@titus, ik heb een foto geplaatst in m'n album. ja zeker zenuwachtig. het kan gewoon niet anders..heb altijd een platte buik gehad....en als je lichaam dan ineens veranderd...dan merk je dat ineens. ik moet maandag om 18.00 uur na het werk dus goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! vind ik echt knap
@missie, ja heb die foto vandaag gemaakt en een foto van m'n buik ervoor (toen ie nog plat was). ja heb m'n bh weer aan . soms krijg ik steken met m'n beugelbh aan. is niet zo fijn. als ik adem voel ik het heel erg dan. hoest met jou dan?
jullie hebben wel gelijk hoor ik vond het ook raar dat ik op zijn minst niet antwoord kreeg dat ze het wilde doen maar even geen tijd had of zo. @ ponnetje dankje
@titus nu word ik echt verlegen. dankje hihi! ik ben 24 jaar. en jij? ja he? ja als ik een strakke broek aan heb krijg ik last van m'n buik, maar als ik gewoon lekker iets losjes aanheb..dan voel ik af en toe wat bewegen (soort getril ofzo) en het voelt heel zwaar in m'n buik. als ik ga slapen en ik lig op m'n zij, dan voel ik het het meeste. moet nu maar m'n rokken aandoen maar die blijven wel halverwege m'n buik hangen nu hihi
@missie, ik zal het vragen als ik haar spreek of ze het leuk vindt om voor meiden te pendelen die zwanger willen worden. wie weet
ik heb ook zo last, sla ik moet miezen dan krijg ik zo druk op mijn buik heb jij dat ook ponnetje. ik heb mijn bh ook aan ik vind het veel lekkerder ziten hahahah. ik hoop dat zo voor je is ponnetje , het zou wel leuk zijn groetjes missie
@ ponnetje klopt ik ben 26. ik hoop morgen voor je dat het zo is het gevoel dat je verteld voelde mijn zus ook toen ze pas zwanger was en zij was er echt van overtuig dat ze zwanger was en dat was ook zo. ik zal voor je duimen hoor. lijkt me wel latig als je je eigenl kleding niet meer echt lekker past maar misschien kan je dinsdag dan gewoon een zwangerschaps broek kopen.
ponnetje is goed leuk. hihihi ik hoor het wel van je. maar ik ga even omkleden goed sprek jullie zo wel goed. groetjes missie
@ponnetje ik heb je foto ook ff bekeken en ja echt wel een buikje haha spannend hoor en ja wie weet kan je dinsdag zwangerschapskleding kopen zo leuk zijn!
@titus, ja zal er dan aan moeten geloven. maar heb liever niet dat ze op m'n werk zien dat ik zwanger ben....nog niet... heb nog 3 jurken en een rok van prenatal van de vorige keer toen ik zwanger was. dus 4 dingen die ik aan kan doen in ieder geval haha ja echt? ja je voelt het gewoon op een gegeven moment, was ook zo de eerste keer bij mij. dat getril zeg maar (of vlinders zoals vele mensen het beschrijven). en soms voel je niks, dan is de baby aan het rusten denk ik. pfff heb het weer warm! ff wat eten..heb alleen nog maar 2 danarolls op. ik merk het trouwens ook aan m'n huid. is veel egaler. geen last meer van m'n eczeem (had ik een beetje op m'n gezicht) owww kan niet wachten om m'n ouders te zeggen dat ze opa en oma worden! m'n vriend wil nog geen vader worden, maar hij gaat het vanzelf wel leuk vinden denk ik. ik hou het zeker weten! je hebt er vanaf het begin al een band mee.
ik vind jullie tickers zo leuk he ik gisteren ook vast eentje gemaakt voor april hihi zag er leuk uit nog - 85 dagen voor de cyclus begint en dat soort dingen hahaha.
@joma, thanx! ja he, dikke pens hihi! ja heb al van de vorige keer maar niet zoveel. moet dan meer gaan shoppen moet het ff vragen aan m'n moeder of ze wil pendelen. geen idee.
@ lijkt me wel erg moeilijk hoor als je vriend duidelijk zegt nog geen vader te willen worden. mijn vriend gaf als eerte aan te willen stoppen met de pil. hij zij lieverd wil je mij een kindje geven? lief he?