hey meiden! Ik heb iets stoms gedaan ik kon gewoon niet wachten Ben echt zo ongeduldig gewoon! Maar als mn cyclus goed verloopt moet ik zo rond morgen ongi worden maar ik las wel eens dat sommige dames testen de dag voor de ongi dus ik dacht heey laat ik dat nou ook eens doen he gewoon om even te kijken! helaas 1 streepje
@jenny ,ik zal extra hard voor je duimen!hoop dat het nu raak voor je is,duim, duim...duim ...duim...
ja das niet leuk Tamara.. maar het kan nog alle kanten op natuurlijk.. eigenlijk weet je nu nog niks.. dus ff een weekje wachten en als je dan nog niet ongesteld bent geworden kan je weer een testje wagen toch?
Hoi je bent wel erg vroeg hoor moeilijk he maar je kunt beter wachten tot na je NOd anders word je weer teleurgesteld en das niet de bedoeling he. IK zit op 5 dagen maar test verloopig nog niet denk ik. Want ben denk ik toch echt niet zwanger. jennie72
@tamara,ja das wel vroeg hoor ,en je banner geeft aan dat je pas over 6 dagen kan testen hoe kan dat?
haha ja vroeg he maar goed had gewoon zn gevoel van ja ik heb er gewoon zin haha maar als het goed is moet ik volgens mij morgen ongi worden en ik heb al hoofdpijn, chago, soms krampen in mn baarmoeder enzo, en ik voel me ook niet zwanger dus errug spannend allemaal ben benieuwd!
@jennie72: dan zou je zin wordt je niet ongi hahahah. we moeten afwachten. maar ik buim voor iedereen.... hahahah hopen dat we snel goed nieuws krijgen. groejes missie
@ Tamara, had je de vorige keer zo'n korte cyclus dan? Want de kans is groter dat je cyclus langer is dan 22 dagen hoor! Wacht nog even geduldig af... Groetjes Jelske
hoi tamara zegt nog niks dan he, je hebt erg vroeg getest en weet je wel zeker dat je nu weer de zelfde cyclus? het kan dus best zijn dat je het hormoon nog niet uitplast he. ik duim voor je dat je ongi uit blijft en je zwanger bent.\ succes met wachten
Net weer ovulatietestje gedaan, maar nu al geen enkel tweede streepje meer te ontdekken.... maar afwachten wat ie morgen gaat doen! groetjes!
@titus alles goed ?leuk zo pendel he onder je bericht ik heb ook al bericht gestuurd voor pendelvraag,maar nog steeds geen antwoord gekregen,beetje raar