Dames, ik ben blij dat ik blind kan typen want ik ben erachter wat de oorzaak is van m'n vreselijke hoofdpijn en duizeligheid. Jaja, de sterkte van m'n oogis veranderd. M'n linkeroog is 0,50 beter geworden! Heb ik wel vaker gehad. Toen ik zwanger was de eerste keer kon ik m'n lenzen niet meer in en wel eerder gewisseld. Dus als ik geen hoofdpijn wil...moet ik m'n ogen dichthouden. Hoe saai is dat Dus of het komt doordat ik zwanger ben, of doordat ik ben gestopt met de pil. Meestal door hormonale veranderingen. Moest nieuwe bril kopen 140 euro daar gaat m'n geld. Hoop de bril binnen een week te hebben. Net gebeld naar werk en m'n collega voreg of ik veel worteltjes had gegeten hahaha Dat is in ieder geval 1 probleem opgelost. Nu nog kijken of ik een baby in 'n buik heb. Zo ja, dan moet er heel wat gaan veranderen. Zo nee, dan moet ik tig buikspieroefeningen gaan doen!
Fijn, dan heb je alweer een probleempje minder.... hopelijk kun je je rustig instellen tot het maandagmiddag is. Groetjes Jelske
@jelske, ja idd heel fijn. Nu nog een kwart en dan m'n andere oog nog dan hoef ik geen bril meer haha! Ja denk 't wel.....probeer het in ieder geval.
Hallo allemaal... Ik meld me vandaag ook nog maar een keer... wij zijn al zeker dik een jaar aan het kletsen over kindjes krijgen... maar steeds uitgesteld... nu hebben we in de kerstvakantie besloten om voor een kleintje te gaan.. zelf ben ik bijna juf.... voel me nu al fulltime juf aangezien ik een hele klas voor mijn eigen rekening heb... dus voel wel alsof ik al aan het werk ben... hopelijk volgend jaar een vaste partime baan of veel vervangend werk. Nou nog steeds geen duiveltje te zien hier... ik heb wel de hele tijd het gevoel... van ja nu ben ik het.. ga ik naar de wc is het gewoon afscheiding... lekker frustrerend En hoe is het verder hier.. liefs jollie
Spannend Jollie! Je wilde zaterdag gaan testen toch? Ik wil weer wat positieve testen hier, t wordt er weer tijd voor toch?
Jeeeeeeeeeee! Ik heb als noodoplossing een - 0,50 lens in m'n oog gedaan waardoor m'n sterkte nu + 0,25 is. Hoofdpijn is al minder. Pfew, morgen weer werken
Ha meiden Mt mij gaat alles goed vandaag heb me examens afgerond hehe eindelijk,,. en het was nog leuk ook .. Heb wel de hele dag last van misselijkheid,,pff niet normaal.. hang nog net niet boven de pot.. misschien krijg ik wel buik griep of zou het nu al raak zijn.. ik ga er nog niet echt van uit zou het wel onwijs leuk vinden HOe is het hier met de mensen op de wachtbank? al klachten?
@Lindy, je zit pas op dag 17 van je cyclus. Dan kun je nog niet misselijk zijn van een zwangerschap. Als je eitje al bevrucht is moet het zich eerst nog gaan innestelen. En pas dan na een tijd is je HCG spiegel hoog genoeg om klachten te krijgen. @ Jollie, ik ga voor je duimen meid! Groetjes Jelske
@Haai Lindy, ik ben nog " ziek " thuis dus ik ben de enige die snel gaat reageren denk ik haha! Behalve ehhh jollie dan denk ik. Ik ga maandagavond naar de verloskundige om te kijken of ik zwanger ben, wat ik dus denk. Wie weet, misschien wel? Je hebt je ei toch al gehad? Heb je je temp al gemeten?
@ jelske daarom dacht ik ook dat ik buikgriep krijg me mannetje had er ook al zo last van het weekend..
@ ponnetje ik denk ook dat ik ziek wordt me temperatuur is 36.7 me mannetje is ook ziek geweest dus ,, denk dat hij me aangestoken heeft. Heb me eitje al gehad flink geklust dus we zullen zien en anders door naar de volgende ronde zit pas is ronde 2
Ahhww Lindy, had je man koorts dan? Ik heb wel verhoging maar geen koorts....balen zeg voor je Hoop dat het niet doorzet...ik heb nu 36.9 graden.
@ ponnetje,. ja en niet zo beetje ook ,, en hij moest overgeven en zo ,, echt naar, maar nu is hij weer aan het werk en gaat stukken btr
Klinkt ook lkkr ponnetje,, ik ga ff me was ophangen en zover ik zin heb strijken,, en eten koken,, tot vanavond eetse allemaal
@ Lindy, dan denk ik toch dat je het van je mannetje hebt gekregen, dan zit er niks anders op dan flink uitzieken. Sterkte! Groetjes Jelske