Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @dani, Heej meis van harte dat je vriend een baan heeft! Goed zeg! Wel balen dat je krampen hebt, is nie fijn. Gelukkig heb ik geen pijn in m'n buik.

Ja bazen blijven bazen......die denken alleen aan hun omzet...

2. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Heej chrisje, ja ze voelen niet wat ik voel, anders zou hij allang gestrekt liggen hahaha! dankje, hoop het ook! Hoop dat jij snel een beebje in je buik hebt ;)

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah hij zegt dat iedereen zegt dat het allemaal goed is.. dus verwacht dat ie snel een vaste baan heeft:)

4. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    hmm my story...

Ik en mijn vriend willen heel graag een kleine, maar omdat ik nog bezig ben met mijn laatste jaar van de opleiding heb ik besloten om nog een paar maandjes te wachten.

Want er is denk niemand die me aanneemt als ze kunnen zien dat ik zwanger ben ;) Dus vandaar.

Maar het wachte is ontzettend moeilijk. Het lijkt wel of iedereen opeens zwanger is rondom mijn omgeving.

Om gek van te worden ! Maar in april ga ik ervoor en hoop ik dat het snel raak mag zijn :)

5. schatje1

ik denk dat iedereen dat nu denkt.. ik denk ook dat iedereen zwanger is in de omgeving.. :) maar hoe zit het bij jullie in de familie veel jongens of veel meiden?

6. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jelske, ja dat is mijn 2e verslaving. 1e is dit forum en 2e is tempen, ow ja derde is naar de bubbels in m'n buik luisteren :rolleyes:

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Couple, spannend hoor! Ja dat snap ik dat je dan nog even wil wachten. Ik was er ook totaal niet meer mee bezig tot ik de klachten kreeg die ik bij m'n eerste zwangerschap ook had. Wilde me focussen op m'n nieuwe baan. Ja haha gek is dat he? Had ik eergister ook. We zaten tv te kijken en zagen elke keer reclame over baby's en toen gingen we naar ehh hoe heet die serie ook al weer...met carry en douglas, die wilde ook een baby maken...

8. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Mijn vriend is enigskind en ikzelf heb nog een broer en een zusje. dus me ouders hebben meer meisjes gehad dan jongens.

Mij maakt het niet uit of het een jongen of een meisje word, als het ma gezond is. :)

hahaha of klinkt dat slijmerig heehe

9. schatje1

bij mijn schoonzussen zijn het allemaal jongens.. 5 jongens in totaal :) dus jah misschien krijgen wij de meiden?

10. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Jaaaah :) Ik hoop het voor je hahaha!
    Dat zou wel erg leuk zijn.

11. schatje1

jah lijkt me ook wel leuk om de enige te zijn met een meisje maar ik heb zoiets van ls het maar gezond is..

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje ben je nu 9 dagen overtijd?

13. schatje1

14. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Ik zie nu dat je nog wel erg jong bent.. Ik ben zelf ook 19.

Maar het lijkt mij erg leuk om een jonge moeder te zijn. wil graag een groot gezin haha :) nouja 4 ofzo. geen 11 hoor!

Maar me vriend zegt de hele tijd van: oww het maakt mij niet uit of ik kinderen heb ofnie.
    Vind raar dat die er zo over denkt.
    Bij hem gaat de klok nu toch wel tikken.

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje, nou ben benieuwd hoe het gaat verlopen met je, hoop natuurlijk dat je zwanger bent....

16. schatje1

ik heb zes dagen overtijd getest maar negatief..

17. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Zou je niet nog een x testen? 9 dagen over tijd ma geen positieve test.. hmmz.. mischien heeft de test het een keer fout!

18. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @couple, gewoon je vriend ook een schop onder z'n kont geven. ik weet niet wat dat is met mannen hoor! mijn vriend is ook zo'n raar figuur waar je geen peil op kunt trekken. Nee meneer wil geen kinderen nu, maar als je 'm ziet spelen met z'n nichtje dan is ie zo vrolijk.

19. schatje1

denk het niet ik denk dat mijn ongesteldheid uitblijft omdat ik die ontsteking aan me baarmoeder had..

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Het is niet te geloven hoeveel zwangeren er bij ons in de omgeving zijn... Ik geloof iets van 4 collega's, 2 in de familie en vrienden van ons krijgen ook een ukkepukje... zo lastig... Aan de ene kant ben je heel blij voor ze, aan de andere kant wil je 't zelf ook zo graag... Maar gelukkig blijven we wel positief denken, anders kom je ook in zo'n neerwaardse spiraal ( :confused: wauw, mooi gezegd chris ;) ) terecht...

Mijn broer heeft 2 jongens... Denk dat wij ook jongens krijgen... Het klinkt idd echt zo cliché, maar jullie hebben helemaal gelijk, het belangrijkste is dat 't gezond is!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina