Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik blijf op zich wel optimistisch,,
    me vriend die draaft al een beetje door haha,,
    maarja mannen he;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy en bedankt voor de tips!waar haal je dat allemaal vandaan?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @hahaha ja mannen!

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Die was super netjes,, 28 dagen had ook niks anders verwacht haha,, slikte heb al 4 jaar,, maar zo onregelmatig,, vergat hem zo vaak :( hihih

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    gewoon internet,, via google,,
    en dan zwangerschap of inneteling,, of ovulatie in vullen vind je echt van alles hihi..

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @haha mooie cyclus toch mijne was 35 dagen dus kan evt nu ook korter zijn dus ik kijk ook extra wanneer me eisprong kan zijn bij 28 dagen enz dus gewoon blijven klussen denk ik

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ik heb ook op internet zitten kijken en toen kwam ik hier terecht en eigenlijk niet meer verder gekeken hihi

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Gewoon klussen.. alleen het moet wel leuk blijven hihi..

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @lindy ja moet wel leuk blijven ja helemaal mee eens! maar je moet er wel wat voor doen hoor hihi

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    @ joma.,. ja dat is zo haha.. ga zo douchen en me bedje in ,, morgen koopzondag :( geen zin ,. slaap lekker meiden ,, tot morgen ,,

Kusss lindy

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @oke slaap lekker he meid en werkse morgen he!en tot morgen x

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ja ik ga zo ook maar eens richting bed. begin steeds meer erin te geloven dat er iets leeft in m'n buik. Vooral in de avond is m'n buik gigantisch in vergelijking met eerst. Heb al tegen m'n moeder gezegd dat ze misschien oma wordt :p m'n vriend doet ok, het gaat de goede kant op.

slaap lekker meiden en joma het komt vast snel goed met zwanger worden! Lindy, ik ga voor jou duimen ook, wordt spannend voor jou ook. Hoop dat je snel misselijk mag worden hihi!

Liefs Ponnetje

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnentje ,ja laten we het hopen,slaapse ik ga ook me bed op zoeken tot morgen!x

14. Ha dames! Hier is alweer flink wat afgekletst gisterenavond... gezellig hoor!

Hier weer lekker uitgeslapen na het feestje van gisteravond. Volgens mij komt mn eitje er aan, had gisteren een heeel erg licht streepje op mn ovulatietest....

Meiden, laat je niet gek maken door wat er allemaal te vinden is op internet hoor.... Dat blijven liggen blijkt geen nut te hebben. De zwemmertjes zijn dan allang onderweg en wat er uitloopt red het toch niet meer.

Zo'n innesteling wordt nauwelijks gevoeld, sommigen hebben wat rozig verlies maar that's it. Er zijn er meer die er niks van merken.
    @ Janneke, welkom hier. Gezien je banner zou het een kleine ovulatiebloeding kunnen zijn. Succes met zwanger worden.

@ Ponnetje, nog even geduld hebben voor je het weet. Spannend hoor!

Groetjes Jelske

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden hoe is het met jullie? met mij wel goed hoor.. begin beetje last van me rug te krijgen :) zou me ongi eraan komen? :) ik hoop het zo.. dan heb ik in ieder geval niet zo lang hoeven wachten als de vorige keer :) moet vandaag ook werken echt helemaal geen zin in:(

16. Ik hoop het voor je schatje! Dat zou voor jou nu wel fijn zijn!

17. schatje1

jah zeker zou dat fijn zijn:).. maar ik denk dat het nu wat later kwam i.v.m. die ontsteking die ik had.. dus wie weet volgende keer misschien op tijd? of zwanger?:)

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @schatje ik hoop voor je dat je rugpijn inderdaad je ongi aankondigd.. dan kun je eindelijk weer verder. Hoe is het nu met je ontsteking?

19. schatje1

heey meisje jah gaat stukken beter.. heb eigenlijk geen pijn meer en drang van plassen is ook helemaal weg.. :) dus dat gaat wel goed.. moet zo mijn laatste pilletje innemen en dan maar even afwachten of de pijn van de week nog terug komt..

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @schatje: goed om te horen dat het beter gaat! Is nooit leuk zoiets .... zeker niet als je zwanger wilt worden.... Maar dat het zo snel opknapt dan zal het vast allemaal goedkomen!

Deel Deze Pagina