Fijn dat het is goedgekomen Ponnetje. Fijn dat het zo snel weer is geregeld, Natasja! @ Jen, pff een heel seizoen je enkels intapen.. lastig hoor! maar zorgen dat je zwanger gaat worden dan kun je sowieso niet spelen Groetjes Jelske
Vandaag ben ik weer wezen werken. Voelde me nog steeds niet goed maar ja, heb het geprobeerd. Vanmorgen erg misselijk en tot in de middag last van een heetgloeiend hoofd. Had 37 graden maar warm! warm! pfffff net of ik opvliegers heb de hele tijd en als de namiddag nadert dan is het weg en is m'n hoofd weer normaal. heeel apart! Is ook een symptoom volgens mij als je zwanger bent....heeft iemand hier wel eens over gehoord?
hihihi pon, .. hihihihi dag 9 van je cyclus en dan denken dat je zwanger bent? ff korte samenvatting alsjeblieft, want om al die pagina;s terug te bladeren! hihihi
hahaha natasja nee joh, ik heb weer wat aparts. M'n buik is dikker en het trekt en heb weer de symptomen net als eerst weet je wel....heb weer getest en 2 keer heel licht streepje en daartussen 2 negatief. Maandag ga ik naar de VK omdat ik schijnbaar het probleem heb dat ik geen hormoon uitplas.....heb weer zo'n gevoel.....ben benieuwd of het dit keer weer zo is. jaja het is stom ik weet het.....maar goed....volgende keer maar double dutch!
Hoi Natasja, als ik het goed samenvat slechts een korte bloeding gehad een week terug, maar nog steeds een opgezette buik, negatieve testen, wel misselijk etc. etc. We hebben haar hier letterlijk naar de huisarts/ verloskundige moeten schoppen.... Groetjes Jelske
ik heb em... grr die banners ook hahahaha ik ben benieuwd wat er gezegt gaat worden.. idd. volgende keer --> condoom, spiraal, zaaddodende pasta.. pil enzz.. ooooooofff... wil je stiekem wel een kindje?
@Natasja, hahaha, nou als ik eerlijk ben, ik vind het wel heeeeel leuk maar ja de situatie is er niet naar....Maar ik vind het gewoon zo ja....raar weer.....ik heb m'n temp bijgehouden en het blijft maar rond de 37, was eerst 36.4....en dan in de ochtend misselijk. Heeeel soms dan ben ik niet misselijk maar dat is echt in de laatste maand maar 2/3 keer niet gebeurd. En dan die hitte aanvallen net of ik in een constante opvlieger zit. Heb m'n buik ff in m'n album gezet. Vanmiddag ging collegaatje me opgooglen en gelukkig gebruikte ze geen Ponnetje anders had ze me gevonden. Dus m'n fotos had ik ff verwijderd. Nu staan er weer twee.
Ik heb wel behoorlijk hard geschopt he? Maar volgens mij was mn boodschap wel overgekomen toch? Je hebt nu in ieder geval je verantwoordelijkheid opgepakt en hebt er iets meer mee gedaan dan hier je twijfels uit blijven spreken. Goed zo! Groetjes Jelske
precies jelske anders schiet het niet op.. je moet er op een gegeven moment wat mee.. Pon, in welk opzicht is de situatie er niet naar.. zelfde als eerst?
@natasja, jeps alleen m'n vriend weet er van dat ik het denk en hij is nog niet gaan flippen dus volgens mij valt het mee. Maar ja woon nog steeds niet samen....en heb net een nieuwe baan.
Daarom ben ik op een gegeven moment ook een beetje met de botte bijl gaan hakken. Ik ben erg blij dat het je geholpen heeft. Nu krijg jij (en ook wij een beetje...) eindelijk de duidelijkheid of je nou wel of niet zwanger bent. Groetjes!
@natasja, ik denk dat het van november ergens moet zijn als ik gelijk heb. Toen voelde ik me al niet lekker. En daarna met condoom gedaan.... heb ook begin januari heeeel erg beurse plek gehad bij schaambeen...deed toen echt pijn. met grote boodschap doen en plassen enzo......was blij dat het naderhand weer wegtrok....toen dacht ik er niet eens aan..maar nu die hitte-aanvallen en sinds een maand kotsmisselijk.....
@natasja, ja ik laat maandag die echo doen maar ik laat het nevernooitniet weghalen. Hoe hoog of laag hij ook springt. Dan leeft hij er maar mee. Ow ik heb een nieuw nichtje ze is zoooo lief! www.noavanwittmarschen.dreumessite.nl hier staat ze op. niemand weet dat ik denk dat ik zwanger ben, maar ja....als het zo is dan vertel ik het natuurlijk wel
Vanaf november? dus nu al meer dan 3 maanden zwanger? dan moet het met een simpele bloedtest toch gezien worden? Het niet uitplassen van hormonen heb ik nog niet eerder gehoord, maar dan moet je ze wel in je bloed hebben toch?