@ dani86 ik heb de pil6jr geslikt. meliane ja we wonen sinds 4november samen maak niets uit vind ik leuk haha @joma ja is zeker spannend haha!
Ha meiden! @ Dimmel, veel succes! En laat de zwemmertjes maar alvast de richtingbordjes klaarzetten.... @ Dani, gefeliciteerd meid, lekker gevoel he als je een baan hebt. Hartstikke leuk voor je! @ de dames in de eerste ronde... houd er echt rekening mee dat de eerste ronde een stuk langer kan duren. Test niet te vroeg, dat geeft vaak alleen maar teleurstellingen. Ik gebruik nu ovulatietesten, omdat ik in de vierde ronde zit en mijn cyclussen alleen maar langer lijken te duren. Zo weet ik wanneer mn eitje eraan komt. Als ik terugreken, denk ik wel wat vage klachten te hebben gehad rondom de mogelijke eisprong maar is allemaal erg onzeker. Groetjes Jelske
Super Dani, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het is in iedergeval een opstapje naar wat je echt wil! Ik zit hier nu op de wachtbank..
wachten duurt zo lang he! en ja het is inderdaad een opstapje.....zo heb ik ook genoeg afleiding! in de hoop dat het de volgende ronde wel raak is! @ diegene die net gestopt zijn met de pil en in de 1e of 2e ronde zitten. test niet te vroeg dat kost handen vol geld. en de 1e cyclus is altijd een vraag wanneer hij komt. en de 2 ook. in het begin is je cyclus heel onregelmatig! dus geduld is een schone zaak (hoe moeilijk het ook is) @dimmel gefeliciteerd met je samenwonen! ik woon vanaf 15oktober 2006 samen (na 4 maanden gaan samenwonen omdat zich een mooi bod voordeed) ik heb 5 jaar de pil geslikt waarvan 3 jaar de microgynon 30 voorheen had ik een andere (weet de naam niet) maar kon ik niet tegen! veel succes iedereen! xxxxx
Wachten is superellendig. Ook al weet ik dat het beter is. Maar is de ongi ALTIJD 2 weken na ei, of kan die periode ook langer zijn?
Het kan ook langer zijn... in mijn eerste ronde duurde het tot 18 dagen na mijn eitje..... bleh dat was echt lang....
Hihi, gemiste kans. Ben geloof ik aan het zoeken naar excuses om toch dit weekend te gaan testen Wat erg, zo ken ik mezelf helemaal niet. Maar wil graag testen, als t dan negatief is, kan ik ook t van me af zetten...
het kan ook korter duren zoals deze maand bij mij het geval is! ik had de 19e en de 20e een positieve ovulatie test dan zou 2 weken erna deze komende zondag zijn dat ik ongi moet worden. ik ben het nu gister geworden dus 11 dagen erna je kan een testje doen voor jezelf gerust te stellen, het is je eigen keuze! xxxx
das waar. maar ik heb mezelf voorgenomen niet zo's constant testende muts te worden..... om dan meteen de eerste maand al mn principes overboord te zetten
heb net al met de test in handen gestaan, maar m toch maar ff terug gelegd in de kast..... Nou weet ik het zeker, ik ben een muts. Ga zo maar schoonmaken, das mn vrijdagmiddag ritueel maar ik denk dat het deze week maar iets minder grondig wordt.....
@chrissie: succes met wachten..... en het kan in de eerste ronde best wat langer duren... je kan een testje doen maar als ie negatief is weet je eigenlijk nog helemaal niets...... Want je kunt dan best wel zwanger zijn maar te vroeg getest hebben......
@ brigitte: das waar ik ook bang voor ben, dat wil ik dus niet. Ik ga wachten heb ik besloten (ben trots op mezelf!) In elk geval tot maandag, en beslis dan wel verder. En misschien ben ik dan wel ongi, dan weten we dat ook. Morgen sowieso te druk om over na te denken, en zondag zingen we ook wel uit.
@ dani... wat fijn voor je dat je een baan hebt... geeft toch altijd wel weer nieuwe moed en nu hopen op een goede volgende maand. @ chrissie... moeilijk is dat he dat wachten.... ik zeg maar zo je kunt het beste met ochtendurine testen omdat zo midden op een dag toch onzekerheid geeft (juist omdat je het graag wilt) en als je dan sochtends als gepienkeld hebt ja dan ben je te laat (daarom hou ik het ook nog vol) Maar morgen zal ik het laten weten wat het geworden is... ook al vind ik het spannend ik denk toch dat ie dan negatief zal aangeven. liefs jollie
ja eerste ronde... zou toch weird zijn nou al raak zeg.. en ik zou me schuldig voelen.... want er zijn al zoveel lieve meiden al veel langer bezig en die hopen zo op een wondertje en dan zou ik in een keer raak zijn... wel een beetje oneerlijk toch?
Ja, misschien wel. Maar t is jou toch ook van harte gegund! Dus als t raak is, geniet ervan zou ik zeggen Wel erg benieuwd naar de uitslag, heb je wel gevoel dat ongi eraan komt dan? Omdat je er wel vanuit gaat dat t wel --- zal zijn
ja al vanaf vorige week eigenlijk.... maar denk dat het misschien me ei is geweest dan... maar ik weet het ook eigenlijk allemaal niet... als de test morgen negatief is weet ik dat er de mogelijkheid bestaat dat de volgend weekend komen! Lastig hoor zo verward denken de hele tijd ... het gaat bij mij van hot naar her in me koppie...