Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pfff.... dat meen je niet! Dat is wel heel erg balen zeg.... gelukkig is het bijna weekend!

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo mijn schoonmoeder is weg.was hier met mijn schoonzusje!
    denk dat ik zo naar bed ga.......heb last van mijn buik en zie erg bleek!
    naja......ik hoop niet dat er mensen zijn die de buikgriep krijgen!
    ik lijf morgen ook thuis, denk lekker uitslsapen en bank hangen echt genieten.

krijg vanavond van mijn mannetje een lekkere massage, hij leeft erg met me mee dat ik ongi ben geworden. hij vind het niet leuk, ach herm!

hier nog plannen?

xxx

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik zou vandaag proberen om weer te werken i.v.m. die ontsteking.. ik dacht dan werk ik een halve dag dus van 13.00 tot 18.00 was ook afgesproken.. nu ben ik op mijn werk en is er niemand geregeld van 18.00 uur tot 20.00 uur.. dus ik erachter aan bellen want ik redde dat gewoon niet.. NU VERPLICHTTE ZE MIJ OM TE WERKE ik echt heel erg :x omdat ik had aangegeven dat ik dat gewoon niet vol hield.. jah zeggen ze je bent het verplicht ik was echt zoooooooooo boos

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    enne kunnen ze dat gewoon doen?
    vind ik erg gemeen van ze......kun je morgen niet thuis blijven ofzo?

*dikke knuffel* van mij in ieder geval

xxxxx

5. schatje1

ik ben morgen vrij.. maar dacht ik laat me even van de goede kant zien, dan kunnen ze ook niet zeuren! en dan nog verplichten ze mij om die uren te werken ik was zo boos ik zei als ik straks weer zoveel last krijg blijf ik gewoon thuis .. :x als ik er nu weer aan denk word ik gewoon weer kwaad.. ze zeiden jah dan hebben jullie een probleem en dan denk ik nee ik heb geen probleem jullie hebben een probleem want jullie kunnen niemand regelen.. word er niet goed van dat gezeik :) :x

6. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @schatje,

Nou dat kunnen ze echt niet maken zeg! Ja en ik snap dat je je dan verplicht voelt om te blijven. Net als ik bij mijn baas. Maar ik vind dat echt zo gemeen. Wat doe je voor werk? Ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. Zou ook furieus zijn!

7. schatje1

ik werk in een winkel..maar als ik weg zou lopen zou ik me baan kwijt zijn en dat wil ik ook weer niet.. maar vind het erg dat ze mij eronder laten lijden

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wel erg associaal hoor!
    wat voor winkel? kun je wel zitten enz? het is wel erg dat er niemand is die voor je wil invallen of wat dan ook!

tip kijk misschien eens voor ander werk. als ze hier al moeilijk over doen wat moet zich dat dan geven als je zwanger bent?

xxxxxxxxxxx

9. schatje1

ik heb gewoon een stoel gepakt en ben midden in de winkel gaan zitte... ben niet gek he haha als ze het willen kunnen ze het krijgen.. ik heb morge dan vrij hadden ze gezegd: ze is toch de hele week ziek geweest dan kan ze vrijdag wel werken he? echt niet he

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goed van je!

maar ik ga nu naar bed voel me echt beroerd!

we spreken elkaar morgen wel!

doeidoei slaap lekker
    Xxxxx

11. schatje1

doe rustig aan he.. kussiej

12. hey meiden!
    net thuis!
    heb vanavond echt heerlijk getraind..
    keeperstraining!
    het veld was lekker.. niet hard en niet soppig!
    Al zijn mijn kleren nu echt vies.. maar goed...
    heb ook al spierpijn in mijn armen nu.. hahaha!
    jaaaa kan weer merken dat ik keeperstraining heb gehad.. pfff...

hahaha

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @nou schatje wel rare mensen zeg. en als ze zelf ziek zijn dan piepen ze wel anders. pfff ben echt moe de laatste tijd, zo naar bed, val vanaf een uur of 9 al bijna in slaap.

Als ik lig wordt ik misselijk en voel ik veel bewegingen in m'n buik....ga er steeds meer in geloven....

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @xenas wat ben je toch sportief. pfffff ben al 3 weken niet wezen sporten geloof ik nu. kreeg last van m'n buik, daarom ben ik gestopt. ging normaal 3 keer per week, maar ben nu zo moe, vreselijk!

15. goed he!
    sport zoizo 2 keer in de week (training) zaterdag wedstrijd..
    en maandag probeer ik naar de sportschool te gaan!
    en nog gaan die rot kilo's er niet vanaf!

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @xenas,

echt wel! Nou weet je nu ik er over nadenk...ik woog altijd zo'n 63 kilo. toen ik bij m'n nieuwe sportschool begon met sporten moest ik op de weegschaal staan en toen woog ik 66,5 kilo. Nu ik er over nadenk misschien komt dat wel door een beebje! Weeg altijd hetzelfde en hoef er niet voor te lijnen. Gewoon zoals ik normaal eet.....

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik ga slapen ben zooooooo moe, m'n ogen vallen bijna uit m'n hoofd :confused: slaap lekker en tot morgen! doeiiiii

18. slaap lekker!
    en meid.. toch nog even een tip..
    wacht nu eerst even die echo af..
    dalijk is het toch niks.. en dan ben je denk ik mega teleurgesteld!

19. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    Wat een hoop pagina's bij te lezen zeg :)
    Alles goed met jullie? Nog spannende dingen of testen vandaag?
    X

20. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier braaf aan t werk, iedereen verder aan het uitslapen?

Deel Deze Pagina