Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Dus bij jou vliegen de gedachten ook dwars door elkaar heen.... Stel je dat... Nee, het is niet zo... Maar wat voel ik dan.... Dat moet wel.... ***zucht*** Wordt er hartstikke moe van in mn hoofd. Heb al tegen mn mannetje gezegd dat ik zo graag ongi wil worden, dan hebben we de eerste keer gehad....

2. hihi, bereid je maar vast voor want die spanning komt iedere maand weer terug!

Groetjes!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja precies die spanningen worden met de maand erger. en stel dta je zwanger bent dan is er maar een ding dat je moet doen: GENIETEN!

komt allemaal goed.

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja ik heb er dus ook heeeeel erg veeeeel last van op het moment... kzou nu zooooooooo graag willen testen... maar ik mag niet van me mannetje... kmoet echt wachten tot morgen...

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @Jelske hopenlijk hebben ze die al klaar staan haha dan weten ze de weg tenminste....

@dani86 bij ons hadden we ook een goedkoop flatje alles was ineens snel gegaan...hoelang ben jij dan al gestopt met de pil?

6. Chrissie

Hihi, is je mannetje die je aan het beschermen is :) Goed hoor!
    En ik hoop toch echt dat ik niet elke maand een week heb dat ik niet functioneer......

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik ben in augustus 2006 gestopt met de pil!
    en zo te zien woon je in de buurt ik kom uit landgraaf! achter heerlen)

we zitten nu in ronde 7!

maar ja we klussen lekker verder

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    jah is zo vervelend. dat niet functioneren... ik had een hele dagtaak ingepland... nou heb niks gedaan hoor echt erg... en ik heb ook constant slechte zin..... is me hubbie totaal niet blij mee.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    daarbij komt dimmel dat wij in een eengezinswoning zitten
    mijn ouders zijn verhuisd naar Noorwegen afgelopen oktober. en die hadden een koopwoning. daar ik al op mezelf woonde kreeg ik aangeboden om daar te komen wonen de koopwoning te gaan huren van mijn pa. ik ben hier 19jaar lang groot gebracht en ken de buurt enz dus dit wilde ik wel. en mijn vriend en ik waren iedere dag wel bij elkaar ok omdat we 30 min van elkaar af woonde en toen hebben we besloten om bij elkaar te gaan wonen (vriend woonde in wijnandsrade)
    maar dit is ook niet vlekkeloos verlopen. nog problemen met schoonouders gehad enz...maar oke nu gaat alles weer zijn gangetje en wonen we ondertussen al 3,5 maand samen

heerlijk

10. Tja Jollie en Chrissie... ik weet hoe moeilijk het is... afgelopen maand had ik dat gevoel ook heel erg en zie maar, gewoon een nog langere cyclus gehad. Dus ik begrijp het gevoel maar probeer echt vol te houden!

Succes ermee! Ik ga voor jullie duimen dat het zo snel al raak is, en als het zo is is het jullie allemaal gegund hoor!

Groetjes Jelske

11. hey meiden
    wil mijn banner ff aanpassen..
    maar hoeveel dagen zal ik rekenen?
    Ben 13 jan ongi geworden.. en de de 27e mijn ei gevoeld..

Weet je trouwens wat ik ook voel...
    Als ik moet plassen.. dan lijkt het net of het wordt tegen gehouden..
    er komt geen harde straal!
    hahah beetje raar praatje he!

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dan moet jeje banner instellen vanaf de 13e januari!
    en dan op 14 dagen bij de 27e optellen (is 10 februari)
    dus dan moet je nu nog 7 dagen!

dus dan heb je een cyclus van 28 dagen als ik me niet vergist!

13. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    je banner op 29 klopt dat dan of.. heb ik dan nu een rekenfoutje gemaakt.

14. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ach xenas.. als we het dan toch over rare praatjes hebben... ik heb zo'n rare urine... volgens mij gewoon sterk geconcentreerd terwijl ik toch best veel drink

15. Chrissie

Jollie, heb je geen last van blaasontsteking dan? Daar gaat je plasje ook raar van ruiken....

Xenas, dat ken ik wel. Geloof dat ik mn blaas van voor naar achter ken, en bij mij zijn het de spieren die dan vrij strak staan. Kan door de tijd van de maand komen, door vrijen, spanning etc. Proberen rustig te gaan zitten, rug recht, voeten plat op de grond, armen op je benen laten rusten, bekbodemspieren ontspannen. Dan heb je goeie kans dat te beter gaat.

Jelske. das lief van je meid! Ik hoop dat bij jou de cyclus-lijn ook weer korter wordt (of ff stopt!) Met jullie hulp moet het afwachten wel lukken. Maare, heb jij wel getest dan bij 30 dagen of ben je zo sterk om dat helemaal niet te doen?

16. Chrissie, ik heb toen zo lang mogelijk gewacht dankzij de steun van de meiden hier en op de ochtend dat ik negatief testte werd ik 's middags ongi. Dus ik was ook niet sterk hoor, maar had alle steun hier nodig, dus vandaar dat ik je helemaal begrijp!

Succes!

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou ik heb het nog nooit gehad dus ook niet weten hoe zoiets voelt... maar ik weet wel dat ik niet vaak naar de wc hoef en dat als ik ga gewoon normaal moet plassen... dus kweet niet.. is natuurlijk niet te hopen.

18. Chrissie

Als je geen klachten hebt, dan zal dat wel niet. Of misschien een lichte, maar die gaan vaak ook wel weer over. Als je pijn/jeuk krijgt bij plassen (branderig) en snel aandrang hebt, dan kan t wel zo zijn. Als dat zo is, dan ff urine na laten kijken bij HA. Maar misschien nu alleen hormonen :D

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    haha.. ja :( kan dat dan... dat je urine gaat stinken omdat je hormoontjes uitpiest en dan ook nog donkerder uit ziet? :(

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    op welke cd had jij toen getest?

Deel Deze Pagina