Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @jelske zonde van je ovutest maar je had vanmorgen wel een steepje?kan dat dat het heel erg wisseld met zo,n test?

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja is zeker leuk zo een pendel onder je naamhiih
    bij mij heeft het ook even geduurd voor ze antwoord gaf. denk dat het alles bij elkaar wel twee weken heeft geduurd voor ik het antwoord uiteindelijk had maar ik geloof dat je je wel eerst goed meot voelen voor je kan pendelen.

3. Niet meer actief

@ titus;
    mag ik je was vragen waar heb jij gependelt.
    ik zoek iemand die voor mij kan pendelen.

groetjes missie

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    joma met mij gaat het wel goed op zich maar ja kan niet wachten tot ik stop met de pil. :)
    wou dat we even een enorm geld bedrag wonnen nou ja 10000 is genoeg hoor. dan kon ik nu al stoppen met de pil :)
    ik wil gewoon zelf even wat af handelen voor ik zwanger raak.

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @missie, hoi ja ik ben er weer hoor (het laatste wat ik me herinner is douchen met m'n mannetje en toen kreeg ik een black-out hihihihi! :oops: )

ja ik heb heel sterk in de ochtend het zware benen gevoel. en daardoor als ik een stuk ga lopen dizzy (heel erg vervelend) vooral als ik moet werken vind ik het vervelend dat ik me zo voel. als ik thuis ben heb ik niet zoveel last ervan, dan loop ik niet zo heel veel aan 1 stuk.

Heb een nieuwe foto in m'n album gezet. deze is duidelijker. ik weet het echt zeker nu dat er wat in m'n buik zit! net als de eerste keer. kan niet anders :D maar ja...veel mensen zullen wel denken wacht nu maar af. maar het gevoel is nu zo sterk. owwwww ik ben benieuwd hoe het er op de echo uitziet! sorry m'n zenuwen krijg ik nu helemaal niet meer onder controle!

Hoe is het met jou? pijn in lies is nu al wat minder..meestal in de ochtend heb ik last en als ik op m'n rug heb geslapen pijn in m'n rug.

6. Normaal gesproken zou zo'n ovulatietest steeds donkerder moeten worden tot de eisprong is geweest, dus begin te twijfelen of het gisteren misschien toch geen betrouwbaar streepje is geweest.... We hebben maar weer verder geduld!

Groetjes!

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @missie ik heb bij louge gekeken ergens boven aan staat pendelen.
    en dan waar je nar toe een mail kan sturen je moet je geboorte datum er ook bij vermelen en dan je vraag.
    bij mij heeft het ook even geduurd voor ik antowwrd had maar ja ze zal het dan ook wel druk hebben hihi.

@ponnetje hoe lang zou je dan zwanger zijn als het zo is?

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @titus je heb groot gelijk dat je eerst alles wil afhandelen,mocht ik een hele grote prijs winnen,mag je ook wel wat van me hebben hoor.

@missie ik heb zelf ook al 2xbericht voor pendelen gestuurd maar nog niks gehoord ik heb bij dezelfde als titus gependeld maar nog niks terug gehoord.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @titus ik had me geboortedatum niet erbij gezet zou het dat zijn geweest gaat weer ff proberen tnx

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @joma dank je wel dat is wel erg gul van je. maar ik kan dan ook niet wachten hihi.

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @titus, ik denk iets van 12 a 13 weken

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @titus moet je bij pendelen alleen je vraag neer zetten en geb datum of nog meer?

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    pffffffffff nou ik hoop het echt voor je aan je buik te zien zou het kunnen maar ik gok alleen maar hoe je er normal uit zou zien dan he

@ joma ik wou eerst ook nog gaan lijnen maar ja dat kan ik niet meer opbrengen ik doe dat nu tot 21 april en daarna natuurlijk nog wel opletten. wel ben ik al 10 kg kwijt maar eigenlijk nog veel te zwaar.

14. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Mijn moeder pendelt ook. bij m'n eerste zwangerschap had ze dat gedaan. maar nu wil ze het niet meer doen.....misschien omdat ik toen een mk had gehad...

15. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    @titus, ik zal ff een foto van daarvoor plaatsen, maar is wel van voren....momentje

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    joma ik heb ook nog gevraagt of ze dit voor mij wilde doen toen ik na een week nog geen antwoord had heb ik haar nogmaals een mailgestuurd met sorry als ik het nogmaals stuur maar misschien is het niet aangekomen blabla toen kreeg ik een mail terug en een week later het antwoord.
    zag dat ze het nog maar alleen doet dus ze zal het wel aardig druk hebben

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @titus 10 kilo is al heel wat ik vindt het knap van je!

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    dankje wel :oops:
    maar eigenlijk om op een gezondgewicht te komen moet ik eigenlijk nog zo een 33 kg nou daar kan ik niet meer op wachten hihi.
    nou hoop ik dat ik als ik stop met de pil ook nog wat afval omdat ik er ook 20 ben aangekomen door de pil.

@ponnetje is goed dan kan ik kijken. en je a zenuachtig voor morgen en hoelaat moet je?

19. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @ ponnetje leuke meid ben je hoor.
    hoe oud ben je ook al weer?
    ik zie wel duidelijk verschil maar goed de echo morgen moet duidelijkheid geven he. ik kan niket in je buik kijken maar voel je niet de eventuele beeb al bewegen?

20. Niet meer actief

@ ponnnetje: hoe is het nu met je. ik hoo voor je dat het zo is. vind ik echt leuk voor je.heb je die foto vandaag gemaakt. heb je vandaag ook weer je bh aan ik wel. hahahaha

@ titus: ik heb 3 aan 4 keer een mail gestuurt maar nog niets gehad vind het wel raar.

@ joma; ik ga het gewoon nog een keer proberen.

met mij gaat het wel. ik voel steets raare dingen in mijn buik. en dat van die lies daar heb ik ook zo lat van maar ik benk niet zo erg als jou.ik ga er ook zo nog een foto opzeten. maar ik ga me eerst omkleden. hahaha

groetjes missie

Deel Deze Pagina