@Jen: Heb in mijn pauze die van kruidvat gehaald... misschien dat ik straks thuis toch nog stiekem even test... er zijn nog steeds geen duiveltjes en temp bleef hoog vanmorgen.... [-o< zodra ik het weet laat ik het je weten... Ga je nog een keer testen over een paar dagen?
@Jen: kan ik me voorstellen! Ik denk dat ik het ook niet zou geloven... of het moet echt een megadikke streep zijn.... Ik laat het je weten... hou je mij ook op de hoogte bij jou? Enneh weet je mannetje het al?
Ja, die heb ik net gewoon gebeld op zijn werk.... Die kon zich niet echt een houding geven, niemand weet het...... hahaha....gemeen hè, maar moest het toch ff kwijt bij hem..
Hihihi.. en weet ie niet hoe snel hij nu thuis moet komen? Of moet ie nog even geduld hebben..... zal vast wel een beetje verbaasd zijn geweest.... Leuk man! Ik hoop mijn mannetje ook binnenkort blij te kunnen verrassen... misschien vanavond?
Jeetje, het is hier echt niet bij te houden! Ben al minuten bezig om uberhaupt weer bij te zijn! Wat een spannende tijden voor iedereen he? Jen, ik duim voor je dat het morgen weer een streep is, meid! En natuurlijk voor iedereen die in afwachting is: DUIMEN!
@brigitte; mannetje was ineens een stuk vroeger thuis als normaal...hihi Hij verkeerd geloof ik nog in shock En weet jij al iets?
JEETJE! WAT GAAF JEN! Als het nu al raak is, is het een wonder! Super man! Alvast een kleine felicitatie!
@Jen: wel test gedaan maar nog steeds niets... maar ook nog geen ongi... Dacht bij de test heel kort even een vaag vaag vaag streepje te zien maar even later toch weer niet..... dus weet het even niet meer... Hubbie denkt nog steeds dat ik gewoon zwanger ben dus we zullen de komende dagen zien of hij gelijk krijgt.... We hebben besloten maar tot het weekend te wachten om opnieuw te testen..... Als ik al zwanger ben, ben ik waarschijnlijk ook zo eentje van een wat tragere hormonenfabriek.... Hou gewoon mijn temp in de gaten en blijf broekgluren..... maar zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn hoor je hoor! Geniet jij er nog maar lekker van en hoor graag van je als je een vette streep hebt.... Liefs
@brigitte; spannend hoor, ben benieuwd... Heb hier op het forum al vaker gezien dat mensen met die kruidvat test een streepje hadden gezien dat later weer weg was....weet alleen niet hoe dat uitgepakt heeft.. Ik hoor het wel! [-o<
hoi, wij zijn ook bezig met ons 1e kindje. Mijn vriend is ook niet zo'n prater en ik vond het al heel wat dat hij eindelijk aan kinderen wou beginnen dus.. ik ben sinds ik op 5 nov gestopt ben met de pil nog niet ongesteld geworden en heb wel last van ontpilklachten.. pijnlijke borsten, vlagen van misselijkheid, 'opvliegers'. Maar ook de leuke bijwerking van meer zin hebben.. Ik test op 8 december, gewoon zomaar een datum, als ik nog niet ongesteld ben geworden. 1 vriendin van me en 2 collegaatjes (waarvan 1 ook bezig is om zwanger te worden) weten het en ik moet idd soms op mijn lip bijten om niets te zeggen.. Mijn verhaal in een notendop.. succes allemaal!
Welkom hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik weet hoe moeilijk het is met een vriend/man die niet praat, dus praat hier gerust mee! Groetjes!
tja, die niet-pratende mannen zijn echt een probleem.... Daarom is dit forum ok zo heerlijk. Ik probeer er echt op te letten dat ik er niet de hele dag over praat tegen hem, en nog vindt hij dat ik er te veel me bezig ben...! Komt ook omdat hij erg bang is dat ik depressief wordt als het niet meteen lukt, daar wil hij me een beetje voor behouden. Ook wel weer lief toch.....
Welkom Est, Ik vond het ook al heel wat dat mijn vriend er voor wilde gaan..Mannen zijn er over het algemeen toch wat voorzichtiger/onzeker over. Het is zeker een uitkomst dit. Wil het aan niemand vertellen. Je weet tenslotte nooit hoe lang het gaat duren. Had ook ontpillingsklachten: opgezette buik, gevoelige tepels. Maar werd sinds 30 dagen ongesteld. Ben benieuwd wat m'n tweede cycles gaat doen!
bedankt! ik praat er bewust niet over met mijn vriend, het gaat wel bij hem leven als het echt zover is..
Nou we mogen allebei over negen dagen testen! Spannend Ik hoop erop gezien mijn gemoedstoestand Ik zal me nog in moeten houden voorlopig! ik weet alleen niet of dat gaat lukken ik dacht er inderdaad ook al aan dat als ik posi zou testen voor de zekerheid nog even een andere test te halen de apotheek is vlakbij groetjes amidala
zat ik weer niet op te letten het was ook al laat, ik [-o< voor je dat ze snel komen dan eerst was ik teleurgesteld dat de er zo snel waren maar als je hier een beetje rond leest mag ik juist in mijn handjes knijpen als het zo blijft gaan. [-o< kus amidala
Nou Jen ik lees inmiddels dat je getest hebt, met een licht streepje als resultaat echt spannend ben zo benieuwd ik heb dezelfde testen, hopelijk brengen ze geluk brigitte wordt voor jouw nu extra spannend zeker! \/ Bijt jen het spits af kus amidala