Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Weird is dat he brigitte... dat zoiets wonderbaarlijks kleins zoveel impact op je lichaam en leven kan hebben he...

Wel jammer dat je niet helemaal ok voelde vandaag, maar ff een rustdagje is toch ook wel lekker of niet?

liefs jollie

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    NOu meiden
    Weer aardig wat gekletst hiero :)
    Gaan jullie nog iets doen vanavond?

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ ponnetje... dan sta ik hier klaar om je op te vangen samen met de andere meiden... maar dan wordt er wel eens onderzocht hoe je dan aan zo'n buikje komt... het komt er niet zomaar lijkt mij.

En by the way... ik heb toch me waterijsjes gekregen.. lieve hubbie heb ik toch he :thumup:
    Zijn dan misschien toch voortekenen van een komende ongi... :oops:

4. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Haai brigitte, ja anders word ik gewoon gek als ik niets laat onderzoeken. Enne ff wat opgezocht, vind ik een mooie site http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/3m.htm

Je baby is nu zo'n 6 cm groot denk ik ongeveer...groter dan een cashewnoot haha!

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jollie, wat heb je toch een lief mannetje. Ik heb nog 1,5 pak liggen omdat ik in november ben geopereerd aan m'n amandelen. Vind waterijs echt niet lekker bluh! Jammer dat ik ze niet aan jou kan geven haha!

Vind ik erg lief dat je dat zegt :oops: Ja dat zou ik wel raar vinden als m'n buikje uit het niets zou komen....weet niet wat ik moet doen als ik niet zwanger blijk te zijn. Ik slikte ook een pil die niemand slikt...Yasmin. Misschien ligt het daaraan dan....

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames
    denk wel dat het mijn ongi is daar ik vanmorgen echt last van mijn buik had.....wel raar want ik had de 19e en de 20e een positieve ovulatie test.....de 21e dus mijn eisprong (wel de 20e en de 21e steken in mijn lies)
    dat zou dus betekenen dat ik pas 14 dagen later opngi word dat zou dus zondag zijn!
    ik had deze ronde ook al getempratuurt, denk dat ik het volgende ronde niet doe zodat ik er niet teveel mee bezig ben.
    en ja we hebben het deze maand ok om de dag gedaan, zou het uit maken als ik het iedere dag zou doen?
    denk dat we dan vanaf de 12e tot de 23e sex hebben ruim genoen daar ik mijn cyclus schijnbaar nog niet regelmatig heb!

vind het wel balen hoor!

xxxxxx

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Heb nu ik hier zit al 2 keer een apart gevoel in m'n buik gevoeld. Heel vreemd, net of er iemand een koppeltje duikt in m'n buik, zo'n rollend gevoel en soms voelt het net of er iemand aan de binnenkant klopt..auw....nu krijg ik steken toen ik dat voelde links van m'n schaambeen....pfff sorry hoor jullie zullen wel gek van me worden haha

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @Dani86

Ahh meid wat jammer..
    Hoelang ben je al bezig om zwanger te worden?

sterkte kusss lindy

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ ponnetje

tuurlijk zijn wij er om te steunen,,
    daarom is dit forum er toch ook een beetje
    ervaring opdoen, vragen beantwoorden , elkaar opvangen.
    Leuke dingen mt elkaar bespreken en minder leuke dingen..

Hoop dat je snel duidelijkheid heb..
    heb je ondertussen nog een nieuwe test gedaan?

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ponnetje: hihihi dank je voor de link... de info op het internet spreekt elkaar wat tegen.... sommige sites zeggen met 9 weken ongeveer 2-3 cm... maar goed... Een supercashewnoot denk ik..... hihihhi......
    En ik ben echt blij om te lezen dat je naar de HA bent gegaan en hoop voor je dat je maandag bij de VK duidelijkheid krijgt.....

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    @ dani... ik baal echt met je mee hoor... en je had nog wel zo'n goed voorgevoel en wat ik begreep je vriendje ook... bah als je dan zo misleid wordt zegt. Echt vervelend.

@ lindy... ik ga vanavond nog ff ontspannen en nog bietje uitzieken... morgen ga ik er weer keihard tegenaan... moet nog zoveel doen voor het afstuderen..pff begin al gezonde spanning te voelen hoor!

@ ponnetje.. kheb ook zo last van steekjes enzo.. t zet ineens weer op... maar ik heb zelfs last van me lies als ik ga slapen kan echt niet op me rechterzijde liggen want dan doet me linkerlies zo vervelend.

12. @ Dani, balen meid! Voor jou duurt het alweer wat langer dan de meesten hier, dan is het je ondertussen toch wel een keertje gegund! Ik hoop dat het komende maand lukt om meer rust te vinden om een mooi wondertje te maken!

Groetjes Jelske

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja zeer misleidend!
    ik ben nu in ronde 7 vanaf augutus gestopt

maar hbe mijn schoonma hier dus ben even weg!

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    zo heb ff toch maar een andere baner gemaakt... hoef ik het zelf niet bij te houden.. en zie... zeggen hier zelfs al dat ik 3 daagjes overtijd ben haha.... vind het wel gek zo. :rolleyes:

15. Niet meer actief

Goeiedag dames, weer ik weet niet hoeveel pagina's erbij... :)
    Is toch wel erg gezellig hier hè ?!

Om nog even terug te komen op de vraag over leeftijden..
    Ik ben 25 en mijn man is 31. Wij zijn op 27-08-2005 getrouwd en hebben een geweldige dag gehad!

Oh nog 1 dag en dan is het weer weekend...eindelijk! De week is voorbij gekropen...
    Mag morgen wel uitslapen, moet naar de huisarts voor mijn enkels..
    Heb er zo'n last van sinds het paardrijden afgelopen dinsdag.
    Hoop dat het niet veel bijzonders is...

Nou ladies, kom straks nog wel ff kijken. Ga nu ff lekker in bad met een boekje..heerlijk ;)

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @brigitte, is dat zo? Ow, ik heb geen andere info bekeken. Vond deze site mooi met die mooie plaatjes enzo, kun je je er een goede voorstelling van maken hoe het er uit ziet ;) hmm trek in iets lekkers door al dat gepraat over noten haha, helaas is m'n vriend er niet (if U know what I mean haha!)
    Dankje, ben ook wel blij dat ik snel terechtkan bij de VK. Maar bij de HA heb ik niets bijzonders gedaan hoor. Kon alleen maar m'n bloeddruk laten meten dat was alles. M'n eigen HA is maandag weer bereikbaar maar het zal wel druk zijn want hij is 2 weken niet bereikbaar geweest.

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @ow Jollie, jij gaat het ook spannend maken? hahaha gelukkig maar anders sta ik zo in de aandacht, kunnen we delen :p Ik heb ook last met slapen, hmmm misschien allebei zwanger ;) zou ik wel erg leuk vinden! Ik sliep altijd op m'n buik, als ik dat nu doe voel ik me helemaal niet lekker en op m'n zij liggen is ook niet fijn en op m'n rug voelt het net of er iets zwaars in m'n buik zit...ook niet fijn dus. Misschien moet ik maar staand gaan slapen :)

Ow ja en ik heb elke keer ineens dat ik paar keer moet hikken en dan is het weer weg, heeeel apart.

@Dani, balen zeg meid, ik hoop dat je snel lekker zwanger bent. Niet getreurd, je moet denken ja ik krijg weer een beurt! :p (Zeg er maar even bij, dat ik je probeer op te vrolijken) Sommige mensen vinden m'n humor niet leuk. Heb al eerder een boze reactie gehad. Dus bij deze, het is goed bedoeld ;)

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hahaha ponnetje vind die opmerking wel lachuh hoor... :)

nou ik slaap nooit op me rug, maar kvind het juist fijn nu... heb er nog niet o bij stil gestaan als nu..hmmmm

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    lief van jullie weet dat jullie het goed en lief bedoelen maarja begrijp mijn lichaam niet!
    dan een cyclus van 26 dan van 31 en nu weer 28
    ik ga de volgende maand gewoon uit tussen de 26 en 31 en gewoon om de dag sex hebben

20. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Jollie gelukkig maar, dit is mijn humor dus haha!
    Ik krijg nu ook steekjes rechtsonder in de buurt van m'n lies of net erboven, krijg steeds meer het idee dat ik zwanger ben. Voel steeds meer dingen...maar niet constant hoor af en toe maar..

Krijg altijd nachtmerries op m'n rug, nee ik wil echt niet op mn rug liggen. Dan word ik elke keer bang wakker.

Deel Deze Pagina