hallo, ik heb bij de nod even een topic geopend voor april. 21 ste april neem ik mijn laatste pil. wou dat het nu al was zit zelf wel te twijfelen of ik niet na deze strip al zou stoppen. om te ontpillen maar ja het risico om dan meteen zwanger te worden is dan natuurlijk wel groter. ja kan met condoom vrijen maar dat is helemaal niks voor mij. jullie zullen wel denken maar wat geeft het dan dat je meteen zwanger raakt nou er is iets wat wij eerst even moeten afhandelen op financieel gebied voor ik zwanger wil worden. aan de andere kant kan het natuurlijk ook heel goed dat ik niet gelijk zwanger word. ik weet het even niet meer denk dat ik maar gewoon moet door gaan tot 21 april om het zekeren voor het onzekere te nemen @jollie wat jammer nou. @ponnetje lijkt me ook erg spannend maar je weet wel waar je aan toe bent dan.
@missie, ja heb je foto gezien. je buik is inderdaad erg opgezet. maar je bent toch niet zwanger zei je? of weet je het niet zeker? Haha, alles is op helaas woon je ergens in de buurt dan?
@titus, ja misschien het beste om het zekere voor het onzekere te nemen als je nog iets moet regelen. Ja spannend he? vind ik ook pffff
ponnetje ik vind het gewoon raar dat mijn buik zo opgezet is ik weet niet hoe dat komt. ik ben al oni geweest. maar ja. ik heb mijn bh al een tijdje. ik vind het wel lekker zitten. nee ik woon niet in de buurt ik woon in den helder. dat is niet in de buurt helaas. hahahaha. maar ik ga er zo vandoor. ik ga even bij een vriendin kijken. ik spreek je snel weer. groetjes missie.
@missie, misschien moet je ook maar een afspraak maken bij de HA of VK dan....heb je wel een test gedaan?
ja denk 't of ze hebben net als ik van hun vriend op hun lazer gehad dat ze teveel achter de pc zitten hahaha!
hallo.. ik ben janneke en sinds eind november vorig jaar ben ik ook gestopt met de pil..gisterochtend had ik een beetje bloed..terwijl ik nog niet ongesteld hoef te worden..dat duurd nog ff..vanmorgen ook weer..mijnnicht zei misschien wel innestelings bloed..ik zie wel..ik wacht 17 februari wel even af.
welkom. ik ben nog niet echt zo goed op de hoogte maar je moet toch wel eerst een eisprong hebben gehad voor het kan innestelen? en aan je banner te zien moet je die eerst nog krijgen. misschien is heet wel even om je baarmoeder schoon te maken of is het je eitje? ik raad maar wat hoor ik bedoel ik heb tenslotte nog geen ervaring.
waar is monnikspeper goed voor? En kan er iemand me zeggen wat die 33-35 onderaan de berichten betekenen? groetjes
@beurthflight monikspeper is goed voor je menstruatie op gang te laten komen hebik gelezen.en die 35 enz onder de berichten bij mij dus 35 zolang duurde mijn eerste cyclus na de pil en daarna zet je de volgende neer enz
Haj meiden @ richjanneke meid ik denk dat ht een voorbode van je eisprong is,, een innesteling gebeurt pas als je eitje bevrucht is.. en vaak 4 @ 5 dagen ongeveer weet het niet zeker, kan het eitje innestelen.. wordt dus klussen meid succes! @jollie.. meid wat jammer,,. had het je echt gegund,, we blijven voor je duimen.. @Dani86 Vervelend dat je z`n last heb van je en dan je hormonen.. :: knuffel:: Snap heel goed dat je op z`n moment je ouders mist.. sterkte meid ! @schatje1 meid nog niet ongi? wat vervelend,, houdt je alleen maar in de spanning.. laat je het weten als je meer weet.. @berna1981 Ik heb vanaf vandaag... steken aan de linkerkant van mijn onderbuik gister al een beetje,, maar vandaag echt pijnlijk,, kon gwoon moeilijk zitten vandaag..plassen doe ik ook erg veel .. Met mij gaat het verdr goed lekker gewerkt vandaag,, was om 13 uur klaar met mijn goederen en mocht lekker van een vrijemiddag genieten zei mijn baas. ben op me gemakkie de stad even doorgelopen.. wat een mooi weer zeg.. Nog mensen getest? zwanger? ongi?