steken in mijn buik soms beetje misselijk meer niet.. rare is alleen dat ik 3 dagen geleden wel veen afscheiding had en gisteren en vandaag bijna niet weet het dus ook ff niet haha
Ja is lastig ie meiden dat je er geen peil aan kan trekken.het is dus iedere keer weer af wachten wat je cyclus doet.mijn eerste was 35 en zit nu in de tweede en eigenlijk maar 3dagen goeie ongi gehad.En met de pil minstens 6 dagen ongi. Wie heeft met zoiets ook ervaringen?
I know. Vond alleen de dingen die ik voelde wel typisch, als ik alle omschrijvingen hier kan geloven. Kon niet missen volgens mij
hmm dan is mijn temperatuur erg laag.. 36.4 terwijl vorige maand na mijn eisprong 37.. ik temperatuur morgen gewoon weer ff
hey dames...alles goed hier? ik heb onrustig geslapen en ja het is toch echt mijn ongi! @berna de dingen die jij omschrijft hoort bij een eisprong! (dat heb ik namelijk ook) dus kan zijn dat jij hem ook voelt! @alle nieuwe welkom ben vanmorgen gebeld voor de baan: ze willen me niet bij het kdv hebben omdat ik nog geen ervaring heb maar ze willen me wel graag bij de bso plaatsen. en dan langzaam gaan inwerken voor het kdv. dus moet maandag om half 3 beginnen! I'M SO HAPPY xxxxxxxx
een vraagje als die banner van mij is afgelopen gaat ie vanzelf over op over zoveel dagen kan ik testen?
dank jullie wel....ben zo happy zijn welliswaar beginnend met 4 uurtjes per dag maar beter iets dan niets! kan ik tenminste nog andere dingen doen! en ik krijg wel gewoon volledig betaald daar ik een diploma heb hoe gaat het hier allemaal verder? @dimmel welkom hoe lang hbe je de pil geslikt?welke? samenwonend? ja sorry voor de vraen maar ik ben nogal NIEUWSGIERIG hihi wat gaan jullie dit weekend doen? xxxx