Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Dani, goed van je! Ik hoop voor je dat het je lukt om wat afstand te nemen, maar als ik het zo lees wat je allemaal te regelen hebt gaat dat wel goedkomen. Succes ermee!

@ Xenas, heey meissie! Ja, dr word hier superveel afgekletst. Fijn dat de trainig goed is gegaan!

Groetjes jelske

2. Niet meer actief

@schatje wat vijn voor je dat het nu door komt.
    ik ga vanavond ook niet veel doen ge tv kijken of zo.
    heb jij mijn fotos al gezien, ikheb een mooi platje er op gezet, je moet maar even kijken als je dat wil.

groetjes missie

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah mooi hoor:)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ondanks dat het vandaag dag 21 is gewoon lekker klussen nog straks haha je weet maar nooit en als je zo bezig bent dan raak je er bijna verslaafd aan lol!
    fijne avond!

5. Niet meer actief

hoi meiden ik ga er ook vandoor, ik ga eten.
    mischien tot vanavond.

groetjes missie

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier klussen we ook lekker door hoor :D
    Ben benieuwd volgende week!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    aan alle klussers veel plezier. denk dat wij dat vanavond ook wel al gaan doen!

en ja met die afleiding gaat het helemaal goed komen. morgen werken, dingen reglen voor mijn ouders enz dus...drukdrukdruk!

misschien is het idee voor de dames die willen kletsen...om een chatserver aan te maken! is maar een idee!

ik denk dat ik zo meteen even ga schilderen wordt ik rustig van en ontspan ik, kan ik na vandaag wel gebruiken!

xxxxx

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik had al een topic geopen bij de lounge gezellig kletsen maar is gelijk verwijderd. mag niet een chat achtig iets zijn. vind het wel jammer hoor

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik maak er wel een aan, kunnen we dar kletsen

geef het adres zo door!

xxxxx

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden.,

Met mij gaatt het goed vandaag.. erg misselijkk :cry:
    verder gaat het prima :)

Hoe gaaat het me jullie?

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo iedereen heeft de site waar we lekker kunnen kletsen!
    als er nog mensen zijn die de site willen hebben kunnen me een pb sturen!

xxxxxx

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ben er

13. sterre27

sterre27 Lid

31 jan 2007
    48
    0
    0
    ik ben er ook

14. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, wat een geklets zeg! Maar nog goede berichten? Of ff allemaal druk met hele andere dingen dan zwanger-worden?

@ Xenas. Jij toch ook aan de Bakker? Ik kan wel merken dat het bij mij afhankelijk van de periode van de maand ook niet wil lukken. Lang leve vocht vasthouden :rolleyes: Misschien bij jou ook?

@ Jelske. Geniet lekker van je klussen, wie weet nu de eisprong wel weer wat eerder!

@ Berna. mijn mannetje zei ook al: we kunnen toch altijd om de dag klussen, weet je t zeker :) Gaan een poging doen het gemiddelde omhoog te halen (als de ongi weg is...)

15. Chrissie

He Jollie, al ongi?

16. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    heeey chrissie... nee :( nog steeds niet... ik ga altijd met volle goede moed naar de wc.... maar kom er met slechte zin van af ... haha

En schatje... kben jaloers op jou hahaha....

Maar goed er zijn de afgelopen maand al zoveel kwaaltjes de revue gepasseerd dat dit er ook nog wel bij kan.... maar dan hoop ik de volgende ronde er toch wel mee klaar te zijn zeg

liefs!

17. Chrissie

Gewoon afwachten dus nog steeds. He jakkie meid, das nix! Was wel benieuwd als t doorzet, hoe je t ervaart... Hier ongi, maar wel heeeel anders dan tijdens de pil....

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey jollie denk dat het van jou ook wel snel komt hoor.. ik dacht vanmorgen al van volgens mij komt het vandaag.. en jah hoor zet nu ook echt door gelukkig.. dus na de ongi meteen om de dag klussen en hopen dat het daarna raak is en anders hopen dat me volgende cyclus niet weer zo lang duurt..

19. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik ben juist bang dat ik het weer heel erg ga krijgen... dat had ik ook voor mijn pil...

Kheb me ook altijd afgevraagd hoe dat nou komt dat je dan zoveeel vloeit?... iemand misschien een verklaring?

20. Chrissie

Was ik ook bang voor, aan de pil gegaan omdat altijd veel last van had. Maar dat heb ik nu dus niet! Alleen zaterdagochtend voelde ik me goed ziek, maar daarna gaat het goed. En t is ook een stuk minder dan daarvoor of tijdens de pil. Heb gevoel dat het alweer haast voorbij is.....
    Wel last van misselijkheid erbij, maar dat is wel uit te houden.

Deel Deze Pagina