Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @couple, ja die testen kunnen mij ook wat. Ik ben als ik zwanger ben nog ongesteld, en testen zijn af en toe wit en af een toe een heel licht streepje. Moeders voor moeders gaf aan dat sommige vrouwen hun hormoon opgebruiken en het niet uitplassen...misschien is dat het.

Misschien bij schatje ook zo?

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

chrisje ik had jou een pb gestuurd

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik weet het niet.. ik wacht wel af.. ik moet nu naar me werk toe dus ik spreek jullie snel weer ikben er vanavond weer ..

4. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Hhahaa ja idd. verdient zeker een schop onder ze kont. :)

Ow ik wist niets van die ontsteking. Maar dat is zeker niet leuk! En tog komt het goed :) positief blijven ja!

ONze tijd komt nog wel!

Het begint weer storm te lopen op het werk dus ik ben weer even weg.. :( Zal af en toe nog wel even komen spieken. want ik heb volgens mij ook een nieuwe verslaving erbij ;) hahaa

5. my story!

Wij zouden pas jan 2007 stoppen.. en ik had in okt laatste pil (stopweek) en toen hadden we eigenlijk zoiets van.. waarom stoppen we niet nu...
    Vandaar dat wij in oktober al gestopt waren!

6. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @couple, jeee nog een addict :) He als jullie nu kijken in het fotoalbum en dan bij dikke buiken, dan zie je dat een meisje (genaamd: dolfijn) een buikje heeft van 13 weken. Nou moet je nagaan, hoe klein haar buik is zou zeker kunnen dat ik ook zover ben.

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    HĆ© schatje, heb 't gezien! Oh, ga gauw ff weer kijken, hij knippert weer, haha!

x

8. @ Ponnetje, mijn vriend heeft ook lang getwijfeld, maar een kind van een ander kan heel leuk zijn, is toch nog heel iets anders dan je eigen kind.

Mij zou het niet uitmaken of het een jongen of een meisje zou worden maar een meid zou ik extra leuk vinden omdat we dan weer vier generaties oudste dochters hebben... (mijn oma, mijn moeder en ik) Dus dat zou wel bijzonder zijn.

Groetjes Jelske

9. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik zei altijd dat ik geen kinderen wou. Tot dat wij op korte tijd twee nichtjes in de familie bijkregen en ik naargelang de maanden vorderden toch de kriebels kreeg. Mijn vriend schrok dat ik plots wel kinderen wou. Voor hem maakte het ook niet uit of hij wel of geen kinderen had (had hij mij tenminste altijd gezegd), maar denk dat hij er liever wel had (denk dat hij mij een beetje wou sparen), dus hij was wel erg happy toen ik vertelde dat ik toch wel aan kindjes wou beginnen. En nu zijn we alweer aan ronde 5 bezig. Zo zie je maar hƩ.

Fientje

10. couple

couple Lid

26 jan 2007
    38
    0
    0
    Goed man :) vind fantastisch dat je tog heb besloten kinderen te willen, want weet zeker als je ze eenmaal heb je niet meer zonder zou willen-kunnen!

IK hoop voor je dat het snel raak is!

11. gewoon al over de 300 heen zeg!
    jeeeh!

12. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Ja, ik hoop het ook, want ik wil nu ook weer niet een heel oude mama worden :D , word er binnenkort al 30 en mijn vriend is er 32.

13. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Xenas. Er wordt wat afgekletst..... Hier weinig tijd, druk op t werk. Ach, hoort erbij :) Jij ook aan t werk?

14. @ chrissie!
    jaaa ben ook aan het werk!
    gezellig he!
    haa

15. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Echt wel :) Hihi, ga gauw maar verder. Echt superdruk, en vanavond vroeg weg. Lekker de stad in eten met een vriendin. ff een SAS avond :) Werkse en tot morgen.
    Kuzz

16. haha, die moeten er ook ooit tussen zitten he Chrissie... Lekker van genieten van je etentje hoor!

groetjes!

17. jaaa lekker genieten van je etentje!

18. ik ga ook ff werken! haha
    ga vandaag iets eerder weg!
    mijn schat moet weer naar de kaakchirurg!

19. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Zoo weer aardig wat afgekletst. Wij zijn afgelopen december gestopt met de pil, was mijn laatste strip. En wat het zou worden: mijn vriend heeft 2 zussen en ik een broertje. Dus het kan alle kanten op. Heb zelfs tweelingen in de familie haha.

Gisteren weer getraind maar had deze keer last van me buik. Net of er iets tegen mijn blaas aan drukte, zon gevoel. Kon ook haast niet rennen, heel apart. :rolleyes:

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hier nog altijd last van krampen.....:( ongesteldheid zal er wel aankomen daar mijn temp vanmorgen weer veel lager was (35,7)

hier is inderdaad heel veel afgekletst geworden.
    ik heb nu internet in de woonkamer bij mijn bureau dus kan nu tv kijken en chatten enz heerlijk!

net even broodjes gaan halen!

xxxxx hoe gaat het hier verder?

Deel Deze Pagina