@steve, nee per ongeluk zwanger geworden (als het zo is) echo ff afwachten dan. slikte de pil....hij weet dat ik denk dat ik zwanger ben.
@titus, ik ken m'n vriend, hij gaat het wel leuk vinden. hijmoet ff aan het idee wennen denk ik. hij heeft nu een toekomst voor zich. werken, samenwonen, trouwen, kinderen. nu verandert dat en dat moet hij ff verwerken...voor vrouwen is het toch anders...
@ponnetje ik wou ook eerst trouwen hoor dus toen mij vriend dat aan mij vroeg dacht ik ja en trouwen dan. ik wil namelijk wel trouwen op een manier dat ik het leuk vind en dat kost geld he. maar nu kan ik mijn hormonen niet meer tegen houden hoor toen hij dat in nov zo lief aan mij vroeg. en hij wilt eigenlijk niet trouwen toen dacht ik nou dan trouwen we toch niet . en nu het dan nog drie stripjes verwijderd is word het steeds erger. ik zal mijn banner eens voor doen moet je erg om lachen.
Ben 2 dagen over tijd... Had nog een predictor test liggen van 5 jaar geleden, ....test gedaan maar was negatief. Maar...kan natuurlijk heel goed dat de uitkomst niet klopt als hij al zolang over de datum is. Ga van de week ff een nieuwe test halen. Hou jullie op de hoogte!
ben ik weer. ponnetje als ze eenmaal een kleindje in hun arme hebben willen ze niet anders meer. hahahahah toch. groetjes missie
nookie spannend maar denk inderdaad dat die test niet echt eerlijk is geweesd hopenlijk deze week wel een positieve test ga duimen voor je
@ titus: ik zou het niet weten, of ze weg zijn. je banner hahahah. ga jij nog wat doen vanavond. ik niet veel. groetjes missie
ja zeker rustig en nu ik me zo verveel is het wel jammer. maar hoe vind je mijn banner ik moet er steeds om lachen - 84 voor een cyclus hihi.
@titus, ik ben er weer! haha lachen zeg je banner ik zeg tegen m'n vriend zie je nou wel? door jou verveelt titus zich. Omdat hij zit te zeuren dat ik achter de pc zit. zegt ow dan kom ik wel ff langs haar. bijdehandje
jij natuurlijk ook eetsmakkelijk ik kijk nog wel even hoelaat ik ga eten en wat ik vanavond ga doen geen idee denk toch maar hopen dat hier wat mensen komen kletsen