internet.

What's your story?

10. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Hahaha ja dat denk ik ook! :p Heb ik me ff een paar blauwe billen bespaard hihihi! :) Ja je hebt gelijk, maar het is gewoon de angst om geen verlenging van m'n contract te krijgen.

11. schatje1

dat snap ik ook zeker maar je kan toch ziek zijn? ik bedoel mijn vriend heeft last van migraine en die is er soms ook echt ziek van..dan blijft ie thuis en hij moet binnen kort vaste baan krijgen.. dus dan denk ik ook aan de ene kant GvD hij is weer thuis maar aan de andere kant denk ik jah ziek is ziek..

12. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Jelske. We hadden t er alwel eens over gehad, maar toen ik een nieuwe serie pillen had gehaad, hebben we afgesproken dat we na de laatste strip zouden stoppen. Zou rond nieuwjaar zijn, vonden we een mooi moment :) Jullie lang overleg gehad?

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Heej schatje, ja he, het is gewoon zo naar. Je wil gewoon zo graag werken maar je lichaam staat het op het moment gewoon niet toe. Dan zie je op je werk zo'n grote stapel werk liggen en dan wil je er gewoon aan beginnen! #-o

Nou bij mij is het juist het tegenovergestelde. Ze bellen helemaal niet. Ze zijn best wel relaxed op m'n werk wat dat betreft maar het is gewoon een vervelende situatie zo. Ik heb dinsdag zelf gebeld dat ik woensdag wilde proberen. Dus ik heb gister gewerkt maar viel bijna om. Durfde niet weg te gaan omdat ik tegen m'n baas zei dat ik me niet goed voelde en hij reageerde er vreemd op. Ik zei dat ik toen ik maandag naar huis ging tijdens het autorijden ook naar in m'n hoofd voelde en toen zei hij je krijgt toch geen toeval ofzo? Ik denk nou ja :( ben toen gebleven omdat hij zo deed.

Hoe gaat het nu met je? Al iets minder pijn? Ik las net geloof ik dat je dacht dat je ongesteldheid eraan komt?

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Heej schatje, ja he, het is gewoon zo naar. Je wil gewoon zo graag werken maar je lichaam staat het op het moment gewoon niet toe. Dan zie je op je werk zo'n grote stapel werk liggen en dan wil je er gewoon aan beginnen! #-o

Nou bij mij is het juist het tegenovergestelde. Ze bellen helemaal niet. Ze zijn best wel relaxed op m'n werk wat dat betreft maar het is gewoon een vervelende situatie zo. Ik heb dinsdag zelf gebeld dat ik woensdag wilde proberen. Dus ik heb gister gewerkt maar viel bijna om. Durfde niet weg te gaan omdat ik tegen m'n baas zei dat ik me niet goed voelde en hij reageerde er vreemd op. Ik zei dat ik toen ik maandag naar huis ging tijdens het autorijden ook naar in m'n hoofd voelde en toen zei hij je krijgt toch geen toeval ofzo? Ik denk nou ja :( ben toen gebleven omdat hij zo deed.

Hoe gaat het nu met je? Al iets minder pijn? Ik las net geloof ik dat je dacht dat je ongesteldheid eraan komt?

15. @ Ponnetje, als je nu zwanger blijkt te zijn heeft het weinig zin om te gaan tempen. Als dat nou niet zo is en je gaat weer verder met de pil heeft het ook weinig zin.

Groetjes!

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Couple, ja is echt gave baan! Maaaar je moet wel een leuk kantoor hebben want er zijn veel kantoren bij dat advocaten op secretareses neerkijken en ze als domme idioten behandelen. Nu eindelijk de baan van m'n dromen gevonden en wat doe ik, blijk ik straks zwanger te zijn ](*,) Hahah, ik zat te twijfelen over medisch secretaresse, lijkt me ook heel leuk! ;) J Hoe bevalt het jou?

17. schatje1

dat had ik dus van de week ook wilde graag werken maar ik kon het niet.. en dat is moeilijk jah

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames

@ alle nieuwe leden welkom en veel plezier een waarschuwing hoog verslavingsgehalte

ik ben vandaag thuis gebleven heb ongelooflijke buikpijn en krampen dus zoals het er nu uitziet ga ik zondag gewoon ongesteld worden :(

ponnetje raar dat je baas zo reageert :S

mijn vriend heeft vanmorgen te oren gekregen dta hij een nieuwe baan heeft :D nu ik nog :D

ik ga zo bankhangen, tandarts en huisarts bellen!

xxxxx

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, jeetje ja dat is ook erg vervelend. Hoop dat hij z'n vaste baan zal krijgen. Als hij goed functioneert verders zal dat toch wel? M'n moeder die wijt het aan het feit dat ik m'n steunzolen niet draag dat ik me zo voel. Ik zeg ma! doe normaal! ik draag m'n steunzolen al ik weet niet hoe lang en dan zou ik nu ineens al deze klachten hebben? echt niet dus. kom op zeg, door je steunzolen..pfffff

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé hoi! Lastig he, de reacties van je leidinggevende... Ik snap het niet, zij kunnen toch niet voelen wat jij voelt? En als je je goed genoeg voelt, ga je echt niet naar huis... In ieder geval heel veel sterkte en hoop dat het snel beter met je gaat!

Ik werk zelf als secretaresse bij een verffabrikant en mijn ventje en ik zijn in november gestopt met de pil... Erg spannend allemaal... Deze ronde is 't voor mij gevoel niet gelukt, maar hopelijk komt de pendel van Caruli uit!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina