Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen: hier ook nog geen ongi te bekennen.... gisteravond dus negatief maar heb nog wel wat hoop.... Maar misschien ook wel te vroeg zo in eerste ronde..... Dan hoop ik dat de duiveltjes snel komen.. hoe eerder een nieuwe ronde hoe beter! Maar tot die tijd draai ik mijn duimen ook voor jou!

Succes met het wachten

@Lizzie: inderdaad nog geen ongi en hopelijk wel snel een leukere uitslag van de test... Weet 99% zeker dat ik op dag 15 van mijn cyclus eisprong gehad heb (en gevoeld en FF geeft hem ook aan in met tempcurve) dus dan kan de cyclus toch niet megalang meer worden?

2. Niet meer actief

Thanx Brigitte, mijn duimen draaien ook overuren voor jou ! ;)

3. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Nou brigitte als je zeker weet dat je je eitje hebt gehad dus extra spannend! Wanneer ga je op zijn vroegst weer testen als je je ongi niet krijgt.

Didll dus je hebt niet geheel veilig gevreeen deze maand, stoutert ;)
    Wat een spanning deze dagen wordt er helemaal kriebelig van!

4. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ja weet bijna wel zeker dat ik mijn eitje gehad heb... FF zet niet zomaar een kruis en die dag ervoor heb ik de hele dag buikpijntjes gehad.... dus ga er vanuit dat dat mijn eitje was... en geklust op een redelijk goed moment dus alles is mogelijk....

Weet niet wanneer ik weer zal gaan testen.... :(: :(: :(:

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @lizzie... :oops: we houden nu eenmaal beide niet van dat gemier met condooms. :oops:
    En gezien ik mijn ei bijna altijd wel voel aankomen, proberen we in de vruchtbare periode geen sex te hebben.

Maar gezien ik bij de jongste heel duidelijk het gevoel had dat ik zwanger was [nog voor de test] ga ik er vanuit dat ik nu niet zwanger ben. Heb nu dat gevoel namelijk helemaal niet.

En voor de meiden die in spanning zitten.....ik duim voor jullie.

6. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    zwangerschaps testen kun je volgens mij op elk moment doen, maar is de concentratie hormonen 's morgens gewoon het sterkts. Met ochtendurine kun je dus al eerder een positieve test krijgen dan met avondurine. Ochtenurine is dus de aanrader!
    Voor ovulatietesten is het juist andersom....... beste tijd is tussen 12 en 2 m's middags......... maar ja, om nou elke dag op werk te gaan testen.....

oh, nog een vraagje; waar staat de afkoring NOD precies voor?

7. lizzie84

NOD is je Niet Ongesteldheid Dag.

Diddl Mijn mannetje houd ook niet van condooms. gelukkig gebruiken we ze niet ;)
    Er is dus wel een kans dat je zwanger bent maar die is klein.? Voel je al iets dat op een ongi of zwangerschap duid?

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij hebben ze ook niet gebruikt, dus de kans op ee zwangerschap is aanwezig.
    Het vreemde is dat ik eigenlijks helemaal geen symptomen heb; niet dat de :evil: :evil: eraan komen en niet dat ik wel eens zwanger kan zijn.
    Heel vaag dus....we wachten af.

9. Niet meer actief

He brigitte, ik denk dat ik er zaterdagochtend weer een testje tegen aan gooi! Als ik dan nog niet ongi ben...

Zullen we samen testen, hihihi

10. Niet meer actief

Zag dat mijn banner een dag vooruit loopt op mijn cyclus (als die al klopt)
    Heb hem naar ff aangepast.

11. hoi lizzie

dit is ronde 7/8 al voor mij. word er een beetje gek van.
    iedere maand weer iets anders, nooit een keer normaal :evil:
    maar we blijven proberen.
    heel veel succes met oefenen!blijft leuk :) , toch?

groetjes carola

12. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen: grappig; ik had mijn banner ook een dag te ver naar voren staan... dus ik had hem vanmorgen alvast aangepast.... Als ik mijn nieuwsgierigheid tot zaterdag kan bedwingen en niet ongi ben geworden gaan we gezellig samen testen!

Vind jij het ook spannend zo meteen in ronde 1 al te laat? Kleine kans natuurlijk maar je weet het nooit....

13. Niet meer actief

he ladies, kon mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden en heb net weer getest....

Heb een lichte streep .......... :confused:

Geloof het nog niet helemaal dus ga morgen of vrijdagochtend nog een keer testen !

14. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    anders dan bij de ovulatie testen is een lichte streep bij de zwangerschapstest raak! Het hormoon zit er in of niet, het kan er niet "een beetje" inzitten (net zoals je dus niet 'een beetje' zwanger kunt zijn....) ik zou dus denken dat je zwanger bent...? ik zal je nog maar niet feliciteren om de goden niet te verzoeken.....

15. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

6 nov 2006
    314
    0
    0
    Ohhhhhhhhhhh Jen! Ik hoop het zo!'
    Spannend!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    hee jen! ik duim nog even extra hard voor je! zou zo mooi zijn... ben beniewd, ga je morgenvroeg weer testen?

groetjes

17. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Wow Jen, misschien toch?

Een streep is een streep :)

Maar wacht nog even met feliciteren tot de dikke streep ;)

Spannend zeg!

Liefs Antoinette

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Jen: gefeliciteerd! Hopelijk mag ik me snel bij je aansluiten... wanneer had je ook al weer negatief getest? Misschien gooi ik er anders vanavond toch ook nog maar een testje tegenaan..... Welk merk had je trouwens beide keren?

19. Niet meer actief

@brigitte: heb gisteren negatief getest!
    Beide keren heb ik midstream gebruikt, heb ik van deze site besteld..

Kan het nog niet echt geloven....... :D

Jij heel veel succes, ik draai mijn duimen blauw voor je! :)

20. lizzie84

Jen, ik ga je feliciteren hoor! Een streep is een streep!
    Super zeg. Ik ben heel blij voor je!

Deel Deze Pagina