Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jij ook eetse Lindy enne succes met strijken. Vind het zo'n rotklus! Maar ja, het moet gebeuren he..

tot vanavond doeiiiiiiiii ;)

2. @ Dimmel, welkom hier!

Het wordt weer een flinke club actieve meiden hier! Gezellig hoor....

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Sorry Dimmel, had je over het hoofd gezien :oops: Welkom! The more, the marrier. ;)

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ dimmel... jij ook welkom hier... hoe meer zielen hoe meer vreugd... spannend zeg.. het stoppen met de pil.... ikzelf heb afgelopen maand (moet nou eigenlijk zeggen al twee maanden terug) de laatste geslikt

@ lindy... nou misschien wel buikgriepje... is niet te hopen voor je.
    Ik had afgelopen maandag last van lichte misselijkheid en dinsdag lag ik plat met de griep.. gelukkig ging het woensdag weer beter... veel drinken helpt erg goed (en mij heeft kleine slokjes cola geholpen tegen de misselijkheid)

Weet je wat gek is... krijg ontzettende zin in waterijsje... is me vriendje in de winkel om de boodschappen te doen... hebben ze gosjdioeasamme geen waterijsjes... :x :p

Verder nog nieuws...? hihi

liefs jollie

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Heb vandaag nog een buikfoto gemaakt van in de middag....zie toch wel verschil in opzicht van een maand geleden en dat was toen zelfs in de avond.....owwwww wachten is zo vervelend...pfffff

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    nou ponnetje ik word steeds nieuwsgieriger van wat het nou is dat jouw buikje zo rond maakt... wel vertellen he als je bij de vk geweest bent...

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jollie, ja tuurlijk zal ik het vertellen alleen wordt het pas dinsdagavond omdat ik maandagavond als ik naar de verloskundige ben geweest gelijk naar een verjaardag door moet.Wel heftig als je net te horen hebt gekregen of je zwanger bent of niet....zit je daar een beetje hehe.

Ow nee he, ik moet naar de supermarkt, ging eten maken maar ik dacht dat m'n vriend nog groenten had gekocht...niet dus :( ga nu wel m'n vis en aardappelpuree eten dan....

Voel me wel een idioot als ik straks niet zwanger blijk te zijn.....

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hoezo idioot... kun je toch niks aan doen... je vermoed het toch alleen en ja een dikke buik krijg je toch niet zomaar (ja of je moet al veeeeel te veeeeeeel eten) dan heb je in ieder geval zekerheid. En daar doe je het toch voor!

9. hey meiden!
    heb me toch last van mijn buik!
    raar gevoel..
    toch echt volgens mij afgelopen weekend eitje gehad..
    rechts onderin me buik.. wat steken..
    heel raar!
    nou ja..
    ga zometeen sporten.. heb voetbaltraining.. vanavond keeperstraining!
    rustig aan doen!
    haha
    kus

10. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hey xenas.. heb jij het rechts... ik lees dat meerdere last hebben van rechts.. ik heb juist last van links... nu weer echt heel raar.. precies dezelfde steekjes die ik ook op de dag van me eisprong had.

Ik hoop voor jou dat de zwemmertjes wel je eitje hebben kunnen vinden deze maand... ;)

Liefs jollie

11. jaaaa laat ze maar lekker dat eitje vinden hoor!

en ja.. het zit rechts bij mij!
    afgelopen maanden heb ik op de banner geklust zeg maar..
    en nu zijn we echt vanaf het stoppen van de ongi begonnen!
    wil nog niet zeggen : goede hoop voor deze maand.. maar wel extra spannend!

12. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou ik gun het jouw echt heel erg hoor... jij lijkt mij wel zo'n gezellige mammie :)

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames ik ben net ongi geworden (beginnend licht rood)
    dus ik ga door naar ronde nummer 7! :'(

ga nu even eten en denken hoe ik het ga aanpakken dat het volgende maand misschien wel raak is! (minder er aan denken)

xxxxx

14. Dat had ik echt ff nodig vandaag zo'n lieve opmerking!
    tnx Jollie! :D

15. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Haha en dat kwam ook echt uit de grond van me hart!
    Zo kom jij gewoon over dus... geen woord van gelogen!

knuf!

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    trouwens dani.. balen zeg voor jou... weet je heel zeker dat heet je ongi is... (misschien ben ik iets te positief) omdat je nog voor je nod zit...

Ik leef met jou mee!

Oja en xenas... niet denken dat ik nou aan het slijmen ben he ;) :D

17. weet je trouwens wat ik ook heb..
    misschien beetje raar hoor..
    maar 15 min na het eten heb ik alweer honger.. maar dan ook echt knorrende honger!
    heeeel vaag!

(trouwens mijn banner klopt niet meer he.. denk dat ik mijn eitje al gehad heb)

Nou meiden!
    ik ga nu sporten!
    ik hoop dat ik weer veel bij te lezen heb!
    als ik thuis kom!

@ dani.. shit meid!
    echt klote dus!
    ga je volgende ronde tempen?

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou xenas... dat gevoel heb ik ook een tijdje gehad.. zo'n hol gevoel in je maag alsof alles vliegenvlug verteerd is... nu heb ik dat wel minder.. nou heb ik het gevoel dat ik juist snel vol zit...

Wat zijn we toch rare wezens he!

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Dani: balen meid..... en tja soms kun je het nog zo goed aanpakken maar alles moet kloppen... Gewoon lekker tijdens je vruchtbare dagen om de dag aan de klus en dan maak je echt een grote kans.....

@Ponnetje: ben blij te lezen dat je bij de HA geweest bent.....

@de rest: he meiden ik hou jullie in de gaten hoor! Vandaag hier even een mindere dag... was helemaal gaar vanmorgen met knallende koppijn en misselijk dus mocht van mijn mannetje niet aan het werk.... Best vermoeiend zo'n "cashewnoot" (zo groot zal ie inmiddels ongeveer wel zijn) in je buik... hihihi

20. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jollie.Ja, dat is wel zo.....maar als ik straks op die echo weer een lege baarmoeder zie, dan voel je je zo leeg ineens :( Nee ik heb niet meer gegeten dan normaal....net als anders.

Deel Deze Pagina