@natasja, ja m'n eigen HA is aan het verbouwen geweest dus afspraak bij de VK was sneller. Ik kon niet bij m'n vervanger terecht omdat hij ook aan het verbouwen is. Ze komen samen in een praktijk te zitten. Kon alleen m'n bloeddruk maar laten opmeten bij een andere HA maar geen afspraak maken of doorverwijzing krijgen ivm de drukte ofzoiets. Maar ja weer die lichte streepjes...word er gek van.
@natasja, en weer ongesteld gebleven net als vorige keer......je hoort het wel vaker...moet het gewoon ff afwachten of er wat te zien is...anders moet ik heel wat buikspieroefeningen gaan doen want m'n buik is echt dik. Normaal heel plat.
Stom dat ze je dan niet ff naar het ziekehuis sturen voor bloed afname. lijkt me geen moeite voor de arts.. hij moet toch zorgen dat zijn patienten goed geholpen worden ookal verbouwd hij?
@natasja, alleen spoedgevallen die moeten naar het ziekenhuis bellen ofzo....ja vind het ook maar raar..maar niks aan te doen helaas...
hey mensen ik ga stoppen ga tv kijken (sterren dansen op het ijs) en daarna naar bed ben kapot! en weet absoluut niet waarvan.......zit gewoon niet lekker in mijn de laatste tijd, heb de hele dag al ruzie met mijn vriend om de meest onbenullige dingen naja...... fijne avond xxxxx en ponnetje veel succes ga echt voor je duimen
Goedenavond dames... En ponnetje had je probleempjes... nou gelukkig kun je er weer op... zie je pas hoe verslavend je bent he... hahaha En de rest hoe gaat het met de rest... hier gaat alles wel palleti... geen gekke kwaaltjes of dingetjes... en nog steeds geen duiveltjes... kmoet dus toch denk morgen maar gaan geloven dat ik eens moet testen.. owww vind het toch zoooooooo spannend. liefs!
@dani, ok meis, slaap lekker zo! dankje voor het duimen ja ik ook, ik weet niet wat ik heb maar ben overal om geirriteerd. m'n advocaat leidde mij tot irritaties grrrr en toen ruzie met m'n vriend weer, en toen deze site en toen m'n moeder die maar vragen bleef stellen arrhhhgggg! ook fijne avond! Zouden het hormonen zijn Hehehe! Wie weet!
@ Jollie, ik ga voor je duimen meid, morgenvroeg kijken of je al hebt getest, je houd ons snel op de hoogte he! Groetjes
@natas, ah meis wat vind ik dat naar voor je zeg....maar je weet nu waardoor het komt? of tast je nog steeds in het duister?
@ jennie... klaat het morgen zeker ff weten... @ natasja... bah wat jammer voor jullie dat jullie de mmm in moeten zeg... maar hopen dat dan wel lukt voor jullie om te mogen genieten van een wondertje. Ik hoop het voor jullie. @ ponnetje hahaha... jaja... verslaving he je komt er moeilijk van af.
@ja en ik blijf maar zeuren en klagen van o ik voel dit en o ik voel dat. net ging ik naar de wc en dan voel ik ff aan m'n buik zeg maar, en eerst dacht ik dat ik m'n blaas voelde, maar nu als m'n blaas leeg is voel ik een grotere bobbel zeg maar onderaan.....vind het nu helemaal spannend worden! en voelde al kleine vlinders....helemaal als ik rustig in bed lig....pfff ik zweer het als ik maandag na m'n werk naar de VK moet.....dan ben ik zo zenuwachtig dat ik als ik daadwerkelijk zwanger ben dat kind er waarschijnlijk van de zenuwen al uitpoep hahaha
Hoi meiden,zo he he eindelijk thuis van het werk , @ponnetje hou je de spanning nog een beetje vol? @jollie ,morgen testen begrijp ik?ben je allang bezig? @jelske al druk aan het klussen?