Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ chrissie, het testen begint dichterbij te komen, meis! Al plannen wanneer je dat wil doen?

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Goeiemorgen meis,
    Hoe is t met jou?
    Ja, t komt steeds dichterbij.. Alhoewel ik wel echt het gevoel heb dat mn ongi wel komt...
    En ergens wil ik stiekum morgen al wel testen ;)

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Ken dat gevoel helemaal, 2 weken geleden had ik net hetzelfde (zat toen 2 dagen voor mijn NOD)

Hier alles rustig, beetje last van een kleine blaas aan het krijgen. :) Vannacht ben ik er 3 keer uitgeweest en gisteren was ik echt misselijk maar daar is nu niets meer van te merken!
    Morgen mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog en dan hopelijk snel een eerste echo plannen zodat ik wat gerustgesteld kan worden. Ben nu zo bang dat er vanalles mis gaat...

4. Chrissie

Ja, geloof ik graag! Ik hoop dat ik me in kan houden, helemaal omdat ik wel last van mn baarmoeder heb en dus er wel van uitga dat mn ongi komt :(
    Gister lekker met een vriendin wezen eten. Die is net zwanger, dus was wel superleuk om haar ervaringen te horen :)

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Oh gezellig! Bij mij weet ook alleen mijn beste vriendin het nog maar en die wil ook niets liever dan de hele tijd al babyspullen gaan kopen en aan mijn buik zitten (terwijl er nog helemaal geen sprake is van een buik, alhoewel dat vetrolletje dat er al heel wat jaren zit :D ) Dus vraag mij al af wat het gaat worden als al de andere vrienden het ook gaan weten! We zijn eigenlijk de eerste in onze vriendengroep zowel bij mij als bij mijn vriendje! Oppassers genoeg dus!

6. Goedemorgen allemaal! Het weekend komt er weer aan en dan gaan er weer een aantal meiden testen toch? Wat spannend!

Hier nog steeds aan het wachten op mn eitje... het zal mij benieuwen wanneer ie gaat komen...

Verder nog plannen voor het weekend?

Groetjes Jelske

7. Chrissie

@ Sofieke. Ik wist als eerste dat mn vriendin zwanger is. En zij weet dat ik gestopt ben met de pil. Bij haar was t vrijwel meteen raak, midden in strip gestopt, 2 wk later ongi en toen raak. Echt superleuk! Ze hoopt dat t bij mij ook gauw raak is (en ik ook) Stiekum wel beetje jaloers dat t haar al gelukt is ;) Maar ik gun het haar wel zo!
    @ Jelske. Ik hoop dat je ei gauw komt meis! Zal voor je duimen!

8. goedemorgen meiden!
    hier ook aan het werk!

verder niks bijzonders...
    Ben wel beetje misselijk!
    Maar ja... kan door alles komen he!
    En gelukkig is de pijn wat ik gisteravond had... weer weg!
    dat scheelt weer!

hoe gaat het met jullie!

9. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames...

er idd nog wel wat afgekletst gisteravond...

@ chrissie... ga je dan toch morgen testen? bij mij waren de vingertjes vanmorgen ook aan het jeuken... ben ik maar snel naar de wc gegaan en toen dacht ja nou is het toch te laat ... (handig ben ik he)

@ jelske... kun jij je eitje voelen?

@ sofieke... ik merk dat jij heerlijk al van je buikje aan het genieten bent zeg!

Nou hier nog geen duiveltjes dus... wie weet kan ik dan toch morgen testen... ik zit nu op cd 31 en morgen dan op cd 32... dan moet er toch wel een betrouwbaar resultaat uitkomen dacht ik zo... kheb geen zin om in onzekerheid te zitten!

Nou voor de rest... maak er een mooie dag van... ik ga me dag maar vullen met alle kamers ns van boven naar beneden en van links naar rechts te poetsen en dan aan me homework.

Liefs jollie

10. Chrissie

@Jollie. Ik weet het niet... Ik denk dat ik mezelf voor de gek hou, want ik weet mn cyclus helemaal nog niet.... Mn banner gaat van 28 uit, maar genoeg verhalen van jullie gehoord dat dat ook langer kan zijn. Als ik van mn ei uitga, dan zou het wel kunnen (als dat slijm idd mn ei was)
    Dus testen, ehm willen wel, maar of het slim is. Geduld en wachten tot de :evil: :evil: ....
    Wat is jullie mening? Wel benieuwd naar

11. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ja maar ik zit ook in dat cirkeltje, is voor mij ook de eerste ronden en ben dus ook maar gewoon van 28 dagen uitgegaan... en ik weet ook niet precies wanneer ik me eitje heb gehad... dus het is voor mij ook allemaal maar raden...

Je moet doen wat jou het beste lijkt en wat je gevoel zegt.

Liefs jollie

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

een goeiemorge meisjes! lekker geslapen? ik heb gister iets heel leuks van iemand gekregen.. het is een soort msn maar dan met poppetjes het is 3d chat is zoo leuk.. het heet IMVU is echt heel erg leuk

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hallo meiden
    mijn temp was nog laag vanmorgen daarnaast nog veel mer buikpijn dan 2 dagen geleden dus misschien vandaag pas mijn ei.. vorige cyclus was hij ook op deze dag dus misschien moet ik gewoon 33 dagen aanhouden als cyclus?
    iig vanmorgen in alle vroegte geklust pff je moet er wat voor over hebben hihi

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi meiden weer heel wat bij gelezen.Jullie hebben weer aardig wat afspoken. Ik zit nu op mijn werk . En 2 avonden weggeweest. Hoe is het met iedereen? Nog iemand test gedaan?of ongi geworden?en ja je eerste cyclus kan even duren bij mij was het 35 dagen.

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    maar dit is al mijn 5de

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

chrissie zet je maar niet teveel in op die 28 dagen hoor.. deed ik ook maar ondertussen werden het er veel meer.. zit nu weer te wachten op die :evil: k.tzooi maar bij mij komt het nu denk ik door de ontsteking want heb wel getest met 6 dagen overtijd maar geeft negatief jammer genoeg

17. Chrissie

Ja, snap ik, dat van die 28 dagen. Ik wacht nog wel ff af, zal ws toch wel ongi worden

18. Chrissie

@ Berna. Had je voor de pil wel een kortere cyclus?

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm weet ik niet meer nee denk het niet echt maar toen ik stopte had ik dus 3 keer een cyclus van 30 vorige keer 33 en het ziet er naar uit nu weer 33 omdat ik weer op dag 19 eisprong heb gevoeld en temperatuur nog niet is gestegen maar goed dat we nog ff doorgeklust hebben

20. Chrissie

Ja, das dan wel slim. Wat voel je bij je ei (of had ik dat al gevraagd? Ook zoveel meiden hier...) Ik twijfel nl zo of ik m nou wel gevoeld heb, en dus dan eerder mn ongi kan verwachten

Deel Deze Pagina