Nou, tis hier rustig meiden! Iedereen natuurlijk lekker weekend aan het houden, kan jullie geen ongelijk geven. Ga ook maar weer verder, misschien tot morgen ofzo..
ja erg rustig... kzag net in de lounge een site van een klein mensje.. kan het niet laten om het hier even te zeggen hebben jullie die ook gezien
hey dames wij zitten op een chatserver die ik heb aangemaakt. wil je de site hebben stuur me dan even een pb! xxxxx
He dames! Weer even gluren hier... Toch weer een aantal meiden die hun volgende cyclus kunnen beginnen, dat scheelt weer een hoop onzekerheid! Hier net wat vruchtbaar slijm ontdekt. Ik kon er wel 2 cm draadjes van trekken dus ik denk dat ik mijn mannetje strakjes maar weer heel lief aan ga kijken Groetjes Jelske
nee, die weet niet wat m overkomt.... tijdens de pil haalden wij het landelijk gemiddelde aardig omlaag, maar nu gaat het al heel wat beter. Niet dat wij de rest van de maand het gemiddelde halen, maar we komen wel dichter in de buurt.
in het begin van onze relatie was het elke dag.. naarmate we langer bij elkaar zijn hoe minder het werd haha.. nu niet meer hoor
Nou inderdaad.... na bijna 5 jaar samen ben ik al bij dat we een kindje als smoes gebruiken om de frequentie wat omhoog te halen!
@jelske... hihihihi... nou dat gemiddelde werd bij ons door die rotpil ook flink verlaagd.... maar de statistieken gingen na stoppen meteen goed omhoog hahahahaha..... en niet alleen omdat we een doel hadden
He jelske spannend hoor! vorige cyclus had ik 4 dagen vruchtbaar slijm deze cyclus maar 1 keer ben zo bang deze cyclus mijn ei gemist te hebben ofzo kweet het niet
yep ... en als je me zou kennen weet je hoe moeilijk dat is voor mij haha... tot nu toe geen enkele rare verschijnselen gelukkig maar anders ging ik mezelf nog rijk rekenen ook
Van overtuigd zijn dat je zwanger bent hebben we hier alweer genoeg gezien toch? Laten we maar proberen twee voeten op de grond te houden tot je een positieve test hebt!
Precies die nuchterheid kan ik nog wel opbrengen tenzij ik een keer moet overgeven voor mijn nod want als er iets is wat ik niet kan is het overgeven haha