Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @joma, ja onrustig....voel vanalles.....en m'n buik nog dik....als ik eet zit ik niet vol en m'n vriend had buikpijn. krijg beetje steken onder m'n borsten en soms m'n ribben...en voel wat trillen onderin....

hoest nu met jou?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @hoi lindy alles goed met jou?het is hier rustig hoor,steken in je onderbuik zo een late eisprong zijn of heb je die al gehad of gevoeld?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje spannend voor je?hier gaat alles goed ongi is er al vandoor eigenlijk maar 3 dagen last van gehad ,dus binnenkort druk met klussen he?

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma.. die heb ik dinsdag echt nadrukkelijk gevoeld,,
    hihi.. met mij gaat het verder goed ;)

Met jouw ook ?

en ponnetje hoe is het met jouw meid?

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @lindy, dat had ik ook ergens in januari! had een soort krampachtig gevoel boven m'n schaambeen en moest ook veel plassen (nog steeds eigenlijk) weet nog dat ik toen ook moeilijk kon zitten door de pijn boven m'n schaambeen. Moest eerst op m'n rechterbil zitten en dan naar de linkerkant rollen. Met plassen en grote boodschap. Geen ontsteking want 2 dagen later was het weer weg.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ponnetje,, het is precies zo als jij zegt..
    heb ook geen eetlust ofso:S
    Er moe,, maar ja hard gewerkt dus vandaar hihi

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy dan maar gewoon afwachten he?het is denk ik wel fijn dat je eisprong gevoeld heb.

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma ja ,, dat wel ik had er eigelijk nooit zo op gelet.. of ik wat voelde ofso,, hihi

volgend z`n site waar jeje cyclus ongeveer op kan berekenen.
    zou het morgen mijn innesteldag zijn,,
    kan het daar mee te maken hebben? :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ik weet niet of je inesteling voelt volgens mij niet heeft iemand daar ervaring mee mischien?

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma op de ene site staat van wel en dat je bloed verlies kan hebben en de andere site staat van niet :( internet snap er nix van hihi

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ,ja daar kan je geen peil aantreken,de ene voelt wel wat met eisprong of inesteling en de ander weer niet ,ja en dat internet dan staat er weer dat en dan weer dat snap er soms ook niks meer van.haha welke sites heb je gekeken als ik vragen mag?

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @lindy, nou wie weet, hebben we allebei geluk ;) had eerst ook geen trek, maar nu begint het weer een beetje te komen. In het begin, zat ik met lange tanden te eten. ik eet nu zonder vol te zitten....stop op een gegeven moment maar want het is niet de bedoeling dat ik dalijk een dikke pad ben haha. Daar kan ik echt niet tegen, altijd slank geweest. :p

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma.. gewoon via google, en dan invoeren innestelings
    en dan krijg je vanalles.. maar ja we zien het wel hihi,, als ik vanaf volgende week echt misselijk gaat worden dan ga ik pas echt twijfelen,, bedoel zit pas in ronde 2 ;)

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @meiden ik hoop voor jullie dat het positief is :D ik zal duimen voor jullie?ook al beetje voor mezelf voor komende weken :D hahaha

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Thnx :)

Ben zo blij met julllie meiden hihi
    het is per toeval geweest dat ik dit forum vond..
    maar ben er echt zooo blij meee

duim ook voor jou hoor meid ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ja de 2e ronde het kan allemaal goed verlopen hoor!positief blijven,beetje hopen is altijd wel goed.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy graag gedaan hoor meid ik gun het iedereen van harte!en tnx ik ben alleen benieuwd hoe mijn cyclus verloopt dus gewoon veel klussen denk,heb jij dat ook gedaan of alleen rond je eisprong periode?

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy en als je voor de rest niks meer voel hoef geen negatief resultaat te hebben er zijn meiden die helemaal niks voelen en toch zwanger blijken te zijn!

19. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma.. ik heb flink geklust voor de eisprong en op de dag zelf en een dag derna.. er stond een tip op internet,. dat je ff 10 min moet blijven liggen ,, dan gun je de zaadjes de tijd om te zwemmen richting je buikkiej
    hihi

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ja dat ben ik ook wel van plan haha wat was jou eerste cyclus na de pil?

Deel Deze Pagina