Thanx. Geldt ook voor jou, laat die test lekker +++ zijn morgen! Ik zal voor je duimen Ga ik nu echt mn pc uitdoen Kus
@chrissie jammer dat de ongi is doorgekomen.Maar succes met de volgende ronde.Ik zal voor je blijven duimen en geniet maar lekker van je wijntje! Ik zit nu ook in de 2e ronde en toch hoop je stiekem dat het raak zal zijn.terwijl je eigenlijk weet dat je geluk moet hebben in de eerste ronde.fijne avond!en positief blijven denken hoor.
haha, leuk! Dat heb ik vorig jaar ook eens gedaan, ben er nu nog steeds zo trots op. Is meteen een heel ander gezicht.... wat vind je mannetje ervan? (was na het stoppen ook handig, had zo'n vettige puistenkop.... ) Groetjes!
Hey meiden alles goed? @Xenas leuk een ponny! is weer helemaal in hoor ,het is tenslotte mijn beroep.ben kasster.gelijk weer heel ander gezicht he?
Hier even een berichtje van Ponnetje: hoi meiden, ik praat even via een vriendin van me want ik kom niet meer op de site. denk dat ik geblokkeerd ben door de operators. Zou niets anders kunnen bedenken waarom ik er niet meer opsta. Vind het echt heel jammer. Heb geprobeerd mezelf met een ander e-mailadres te registeren maar dat gaat ook al niet ik wil jullie graag laten weten hoe het verloopt en ik wilde zo graag meepraten met jullie. Hoe het verder met jullie gaat! Als jullie me willen mailen, m'n mailadres is manonklaver82@hotmail.com, misschien kan er toch nog een beetje bij blijven. Liefs Ponnetje
hey chrissie jammer dat je ongi heeft doorgezet! maar nieuwe ronde nieuwe kansen! hier nog altijd echt ontzettende buikpijn! heb net al in een ligbad gelegen maar....... heeft niet mogen baten! wat gaan jullie vanavond doen? @ponntje meid ik kan je niet helpen sorry! xxxxx
Hee meiden, er is weer flink gekletst vandaag... Heb op het werk geen tijd gehad om tussendoor mee te lezen.. Ben vandaag bij huisarts geweest voor mijn enkels, heb beide enkelbanden flink opgerekt en heb vocht bij m'n enkels.. Mag paar weken niet paardrijden en moet voortaan bij alles wat met sport te doen heeft mijn enkels gaan intapen... Dat wordt nog leuk komend seizoen met de softbal !
@hoi missie, nou ik weet het maandag of ik zwanger ben dus het wordt ff spannend! Zal het ff laten weten.
Hee Ponnetje, wat was er nou aan de hand? Had je berichtje via Lauraatje even doorgestuurd naar Natasja.. Die is er verder mee aan de gang gegaan. Ennuh heb gewerkt vandaag missie, dus nog niet veel leuks gedaan..
@ahw jen je bent echt lief! Ja, schaam schaam hier, want het lag niet aan deze pagina, het lag aan mijn pc. Ik moets m'n cookies en geschiedenis verwijderen. Natasja nogmaals sorry!
hihihi waarom is je avond naar de filestijnen ponnetje!? hier is de verveling aardig toe geslagen. heb geen zin om te koken dus we moeten nog eten en we zouden vanavond gaan biljarten maar dat gaat nu niet door! wat gaan jullie doen? xxxx
@dani, ja omdat ik heel de avond met m'n eten zelfs hier achter heb gezeten omdat ik het niet kon hebben dat de pagina het niet deed! ik ben zo verslaafd als ik er niet op kan dan ga ik stressen blijkt haha! Ehh ff opruimen denk ik. m'n vriend komt zo heb ook net gegeten laat he? eetze dan!