Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

@jollie; balen meis, maar zoals je al zegt er liggen nog veel meer kansen in het verschiet!

Het wordt wel weer eens tijd dat er een zwangere bij komt...
    Geloof dat we op het moment allemaal in hetzelfde schuitje zitten, zoveel dagen overtijd en alsnog ongi worden..
    Ik ga voor ons allemaal duimen dat we 2007 met een buikje of een beebje mogen afsluiten ! ;)

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @jollie balen meisje had het voor je gehoopt maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

we hebben hier alles al gepoetst moet alleen nog even stofzuigen en vaatwasser uitruimen.
    het is vandaag heerlijk weer denk dat we zo even met d ehond gaan wandelen!

mijn ongi krampen gaan maar niet weg!:(

gster de grootste ruzie met mijn vriend gehad en ja het lag aan mij, zit gewoon ehct niet lekker in mijn vel de laatste tijd. en ik weet niet waarom. begin mijn ouders nu ok erg te missen!

maarja ik zal er maar niet over hebben kom ik dadelijk zeurderig over!

wat gaan jullie vandaag doen?

xxxx

3. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jollie.jammer he meid,snel op naar de ongi en de volgende kans,en dat rare ont pillen daar moeten we maar even door heen he.Ik hoop dat je nog een fijne dag zal hebben.xZo ik mag nu weer even aan het werk over een uurtje heb ik pauze.

4. Niet meer actief

hoi jollie wat jammer dat het niet zo is.
    ik zou je gewoon lekker vandag laten verwenen, hihihi.
    als de :evil: zijn geweest dan kun je weer met de volgende ronde beginen. :) wel jammer ik weet hoe je voeld ik heb het ook gehad.
    en dan is het zo spannen als je die test gaat doen, dan zit je echt is het wel of niet. :( hahaha.

veel liefs mis dikke knuffel,s

5. @ Dani, tja je ouders missen is natuurlijk altijd balen en dan duurt het voor jou hier ook al het langst voor je zwanger wordt en dan nu ook nog al die hormonen. kan me voorstellen dat je even niet lekker in je vel zit.... Kop op he meid! Hier een knuf uit Gemert!

Groetjes Jelske

6. Niet meer actief

wie ging er nog meer testen.
    wat is het toch mooi weer vandag. wat gaan jullie doen vandag, ik ga lekker uit rusten.

groetjes

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Inderdaad mooi weer vandaag! Vandaag is de dag dat ik (bijna) niet meer in m'n kleren pas pfffff, hoop dat ik niet straks naakt naar m'n werk moet haha!

8. Niet meer actief

ponnetje.
    ik heb daar ook zo last van als ik naar mijn buik kijk lijkt het wel of ik 4 maanden zwanger ben.
    en als ik een vriendin tegen kom denken ze gelijk dat ik zwanger ben. de hebben het al een paar gedaan.

groetjes mis

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @missie, denk je dan dat je zwanger bent? of ben je bezig met zwanger worden?

10. Niet meer actief

maar ponnetje hoe veel keer heb jij getest.
    was dit je eerst keer of heb je het al een keer gedaan.

groetjes

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi meiden zeker mooi weer vandaag jollie jammer meis.. ik ben ook nog steeds niet ongi snaper niks van

12. Niet meer actief

nee ik ben niet zwanger, ik ben 26 jan ongi geworden dus dat kan niet. maar ik wil het heel graag net als jullie, wie wil dat nou niet. hahahaha.

groetjes

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @missie, ik heb een mk gehad in oktober. ben niet bezig met zwanger worden, slikte gewoon de pil. kreeg deze keer weer symptomen dus gestop met de pil en m'n buik is veel dikker en voel me alles behalve lekker....als ik zwanger ben dan is het deze keer van november.

Ik kreeg hele lichte streepjes met testen...maar bij de ene vrouw werkt het soms beter als bij de ander. Moeders voor Moeders gaf aan dat sommige vrouwen al het HCG hormoon gebruiken dus het overtollige hormoon wat de meeste vrouwen uitplassen niet uitplassen.

14. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi meiden nog aan het werk.nou ja werk vanmiddag rustig hoor. En om 16. 00 naar huis en weekend relaxen. En wat gaan jullie allemaal doen meiden het weekend?

15. Niet meer actief

ponnetje dit is mijn tweede ronde.
    ik heb in nove een mk gehad. je blijft daar wel aan denken, dat wel. ik was toen heel verdrietig :cry:.
    maar ik ben er nu weer een beetje boven op. op naar de vogende ronde. ;)

groetjes mis

16. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Schatje hoeveelste dag van je cyclus zit je?hoeveel dagen over tijd?

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @missie, ja ik weet hoe je je voelt. Ik had al knuffeltjes gehad enzo...heb ook heel erg :cry:. gelukkig dat je je nu beter voelt..ik ook wel hoor ;) hoop dat je snel zwanger bent. ik laat het sowieso maandag of dinsdag weten of ik inderdaad zwanger ben.

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey joma kijk hier onder haha

19. Niet meer actief

hoi ponnetje dus het is nog even wachten als de :evil: weg blijfen dan zou het toch zo zijn toch.
    dus nog even afwachten ;)
    ik hoop voor je dat het wel zo is :)

20. Niet meer actief

ponnetje: nou ik hoop dat het nu voor ons zo mag zijn.

schtje1: heb je al getest of niet

groetjes

Share This Page