Gestopt met de pil.

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Nov 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    :oops:
    sorry als jullie het vervelend vinden.

2. Niet meer actief

@ponnetje: ik heb ook nieuwe fotos in mijn album

groetjes missie

3. Nou ja, gezellig kletsen tussendoor vind ik ook hartstikke gezellig hoor, maar zo gaat het een beetje het doel van het topic "gestopt met de pil" een beetje voorbij. Ik zou het prettiger vinden als het iets meer on-topic blijft. En dan zal het best zijn dat je niet altijd iets te melden hebt, maar dat hoeft toch ook niet?

Groetjes Jelske

4. Niet meer actief

Ik lees geregeld even mee in dit topic en ik verbaas me dan ook dat nog niemand wat geroepen heeft over de uitspraken die hier gedaan worden..

Dames, kijk uit dat jullie elkaar niet gek maken hier! Een nega test is toch echt 9 van de 10 keer een nega test. Als je licht ongie wordt tijdens je NOD, dan kan je er meestal toch vanuit gaan dat dit je ongie was en geen innesteling. 6 dagen voor noddag testen is zo teleurstellend. Neem jezelf ook een beetje in bescherming, want zo kan het slopend zijn voor jou en voor je relatie!

En dan inderdaad de uitspraak van ponnetje. Tsja... meid, zoek een hobby of wat. Want echt zowat elke maand roep je hetzelfde! Je bent niet bezig met zwanger worden, je vriend wil (nog) geen kinderen, en toch roep je elke maand (of bijna) dat je denkt zwanger te zijn. Voor mij en ik denk zo langzamerhand ook voor anderen wordt het nu wel duidelijk dat je willens en weten zwanger wilt worden, of je vriend nou wil of niet. Ik hoop alleen dat je er dan niet alleen voor komt te staan. En als dat wel zo is....tsja... dat heb je er dan wel zelf naar gemaakt.

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @jennie, hij wil wel kinderen alleen het was zijn bedoeling om pas later kinderen te krijgen. hij vindt kinderen juist erg leuk.

6. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja je hebt wel een beetje gelijk. maar het is ook wel weer erg gezellig maar zal dat dan volgende keer in de lounge doen.
    sorry :oops:

7. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @gupsie ik denk dat het voor jou het beste is (voordat je je hoofd stoot) om geen uitspraken te doen over mensen die jij totaal niet kent.

8. titus

titus Fanatiek lid

Dec 6, 2006
    1,300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ontopic dan.
    is iemand bekend met ontpillen van de cerazette?
    ik heb dit ook al bij anticonteptie gezet volgens mij maar geen reacties?
    of is het zo dat het niet echt uit maakt welke pil je gebruikt?

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden ik ben zo blij:D had weer bruin in mijn string dus dat betekend dat ik ongesteld word en dat me 2e cuclus korter was dan de eerst:) ben echt heel blij:)

10. Laten we hier een nieuwe start maken en proberen meer on-topic te blijven, goed?

Groetjes Jelske

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi meiden,ik heb al gegeten,aardappels met bonen en een bal en trouwens ik vindt dat je soms ook wel eens een ander onderwerp tussen door mag hebben,das ook wel weer beetje afleiding vindt ik,en ook wel gezellig,dan liggen je gedachten ook eens ergens anders dan alleen zwanger willen worden,dat willen we ook graag!maar je moet er ook niet geobsedeerd door worden,

12. @ Schatje, nooit gedacht dat ik nog iemand zou zeggen dat het fijn is dat je weer ongi wordt!

@ Titus, ik heb zelf geen ervaring met Cerazette, dus heb geen idee wat dit gaat doen als je ermee stopt. Maar goed, dat kun je volgens mij met geen enkele pil.

Groetjes Jelske

13. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @joma, we mogen niet meer praten over aardappels en ballen haha, ach ja....

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@ jelske jah sorry hoor maar was bang dat mijn 2e cyclus weer zo lang als de eerste zou zijn dus dit is al iets beter haha :) en ik kijk maar zonieuwe ronde nieuwe kansen meiden

15. @ Ponnetje, het is natuurlijk niet zo dat je niet gezellig kunt kletsen, maar ik denk wel dat stoppen met de pil op de voorgrond moet staan. Daar is dit forum toch voor bedoeld?

16. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ponnetje ja ik begreep het,maar mijn ballen waren echt wel lekker hoor!hahah
    @schatje fijn voor je dat je cyclus nu minder lang is gaat de goede kant op meid!

17. Niet meer actief

ponnetje heb je mijn foto al gezien ik heb die van jou ook gezien leuk.

groetjes missie

18. @ schatje, ik snap het helemaal hoor! Als je lichaam zo gek gaat doen, ben je heel blij als het weer een beetje normaler gaat worden! Ik hoop ook zo dat mijn cyclus niet nog weer langer gaat worden dan de 37 dagen van de vorige.

19. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    @hoi missie, ja leuke foto hoor!

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meiden ik ga deze weken in iedergeval druk aan het werk met het klussen,want je weet maar nooit mischien is mijn cyclus nu korter en dan komt me eisprong eerder

Share This Page