Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

@ Jelske. He jeetje, das ook niet lekker. Maar fijn dat je wel steun hebt hier! Ergens zou het wel fijn zijn geweest, dat je ongi werd (weet je het in elk geval helemaal zeker en hoef je er niet lang op te wachten) Aan andere kant misschien stiekum toch nog hoop die dan ineens ook weg is.
    Nu in elk geval verder klussen, dan komt t vast allemaal wel goed!

2. Ik heb getest op dag 33 en op dag 37.... Heb een cyclus gehad van ruim 5 weken.... dus meiden, bereid je voor op een lange cyclus dan wordt de kans als je gaat testen steeds groter dat ie wel positief is.

Groetjes jelske

3. Chrissie

Nou, na deze maand ontpillen denk ik dat hormonen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kunnen. En urine is wel vatbaar voor wat er in je lichaam gebeurt, wat je eet/drinkt, vrijen, hormonen. Gewoon ff afwachten dus..

4. meiden wat is cd?
    ik lees het wel vaker hier....

5. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    cd = cyclusdag

6. Chrissie

@ xenas, je bent me voor, dat wilde ik ook vragen

7. Chrissie

He meiden, ik ga douchen en dan lekker met een noek op de bank. Fijne dag/avond/weekend! Misschien kom ik weekend nog wel ff kijken, maar t is superdruk, dus misschien komt de pc wel niet aan :) Klus en test ze. Jollie, ik duim voor je!
    Kuzzie

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ok.. geniet ze in ieder geval dit weekend... en wie weet als je ff komt spieken heb ik wel goed nieuws!

9. Chrissie

Hihi, misschien doe ik dat wel ff idd! Veel succes en in elk geval tot maandag

10. Chrissie

Ben ik toch nog weer. Nou, ik hoef niet te testen deze maand.....

11. Op naar de tweede ronde meid! Balen dat het nog niet raak is, maar nu kun je tenminste verder! Hoe lang is je eerste cyclus nu geweest? Niet zo heel erg lang toch?

Groetjes Jelske

12. @ chrissie!
    balen meid!
    maar idd op naar de 2e ronde!

13. Chrissie

Nee, 26 dagen. Had mn banner op 28 staan, maar kom net onder de douche vandaan en t was al raak. Tenminste, flink bruinverlies en das bij mij meestal de eerste dag.
    Raar ha, dat je dan toch wel beetje (veel) teleurgesteld bent...

14. Chrissie

Wel lekker, de buikpijn is wel ineens weg! En idd, nieuwe ronde, nieuwe kansen! daar gaan we zeker weer een poging wagen. Wacht alleen nog ff met mn banner, ff kijken hoe t nu doorzet.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn eerste keer ongesteld na de pil was 1 grote bloedbad, pff.. En gewoon in 1 keer.

16. Als t naar t helder rood gaat kun je je eerste dag weer tellen. 26 dagen is netjes! Dat is mooie basis om vanuit te gaan voor ronde 2!

17. Chrissie

Jullie zijn lief!

18. We Know hahaha

19. Chrissie

@ Loesjuh. Dat viel mee (tot nu toe dan, maar met tampon lastig checken) Had ineens t gevoel dat ik maar ff naar de wc moest, en tada. He jakkie, ik snap nu hoe jullie je voelen....

20. Chrissie

Naja, keep on smiling zou mn moeder gezegd hebben....
    Straks mn mannetje maar ff zeggen dat ie pech heeft met zn superzaad, en dan gaan we er weer voor de volgende ronde. Kan wel zielig blijven doen, maar er zijn meiden die hebben al heel wat meer te verduren gehad, dus wie ben ik om te gaan janken als t de eerste keer niet lukt...

Deel Deze Pagina