nee die in mijn album heet wednesday maar wij gaan haar wendy noemen zij komt zaterdag bij ons wonen verder heb ik hier al drie katten rond lopen twee katers titus en josie en een dame freija
Ik heb m'n vriend om vier uur uit bed gesleurd, want hij was zo bekaf door mij haha! Nu is hij dartbord aan het ophangen. kunnen we pijltjes gooien Net ff bammetjes gegeten en nu bezig met een sinaasappel. Ook sinds januari lust ik brood, vond het eerst zo vies. en fruit at ik ook nooit!
ik ga straks lekker makkelijk eten aardappeltjes met hamburger en roe kool denk. ik voel me een beetje raar als of ik ongi moet worden maar dat word i niet met deze pil. misschien nu een keertje wel of zou het komen omdat we gisteren geoefendklusd hebben hihi
@missie wat ga jij vanavond eten? heb ik je inspiratie gegeven gister? haha! Vanavond ga ik gebakken schol maken met citroensap en peterselie, aardappelpuree en knoflookboontjes. jammie!
@titus, nee he! hij woont in amersfoort. hij zegt dat dat dichterbij is voor hem dan naar mij (rotterdam) Ik heb ook in utrecht gewerkt. heb zelf in amersfoort gewoond met m'n ex. werkte tegenover het wilhelminapark.
@titus, ow ja ik zag dat je kinderverpleegkundige bent he. maar slikte je de pil dan gewoon door? dat je niet ongi werd?
hihi maar laat hem maar lekker jou gaan vertroetelen ik kan hier altijd nog de katten of mijn eigen mannetje gaan vervelen
ja dat moet bij deze pil zit geen stopweek in en het is een soort van bijwerking het kan zijn dat je wel ongi word maar heb latst gelezen dat je geen ei maakt ofzo .
ponnetje ik ga gebakken aardapelen met rolade eten. nee met dat van gisteren meschien morgen hihi. groetjes missie.
owww kan niet wachten om m'n ouders te zeggen dat ze opa en oma worden! m'n vriend wil nog geen vader worden, maar hij gaat het vanzelf wel leuk vinden denk ik. ik hou het zeker weten! je hebt er vanaf het begin al een band mee.[/quote] Hoi dames nou Ponnetje schrok wel even van je uitspraak hier, ik hoop wel dat je hier goed over hebt nagedacht, ik begrijp dat hij eigenlijk geen kinderen wil? maar kun je dan niet beter zorgen voor beter anticonceptie? ik wil me er niet mee bemoeien maar als hij er nog niet aan toe is dan is dat niet goed je hebt wel 2 mensen hier en niet alleen jij. Sorry val je niet aan maar vind dit maar vreemd. Andere dames probeer Caruli is voor het pendelen het kan even duren ze krijgt veel aanvragen binnen is heel druk maar andwoord krijg je zeker. jennie72
Tjee, missie, ponnetje en Titus, het lijkt hier wel een chatbox! Ik was eigenlijk benieuwd hoe het is met Xenas, Brigitte, Berna, dani enz..... Groetjes Jelske
Ach zit je daar! Zou het jammer vinden als alle meiden die hier eerder zaten gaan vertrekken omdat het een chatbox aan het worden is... Vond het zo leuk om te kletsen met meiden over het zwanger willen worden etc. Groetjes!
af en toe ja dat is ook zo Jelske.. maar ik kan minimaal 10 pagina's per dag niet bijhouden zeker doordeweeks niet en zo mis ik tussen het geklets door waarschijnlijk ook de interessante dingen