Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Goeiemorgen allemaal!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

neej is zeker niet leuk.. ik ga nu aankleden want moet om twaalf uur werken.. tot vanavond allemaal!

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    goeduh morguh.... dametjes die graag dikke buikjes willen... :p

Hier heeerlijk geslapen... ben alleen nog wat moe... achja moet ik maar niet zo laat naar bed gaan.

Hier vandaag nog steeds geen duiveltje gezien... ik heb alleen constant rare dingetje die ik voel in me buik.. dan weer steekjes dan weer krampjes, dan weer nattigheid... elke keer denk ik jaaaaaaaaaah ben ongi... ga ik naar de wc is er niks te zien :(

- Volgens mij kun je een innesteling niet voelen.. ik heb wel vernomen (van een verloskundige) dat er bloed bij een innesteling kan voorkomen en deze kan op zijn hoogst 2 dagen aanhouden.

Ik wens alle klussers vandaag veeeeeeeeeeel plezier... :)
    Ik wens alle wachters engelengeduld toe... :rolleyes:
    Ik wens alle ongi'tjes onder ons dat het bezoek snel ophoepelt... :x
    Enne... er zijn volgens mij geen testers toch? :(

Groetjes jollie

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goedemorgen meiden!
    lekker gekletst zie ik alweer haha
    hier is het wachten wachten wachten haha

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goede morgen meiden!wakker! iemand nog leuke plannen voor vandaag?

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wij gaan zo wat poetsen en naar het kerkhof en dan vanavond bij mijn oma op bezoek... maar meer ook niet dus word saaie dag

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    He meiden wat rustig hier he? :D

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goede middag dames!

hier is weer heel wat afgeklets geworden!
    gisteravond hadden we een verjaardag was zeer gezellig.
    en vandaag.........weer een standaard verveel dag!

ben nu op msn met mijn pa even bijkletsen.

mijn ongi word nu gelukkig minder in de hoop dat hij woensdag wel weer weg is!
    ik heb echt nog nooit zo een krampen gehad dan nu. zo vreselijk, ga toch maar weer de naproxen nemen daarvoor!

hoe is het hier ver?

nog testers?

Ik wens alle klussers vandaag veeeeeeeeeeel plezier... Laughing
    Ik wens alle wachters engelengeduld toe... Rolling Eyes
    Ik wens alle ongi'tjes onder ons dat de rode duiveltjes snel ophoepelen... mad

xxxxx

9. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Goedemorgen dames, ik ben ook weer van de partij vandaag. Alleen niet zo heel vaak want m'n vriend komt blijkbaar aandacht te kort haha! Hij wordt boos als ik hier achter de pc ga zitten. Pffff mannen! :(

Vanmorgen werd ik wakker op m'n rug...met jawel, rugpijn. En Jollie die dingetjes in m'n buik voel ik ook en het gevoel wordt steeds sterker! En dat natte heb ik ook! :D

@Dimmel, sterkte op het kerkhof....
    @schatje, werkze vandaag!
    @Jelske klussen meid! Of je leven er van afhangt haha! :)

Ow ja joma hahaha, je zegt elke keer ponnentje, wat is dat een ponnentje :) :p dacht dat je de eerste keer een typfout maakte. Sorry hoor, moest gewoon erg lachen hihi

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje o,sorry had ik nog zelf niet eens gezien haha dan denk ik een automatische typfout hihi

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @Joma hahaha maakt niet uit ik moest wel lachen ;)

Nou ik ga ff douchen, m'n vriend staat er al onder. Hmmm hij is zo'n lekkere vent! Grrrr! hihihihi!

12. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    ahhwww heb echt last van m'n lies wat doortrekt naar m'n been, doet pijn met lopen.....ik ga alle symptomen tellen hihi

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje meid nog ff geduld hebben he?kan je best begrijpen dat je overal extra op let nu.

14. Wij zijn vanmorgen lekker gaan sporten samen, heerlijk! De zondag is weer begonnen! Ik denk dat we de rest van de dag niet zoveel doen, dus ik zal wel weer af en toe hier zitten ;)
    Ben benieuwd of de ovulatietest dadelijk inderdaad een iets donkerder streepje laat zien...

groetjes Jelske

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske,zo dus je hebt vanmorgen al aan je conditie gewerkt :thumup: haha ik hoop voor je dat je snel een dikkere streep hebt op je ovutest.en dan lekker aan de klus :D

16. Inderdaad, nu al dag 18 dus zou wel fijn zijn als het ondertussen komt... dan zou mn cyclus ongeveer gelijk zijn met de vorige...

Groetjes Jelske

17. Niet meer actief

goede middag meiden ik ben er ook weer.
    ponnetje: ik heb daar ook zo last van met lopen, dat het naar je been toe trekt, van uit mijn lies.
    maar hoe voel je vandaag een stuk beter of nog niet. jullie hebben een hoop gekletst gister avond, leuk hoor.
    ging er nog iemand testen of niet.

groetjes missie. ik heb jullie gemist hahahaha

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske ik ben zelf helemaal niet mee bezig met ovutesten of temperaturen,wil het eerst gewoon zo proberen ,maar het lijkt me wel makkelijk met zo ovutest ook omdat ik natuurlijk niet weet hoelang of hoe kort me 2e cyclus zal zijn.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hopenlijk is het deze ronde raak voor je!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @missie nee volgens mij niemand nu hier in de testperiode,we duimen gewoon dat het straks alleen maar positieve testen zijn hier!

Deel Deze Pagina