haha Chrissie... dat zegt mn vriend nou ook de hele tijd, dat ik zo lief ben.... Fijn dat je zo weer verder kunt... een SAS dag morgen... stuk chocola dr bij ofzo en je lekker laten verwennen door je kerel!
meiden had net doorzichtig slijm.. wat is dat? jeetje ben wel lekker bezig he met mijn praatjes! haha
Doorzichtig slijm waar je draadjes van kan trekken wijst op je eisprong, Xenas.... die vruchtbare periode van jou wordt steeds langer! Groetjes Jelske
@ Jelske Hihi, zou een goed idee zijn, een SAS dag. Helaas is mn mannetje morgen erg druk, dus die zal ik wel niet veel zien. Sowieso een kinderverjaardag, een feestje en een begrafenis morgen..... Gaat een raar weekend worden. @ Xenas. Dikke kans dat het je ei is. Ik heb t ook gehad, volgens mn telling kon dat haast niet, maar nu ik ongi ben, heeft t dus wel geklopt. Dus klussen meid!
Hihi, wie weet. Kijk wel ff hoe t loopt morgen. Één ding weet ik wel, vanavond neem ik dat glas (legale) rooie wijn in elk geval!
He Jollie, nou zorg jij maar dat er in elk geval positief getest gaat worden dit weekend! Iemand moet het toch goed doen
Die gaat er hier ook wel in denk ik. Zo af en toe kan dat zo lekker zijn als je zo'n hele week braaf Sonja volgt... ben jij er al wat mee afgevallen? Groetjes Jelske
Ja, dat wel. Denk zo 5 kilo. In elk geval ben ik wel centimeters kwijt. Op mn heupen zeker 4 cm (vind ik prettiger bijhouden dan gewicht )
Al ruim 4 kilo kwijt en merk inderdaad vooral aan mn broeken dat ze ruimer gaan zitten en het gevoel dat ik al meer taille krijg.... echt super! Jij ook aan de groenteburgers vanavond? Groetjes Jelske
Lekker he, dat je het aan je kleren kunt merken! Vind ik ook super Hoeveel wil je nog kwijtraken? En groenteburgers vind ik wel lekker maar die krijg ik er bij mn hubbie niet in... Hier worden het dus kleine duitse biefstukjes.
Hey chrissie wat lees ik nou.... toch de 'tjes op bezoek... is toch wel heimelijk even een telleurstelling denk ik... maar je bent wel een positief ingesteld mens.. op naar de volgende ronde en hopen dat het dan wel lekker raak is... Geniet maar lekker van je wijntje vanavond... als mijn doorkomen ga ik me ook aan een lekker drankje wagen hihi... liefs jollie
Ja, de mijne ook, alleen groeteburgers eet ie dus echt niet... dan maar een alternatief, ben allang trots dat ie t ook doet en dat ie t volhoudt.
@ Jollie: Jup, voelde me idd wel ff niet zo leuk zeg maar. Kun je nog zo positief zijn, toch valt t dan tegen. Ook al weet ik dat de kans dat het in een keer raak is niet groot is, toch hoop je wel..... En best veel ook zeg maar. Kwam wel ff als domper, had t ook nog niet verwacht. Blijkt maar weer dat je lichaam je voor de gek houdt en een heerlijk eigen leven leidt Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik weet wat je bedoeld... denk ook wel dat ik een beetje baal als ik morgen of de ongi zie of een negatieve test... ondanks dat ik weet dat de eerste keer raak bijna niet voorkomt en mezelf voorhoud dat ik negatief test (denk ook beetje zelfbescherming)... Maar het is allemaal gissen he die toekomst.. je moet het maar nemen zoals je het krijgt... Jammer dat je je mannetje nu ook nog niet zoveel ziet... maar probeer maar (op de momenten dat ie er wel is) dat ie jou lekker verwent ff vertroetelen doet goed. liefs!
Ik ga het voorstellen! Denk als ie t hoort, hij ook wel superlief voor me zal zijn! En wat de toekomst brengt weet je toch niet, maar geen reden om te denken dat het binnen nu en een jaar niet lukt. Dus daar gaan we voor! Fijn weekend meid! Liefs
Dat bedoel ik maar en ik gun het jou (en natuurlijk alle anderen ook) echt vreselijk erg toe... en strakjes gewoon weer lekker genieten van het klussen en dan zal het wel goed komen. Knuf