leuk dat we in de buurt wonen haha... de pa van me vriend was ook verrast en wilde het uit ons hoofd praten maar wij wilde heeeeel graag dus hebben het gewoon gedaan @lindy thnx hoop ook dat het snel raak is!
goedemorgen dames ik snap ff iets niet had mijn temperatuur bijgehouden en die is vanmorgen dus ineens heeel erg hoog dus eisprong is geweest ik dacht gisteren of woensdag nu zet fertillityfriend hem om maandag heel apart dag erna had ik wel vruchtbaarslijm maar verder geen aanwijzingen van een eisprong heel apart dus.. gelukkig hebben we toen ook wel geklust maar ja ik had gisteren en woensdag zulke krampen.. ik snap niks meer van mijn cyclus... maar afwachten dan haha
@ Berna, dan is je eisprong nu in ieder geval geweest, hopen dat het raak is geweest... meer kun je niet meer doen dan afwachten! @ Tamara, het klinkt als iets van een vetbultje ofzo, ik zou me er niet teveel zorgen overmaken. @ Jollie, waar ben je meid? ik word nieuwsgierig! Groetjes Jelske
Dat is wel een leuke dag om een positieve test te hebben he? Als een bevestiging van jullie liefde....
ja precies bij cycus van 31/31 is dat ook zo'n beetje mijn NOD bij een cyclus van 33 zoals vorige maand (zie onder mijn banner) zou het iets te vroeg zijn maar aangezien mijn eisprong waarschijnlijk toch vroeger is geweest ga ik gewoon testen haha lijkt me gewoon leuk dat als het zo zou zijn het op valentijnsdag is
Goedemorgen allemaal.. HELAAS PINDAKAAS heb ik geen goed nieuws... De test kon vanochtend niet negatiever zijn... dus voor mij wordt het nu wachten op de 'tjes om vervolgens door te kunnen gaan naar de volgende ronde.. Liefs jollie
Balen Jollie, dan zal het toch nog ontpillen zijn waardoor je cyclus langer is. Ik hoop voor je dat ze dan ook maar snel komen en je niet heel lang hoeft te wachten. Groetjes Jelske
He Jollie, jammer meid, we hadden het zo gehoopt voor je... Nou, hopen dat de tjes gauw komen, dan kun je verder! Hoop dat je niet te teleurgesteld bent (zou ik wel begrijpen..)
@Jollie en chrissie: balen meiden! Zo jullie hebben hier flink zitten kletsen sinds gisteren... moest 10 bladzijden bijlezen... hahahaha
allo allo.. nee ben niet echt teleurgesteld... (beetje toen ik de test niet positief zag worden maar nu niet meer) Dan heb ik misschien toch afgelopen weekend me eitje gehad (zoals ik dat al dacht) of misschien nog helemaal niet... ja leuk hoor dat ontpillen maar goed niks aan te doen... Ik wacht gewoon volgend weekend af... als ik vorige weekend me eitje moet hebben gehad zal ik volgend weekend wel ongi worden en dan kan ik een nieuwe ronde ingaan... Ik wens wel de komende testers en wachters veel geluk toe! knuf!
Ja doe ik ook zeker ... er liggen nog genoeg mooie kansen in het verschiet dus.... we duimen gewoon voor een volgende keer. liefs!
Dat is de instelling. Nou hopen dat de ongi komt, dan weet je waar je aan toe bent. Of als het idd vorig weekend je ei was, misschien dan toch nog raak maar te vroeg getest Merk je dan komende week wel!
Spijtig Jollie, stomme hormonen hé? Probeer er toch een leuk dagje van te maken en laat je maar eens lekker verwennen Fientje
hihihi ronde 2 na meer dan 10 jaar de pil te hebben geslikt.. en ik ben ook nog eens 30... hahahaha hadden allebei echt niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn.... zouden er eigenlijk in maart van dit jaar pas voor gaan maar dan zit straks mijn eerste trimester er al op..
@Jollie, heej meis, balen zeg...ik wil je geen valse hoop gaan geven maar er zijn zoveel gevallen dat de test later positief werd of net als bij jeweetwel.....gewoon ff aankijken of je ongie wordt meid...dat is alles wat je kan doen....