Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

met zes dagen overtijd getest maar negatief..

2. Niet meer actief

gaan jullie nog wat doen vandaag of vanavond.
    ik ga vanavond met mijn ouder lekker uiteten.
    en daar kom ook een bentje met muziek wel gezelig. je moet je toch een beetje vermaken toch.

groetjes mis

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Schatje ja kom een beetje dom over maar ik kan toevallig op dit moment de banners niet zien zit op mijn werk mobiel met me gsm online en dan zijn ze niet duidelijk.ha ha

4. Niet meer actief

he schatje1 waneer ge je weer testen.

groetjes mis

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, ik weet het niet ben met de pil met m'n mk ook ongesteld gebleven...nu ook weer.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Schatje ik hoop voor je dat je ongi snel komt voor je. Is het je eerste cyclus na de pil .? De mijne was 35 dagen

7. Niet meer actief

hoi ponnetje:
    maandag gaan ze kijken toch.
    ik hoop het gewoon voor je., ik zal zo en zo voor je duimen.
    maar je bent nu gestop met de pil toch.

groetjes mis

8. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, ja ze gaan maandag kijken gelukkig. dankje (knuffel ;) ) ja ben gestopt toen ik het vermoeden kreeg.

9. Niet meer actief

he ponnetje ik heb een vraag je aan je.
    toen jij die mk had, hoe lang was jij oen ongi en deet het veel pijn bij jou.
    en hoe veel wekken was jou toen, heb jij toen ook heel veel bloed verloren.

ik heb toen zo veel bloed verloren en heb toen zo last van mijn hoofd. en heb ook heel veel last gehad van mijn buik.

groetjes missie

10. Niet meer actief

ponnetje: laat het wel ven weten hoe het was geweest ik ben wel benieuwd.
    weet je al wat ze gaan doen of niet.

groetjes missie

11. Niet meer actief

he ponnetje ga jij nog wat doen vanavond.

groetjes missie

12. Ha dames!

Wij gaan vanavond naar een verjaardag en morgen samen met mn kereltje sporten.

Heb voor mezelf ook leuke puzzels gekocht. Dus daar kan ikme wel weer mee vermaken (vind mn kerel ook wel handig want dan ben ik tenminste stil).

Groetjes Jelske

13. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    ik heb elke keer krampen in me buik,, en steken wat kan het zijn,,

weten jullie het

14. Gezien je cyclus misschien je eisprong?

Groetjes Jelske

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, daar ben ik weer, m'n vriend zit te miepen dat ik zoveel achter de pc zit haha! ik kreeg ineens heel erg kramp in m'n buik, ben toen op bed gaan liggen, want voelde me echt niet lekker. Was best erg ongie toen ja.

16. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, ze gaan eerst een buikecho doen en als ze zo niks kunnen zien een inwendige. heb ik al een keer gehad dus ben niet zenuwachtig. voelde er niks van. tuurlijk laat ik het weten....als ik niet zwanger blijk te zijn en ik hou deze klachten ga ik naar de HA.

Het is gewoon zo frustrerend. Altijd als er wat met m'n lichaam aan de hand is heb ik het altijd goed gehad wat m'n gevoel zei. De HA wist het soms niet eens wat er met me was en toen ben ik buiten hem om naar het ziekenhuis geweest. Bleek dat ik gelijk had en de HA niet.

17. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, geen idee wat ik vanavond ga doen...jij al plannen? Ik ga zo ff nog wat eten en dan boodschapjes doen met m'n vriend. Ben ook erg verkouden erbij. heel m'n hoofd zit vol bleh! hoop dat het snel over is.

18. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dag dames...

Ik kom ook nog ff kijken.... net de hele administratie gedaan en me huisje gepoetst aangezien ik daar gisteren geen zin meer in had. :oops:

@ jelske... leuk zeg puzzelen... alleen als ik een puzzel heb ben ik altijd stukjes kwijt... de katten vinden een puzzelstukje ook altijd zo leuk hihi.

Ik ga vanavond bij vrienden gourmetten... lekker gezellig... hoef ik ook lekker niet te koken haha

Nou en aan me vriendje heb ik ook niet zoveel vandaag.... heeft zich vandaag een vijverfilter gekocht... nou hij vind het buiten nu gezelliger dan binnen... dus vandaar dat ik maar achter de compu kruip...

liefs jollie

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Jollie zonde van je negatieve test! ik blijf duimen voor je
    jennie72 wanneer ga je weer testen?

20. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Trouwens ik vergeet iedereen te bedanken voor jullie lieve reacties...

Ik vind het echt fijn dat ik een stel meiden heb gevonden die weten wat het is en wat je voelt enzo en dan zijn jullie ook nog eens zulke schatten... ik had het niet beter kunnen treffen.

Knuffel!

Deel Deze Pagina