Holy moly, ik lees allemaal berichtjes dat als je al wat verder bent, dat je je eigen schaamhaar niet zelf meer kan scheren. Daarom had die vrouw gister op tv zo'n bos haar hahahaha! Ik denk al jeetje welcome in the jungle. Nou dat wordt nog wat hihi
Btw, eigenlijk moet ik een foto maken van m'n gezicht als ik bij de verloskundige lig en ik blijk zwanger te zijn. Dan zie ik er zo uit. of ik ben flauwgevallen haha
Maar dan kom jij eraan met een scheermesje en snijdt per ongeluk z'n liaan doormidden..... oops dit is geen humor...maar horror haha, trouwens ook mijn favo, maar laten we daar maar niet over verder gaan, liaan blijft maar mooi hangen
nou in het oerwoud... gaat ook gewoon alles zijn gangetje he.. maar denk wel dat we te of-topic gaan nu...
Ajw joh een lolletje op z'n tijd is gezond voor de vruchtbaarheid, dat is wel on-topic ik heb geen grappen meer dus, kom maar op met jullie klachten, ook iemand last van zwaar gevoel in de benen?
haha inderdaad en die vruchtbaarheid kunnen we wel hebben zeg... Nou ik heb spierpijn zo schuin onder me oksel... net of ik oefeningen heb gedaan.... niet dat het iets te maken heeft met zwanger zijn ofzo... want ik kan maar daar niet echt wat bij voorstellen.
@Jollie, Hmmm nee ik zou me ook niks kunnen bedenken wat dat zou kunnen betekenen, behalve misschien spierpijn door het vele klussen?
Toen ik de eerste keer zwanger was en elke keer ongie bleef en rare uitslagen op de testen wist ik het zeker gewoon terwijl iedereen zei dat ik gek was. Daarom vertrouw ik nu zo op mijn gevoel... en als het niet zo is...dan ga ik niet zo snel meer af op m'n gevoel denk ik......soms weet je het gewoon,
Haaj meiden ik heb alleen last van me rug,, me misselijkheid is zo goed als over Misschien heeft eten dan toch geholpen hihi
@Lindy, Ja eten helpt goed tegen misselijkheid, zou je niet zeggen omdat je lichaam aangeeft dat het geen eten wil...maar bij mij helpt het altijd.
Meiden ik gaat douche en mijn bedje in,, wordt weer beroert,, . denk toch echt buikgriep morgen lange dagn werken tot 21.00 savonds,, werkse morgen,,
oooh meisje... khoop echt niet dat je de buikgriep krijgt... en mocht je er toch niet onderuit komen... bij mij heeft het precies een dag geduurd... misschien kun je daar wat hoop uit halen. Ga maar lekker onder de wol...en probeer maar wat te slapen. liefs jollie
heey meiden.. hier weer een k.t dag gehad hoor.. ging vandaag voor het eerst weer werken .. meteen weer gezeik aan je kop.. had er al meteen weer genoeg van..