Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 15 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Nou, tis hier rustig meiden! Iedereen natuurlijk lekker weekend aan het houden, kan jullie geen ongelijk geven. Ga ook maar weer verder, misschien tot morgen ofzo..

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    ja erg rustig... kzag net in de lounge een site van een klein mensje.. kan het niet laten om het hier even te zeggen

hebben jullie die ook gezien

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey dames wij zitten op een chatserver die ik heb aangemaakt. wil je de site hebben stuur me dan even een pb!

xxxxx

4. He dames! Weer even gluren hier...

Toch weer een aantal meiden die hun volgende cyclus kunnen beginnen, dat scheelt weer een hoop onzekerheid!

Hier net wat vruchtbaar slijm ontdekt. Ik kon er wel 2 cm draadjes van trekken dus ik denk dat ik mijn mannetje strakjes maar weer heel lief aan ga kijken ;)

Groetjes Jelske

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey jelske jah dat moet je dan maar even doen dan.. denk dat ie het niet zo erg vind of wel dan ;)

6. nee, die weet niet wat m overkomt.... tijdens de pil haalden wij het landelijk gemiddelde aardig omlaag, maar nu gaat het al heel wat beter. Niet dat wij de rest van de maand het gemiddelde halen, maar we komen wel dichter in de buurt.

7. schatje1

in het begin van onze relatie was het elke dag.. naarmate we langer bij elkaar zijn hoe minder het werd haha.. nu niet meer hoor

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    haha jelske... denk dat het bij anderen net zo gaat hoor!

9. Nou inderdaad.... na bijna 5 jaar samen ben ik al bij dat we een kindje als smoes gebruiken om de frequentie wat omhoog te halen!

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @jelske... hihihihi... nou dat gemiddelde werd bij ons door die rotpil ook flink verlaagd.... maar de statistieken gingen na stoppen meteen goed omhoog hahahahaha..... en niet alleen omdat we een doel hadden

11. schatje1

haha jah.. ach jah het hoort erbij:) nou meiden ik ga slaapse alvast he tot morgen kussiej

12. Niet meer actief

hoi meiden ik ben in nov gestopt met de pil.

groetjes missie

13. Niet meer actief

ik voel me wel een stuk beter zonder pil

groetjes misie

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    haha chrissie ja wij halen het gemiddelde nu ook wel omhoog hoor haha

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    He jelske spannend hoor! vorige cyclus had ik 4 dagen vruchtbaar slijm deze cyclus maar 1 keer ben zo bang deze cyclus mijn ei gemist te hebben ofzo kweet het niet

16. Tja, Berna, alleen aan het eind krijg je een heel klein beetje zekerheid.... niks als wachten....

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    yep ... en als je me zou kennen weet je hoe moeilijk dat is voor mij haha... tot nu toe geen enkele rare verschijnselen gelukkig maar anders ging ik mezelf nog rijk rekenen ook

18. Van overtuigd zijn dat je zwanger bent hebben we hier alweer genoeg gezien toch? Laten we maar proberen twee voeten op de grond te houden tot je een positieve test hebt! ;)

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Precies die nuchterheid kan ik nog wel opbrengen tenzij ik een keer moet overgeven voor mijn nod want als er iets is wat ik niet kan is het overgeven haha

20. hihi, dan hoop ik voor jou dat als je zwanger bent je niet al te misselijk wordt....

Deel Deze Pagina